dodano: 2020-07-17 18:00:01

SGF 2020 - Właśnie możemy po raz pierwszy ujrzeć pada DualSense na materiale wideo z wrażeniami Geoffa Keighley!

Autor: AnoX
SGF 2020 - Właśnie  możemy po raz pierwszy ujrzeć pada DualSense na materiale wideo z wrażeniami Geoffa Keighley!
10°
0

Geoff Keighley dziś w ramach Summer Game Fest 2020 zaprezentuje nam jak w rękach prezentuje się i funkcjonuje pad DualSense do konsoli PlayStation 5!
 
Właśnie wystartowała transmisja wchodząca w skład inicjatywy Summer Game Festival 2020, za sprawą której możemy po raz pierwszy ujrzeć w formie materiału wideo jak prezentuje się kontroler DualSense oraz jego zalety.
 
Po krótkiej zajawce niestety nie wiemy czy ujrzymy materiał tylko o konstrukcji i wrażenia z korzystania czy znajdzie się również miejsce na dokładniejszy pokaz na bazie gier na przyszłą generację konsol lub chociażby 
 
Zapewne usłyszmy nieco na temat formy, rozmiaru, tego jak całość leży w rękach, z pewnością poruszony zostanie temat mikrofonu, haptycznych wibracji czy adaptacyjnych triggerów. 
 
Fani z pewnością będą chcieli się czegoś dowiedzieć na temat wytrzymałości, jakości wykonania oraz tego co się znajduje "u spodu". Wciąż wielu graczy liczy na to, że jednak umieszczone zostały tam chociażby dwa dodatkowe przyciski.
 
Zgodnie z zapowiedzią w trakcie show dowiedzieliśmy się, że kontroler jest uruchomiony i będzie wykorzystany w ramach show wraz z PS5. Szybko ujrzeliśmy, że na dole NIE MA dodatkowych przycisków. Są tylko oznaczenia technologii.
 
Kolejny element serii Assassin's Creed powróci w Assassin's Creed Valhalla! Co tym razem twórcy przywracają?
 
W trakcie pokazu przedstawiony skorzystano z Astro's Playroom Geoff's Demo. Podczas demka mogliśmy usłyszeć jak przy nadlatywaniu piasku (a potem też lodu) mikrofonik się uruchomił. Ponadto panel dotykowy posłużył do wykorzystania przy zapince.
 
Triggery zmieniły i aktywowały swoją zasadniczą rolę przy okazji poruszania się specjalnym dodatkowym robocikiem. Co ciekawe, po raz kolejny mogliśmy także ujrzeć wykorzystanie mikrofonu zaimplementowanego w kontrolerze.
 
To demko było wykorzystane i zaprezentowane także twórcom, a sama aplikacja/gra będzie podstawowo zainstalowana w konsoli, co może budzić małe wątpliwości w związku z małą pojemnością dysku SSD wynoszącą niecały 1 TB.
 
Przy okazji wywiadu usłyszeliśmy, że Sony chce pozostać wierne systemu generacji, wokół którego zdecydowano się także zbudować architekturę PlayStation 5. Nowy sprzęt ma dostarczać graczom nowe doświadczenia, wobec czego zmiany i nowości wprowadzone do DualSense czy silnika Tempest, są odpowiedzialne za ten skok technologiczny.
 
SIE zamierza globalizować swoje działania, co ma firmie zapewniać większe korzyści, co z tego wychodzi... dowiemy się dopiero za jakiś czas.
 
Dotychczasowe, oficjalne informacje o PlayStation 5 znajdziecie w tym artykule, natomiast w tym miejscu znajdziecie zgromadzone dane o Dualsense.
 

Komentarze (0):
Reklama
Reklama