autor:agusia16
Znajdziemy się pod wodą. Norah przyzna, że powinna się bać, ale się nie boi.
Płyniemy nieco do przodu, a następnie do góry, po czym ponownie wpływamy pod wodę, obracamy się i widzimy kolejny portal. Dotykamy go, a Norah po raz kolejny będzie sobą, czyli człowiekiem.
Znajdziemy się na jakiejś wysepce. Podchodzimy do kolejnego panelu portalu i klikamy na podest z wgłębieniem w kształcie dłoni.
Norah po raz kolejny zamieni się w ryboludzia.
Tym razem w wodzie zobaczymy nieco inny portal. Droga do przepłynięcie przez niego blokuje prąd wody, który musimy zmienić. Jak na niego klikniemy, pojawi się wpis w dzienniku. Przyglądamy się mu. Widzimy dwa przyciski i dwie drogi, krętą z prawej, prostą z lewej. Nacisnąwszy jeden z nich zobaczymy żółta ciesz. Naszym zadaniem jest poprowadzenie tej cieczy tak, by połączyła się w centrum i aktywowała prąd morski, aktywowała panel. Należy jednak pamiętać, że ciecz ma różną drogę do przebycia, więc naciskamy prawy panel kilka sekund od 2-4 wcześniej niż ten z lewej.
Gdy zadanie wykonany poprawnie będziemy mogli przepłynąć przez panel i przenoszeni przez liczne prądy morskie znajdziemy się w nowej części oceanu.
Płyniemy nieco do góry, aż zauważymy kolejny panel, kolejne wrota. Dotykamy panelu z ręką i Norah po raz kolejny zamienia się w człowieka.
Idziemy przed siebie, po kamiennych schodach, przez kamienny tunel, aż znajdziemy się w lokacji z namiotami.
Rozglądamy się zatem. Przy okazji możemy teraz zajrzeć do dziennika, który nie działa pod wodą. Pojawiły się w nim nowe notatki o prądach morskich i zmianie kierunku. Idziemy się rozejrzeć. Ja ruszyłam najpierw w lewo. Klikamy na białe ręce na pierwszym domku. Na kolejnym znajdują się jasnozielone. Też je dotykamy. Wchodzimy do środka. W misie na środku pomieszczenia znajduje się czarna maź. Gdy na nią klikniemy pojawi się animacja. Sarah usłyszy :"My matka, my ojciec", zrozumie język istot, które tu mieszkały.
Podchodzimy do kolejnego domku, na którym znajdują się zielone kreski. Oglądamy je. Wchodzimy do domku (jest w nim panel na środku). Jest także misa z czarną mazią, dotykamy jej. Tym razem Norah usłyszy słowa Naacal.
Na tym poziomie mamy pięć domków. Jeden nieco dale, bliżej ściany z malowidłami. Tylko trzy znaki znajdujące na nich są interaktywne. Udajemy się zatem do ściany z malowidłami. Oglądamy je.
Norah stwierdzi, że ktokolwiek tu mieszkał, nie był tu z własnej woli, a na drugim, że jest zniszczony i przedstawia ręce, jednocześnie ludzkie i nie ludzkie.
Idziemy teraz po kamiennym moście na górę. Dotrzemy do domku z czerwony łapkami. Oglądamy je. Wchodzimy do środka. Tu natkniemy się na kolejną misę z czarną mazią. Dotykamy jej. Sarah usłyszy słowo "czarna krew".
Idziemy po kolejnym moście na górę. Tu natkniemy się na kolejne dwa domy. W jednym nie ma nic ciekawego, choć znajdują się żółte łapki. W drugim zaś znajdziemy misę z czarna mazią. Klikamy na nią - "czarna krew w oczach".
Wracamy na dolny poziom i przechodzimy ciemnym tunelem w dół, aż nad wodę.
Na kamiennej kolumnie zobaczymy namalowane dwie żółte ręce. Norah je przerysuje. Na kolejnej kolumnie po drugiej stronie kreski. Także na nie klikamy, żeby Norah je przerysowała. A na tej samej co poprzednia, tylko od przodu, kolejne dwie. Znów trafią do notatnika. Nieco wyżej zaś fioletowe zawijasy. Też na nie klikamy, by trafiły do dziennika. Przechodzimy za kolumnę, by znaleźć czerwone dłonie - przerysowane.
W ten sposób poznamy kolejność symboli.
