autor:agusia16
Zaczynamy od animacji, w której Nora słyszy głosy, ktoś ją woła, po czym trafiamy do snu, surrealistycznego, podwodnego świata.
Płyniemy do przodu, aż do fotela w oddali.
Norah znajdzie na nim pozytywkę.
Nora sięgnie po nią, o czym obudzi się na statku. Dowiemy się, ze owa pozytywka to pamiątka po zmarłej matce, która zostawiła ją jej w testamencie. Norah cierpi na dziwną chorobę, która trapiła także członków jej rodziny.
Rozglądamy się. Przyglądamy się biletowi na statek, którym Norah płynie na wyspę w poszukiwaniu męża.
Podchodzimy do biurka, na którym najpierw sięgamy po pamiętnik Norah, nauczycielki plastyki. Od teraz będzie on dostępny w grze, aktywujemy go za pomocą klawisza "Tab". Zaglądamy do dziennika i zapamiętujemy numer na drzwiach - 506.
Z biurka podnosimy rękawiczki, które Norah założy. Sięgamy także po dokument potwierdzający odbiór paczki, która znajduje się w walizce.
Próbujemy zajrzeć do walizki, która jest zamknięta na zamek szyfrowy. Kod mamy w dzienniku, brzmi: 506 i należy go ustawić na panelu. Następnie klikamy na przycisk z prawej, by otworzyć walizkę. Zaglądamy do walizki, z której zbieramy zdjęcie męża - Harry Everhart. Obracamy je. Znajdziemy przyklejony do zdjęcia klucz z oznaczeniem C.W. oraz enigmatyczną instrukcją - 74 mile na wschód od Otaheite. Wpis pojawi się z dzienniku, w notatkach. Z walizki zabieramy także dziwny sztylet, który przyszedł w paczce oraz rysunek wyspy, który Norah widziała w snach.
Podchodzimy do drzwi, otwieramy je, by zakończyć prolog.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu