Willy Morgan, to klasyczna przygodówka point & click stworzona przez studio imaginarylab.
Willy jest w domu, ciesząc się wakacjami. Minęło 10 lat od tajemniczego zniknięcia jego ojca, słynnego archeologa Henry'ego Morgana. Jak każdego dnia przychodzi listonosz: oprócz zwykłych ulotek reklamowych dziwny list zwraca uwagę Willy'ego. Data na kopercie sięga 10 lat wcześniej: zaintrygowany, Willy otwiera ją, aby odkryć, że jest to list od ojca. Kilka słów wytrąca protagonistę z koszmaru doświadczanego w przeszłości: "Drogi Williamie, jeśli otrzymałeś ten list, moja misja nie zakończyła się sukcesem. Musisz jechać jak najszybciej do Bone Town, do starej gospody: wszystko zaczyna się tam.
Przez cały ten czas Willy, wychowany bez ojca, musiał rozwinąć swój dowcip i poczucie humoru, by poradzić sobie z problemami życia. Pomimo śledztwa policyjnego nie znaleziono żadnych wskazówek, dowodów ani śladów, które mogłyby wskazać, gdzie i jak zniknął ojciec archeologa: wydaje się, że wyparował w Bone Town, podczas wakacji rodzinnych. Nikt nie wie, nad czym pracował Henry w swoich ostatnich badaniach: ktoś mówił o starożytnym przeklętym skarbie, ale dlaczego zniknął bez śladu? Porwanie, tragiczny los? Wątpliwości dręczyły Willy'ego i jego matkę przez te wszystkie lata.
Tak zaczyna się Willy Morgan, pierwszy tytuł imaginarylab. To przygodowa grafiką z grafiką 3D: zespół chciał odtworzyć marzycielską atmosferę i chęć eksploracji, które zawsze charakteryzowały ten gatunek, ale zwracając uwagę na komunikację z nowymi technologiami: piękną kreską i zdeformowaną grafikę 3D łączącą się z uproszczonym i prostym stylem gry, w którym gracz koncentruje się na rozwiązywaniu zagadek liniowych i nieliniowych, które doprowadzą go do poznania Miasta Kości i jego mieszkańców, szukając wskazówek prowadzących do odkrycia, co stało się z jego ojcem.
Gra jest w fazie rozwoju: fabuła i łamigłówki są w dużej mierze zdefiniowane. Tła i postaci są w budowie, a wszystko to w pięknym klimacie współpracy i dzielenia się pomysłami. Po stronie technicznej Willy Morgan będzie miał rozdzielczość Full HD i wkrótce będzie dostępny na PC i inne platformy.
Dostępne w języku włoskim, angielskim i niemieckim.
Gra zadebiutuje na platformie Steam w wersji na komputery osobiste PC w 2020 roku.
Willy Morgan and the Curse of Bone Town - komentarze (0):