W oddali spostrzegamy kolejny portal. Na razie nie mamy jak do niego dotrzeć.
Wracamy do początkowej lokacji i przechodzimy nieco do góry, by dotrzeć do domków z fioletowymi zakrętasami. Wchodzimy do jednego z nich gdzie znajdują się dwa malowidła ścienne. Jedne mówi o urządzenie które podnosi poziom wody. Tu także znajduje się misa z czarną mazią. Dotykamy jej, a usłyszymy zdanie "wodne zwierzę".
Pora na aktywacje paneli znajdujących się przy domkach, zgodnie z kolejnością symboli w dzienniku, tak, by podnieść poziom wody. Zadanie polega na klikaniu przycisku na odpowiednik słupie, przy odpowiednim domku. Zaczynamy od końca, czyli:
- białe dłonie - początkowa lokacja, przy schodach;
- żółte dłonie - na samej górze, najwyższy poziom;
- czerwone łapki - jeden poziom niżej;
- jasnozielone kreski - na dole, kolumna w domku;
- fioletowe wiry - na wysuniętej skale.
W ten sposób obniżymy na sam dół dwie kolumny.
Schodzimy zatem na dół, tam gdzie znajdowały się kolumny z namalowanymi symbolami, które Norah przerysowała. Podchodzimy do panelu. Klikamy na niego. Norah dokona nowej notatki. Przechodzimy do panelu po moście, które się teraz odsłonił. Klikamy na łapkę, by po raz kolejny trafić pod wodę.
Podpływamy do kolejnego panelu. Klikamy na trójkąt, by podnieść go do góry i tak jak w poprzednim przypadku, klikamy najpierw na prawy przycisk, a potem na lewy, by żółta ciecz połączyła się i zmieniła prąd morski.
Jest tu jeszcze kolejny panel do ustawienie, ale na razie nic z nim nie robimy, tylko rozglądamy się (jeśli oczywiście chcemy przejść grę na 100%). Płyniemy więc dołem z prawej. Zaglądamy do domku. Znajduje się tu kolejna misa, a w niej czarna maź. Dotykamy jej, a Norah dowie się, że te istoty są nieśmiertelne.
Nieopodal znajduje się kolejny domek i kolejna misa z czarna mazią - zatopiony kontynent. Niedaleko domu, w miejscu z pomarańczowymi roślinami znajdziemy przedmiot ukryty - tiarę.
Nieco dalej znajdują się posągi do obejrzenia.
Norah zwróci uwagę, że to ołtarz.
Rozglądamy się dalej. Zerkamy na malowidło ścienne i kolejne.
Teraz płyniemy do kolejnego panelu regulującego prąd morski. Klikamy, ponownie podnosimy do góry trójkąt i klikając najpierw na prawą, a potem lewą stronę, łączymy ciecz i przestawiamy otwarcie panelu i zmieniamy prąd morski.
Teraz płyniemy na samą górę w stronę portalu, który nas tu zanurzył. Znajduje się tak kolumna z przyciskiem. Naciskamy go. Norah zrobi notatkę.
Dowiemy się, że ten przycisk otwiera drzwi, ale na krótko.
Więc jeszcze raz go naciskamy i przepływamy przez pierwszy portal (robimy to szybko), a prąd morski doprowadzi nas do drzwi.
Znajdziemy się w przejściu, które się za nami zamknie.
Płyniemy do przodu, a następnie w górę, do widocznego otworu, po czym zanurzamy się, odnajdując kolejny portal. Dotykamy go, wgłębienia z dłoniom.
Znajdziemy się na powierzchni, tym razem po drugiej stronie. Podchodzimy do panelu na kamiennym podeście i klikamy na niego. Tym sposobem poziom wody całkowicie się obniży, a my będziemy mogli wejść do tunelu.
Wracamy zatem, wchodzimy do długiego tunelu, w którym Norah opowie nieco o więzionych stworzeniach. Po wyjściu na zewnątrz wchodzimy do kolejnego tunelu z prawej. Na jego końcu znajduje się portal. Ponownie go dotykamy. Trafiamy pod wodę.
Płyniemy w dół i przed siebie aż do panelu, kolejnego, który zmienia prąd morski. Klikamy, przestawiamy trójkąt do góry i klikamy najpierw na prawą, a potem lewą stronę łącząc żółta ciecz i otwierając panel.
Wpływamy w niego uczestnicząc w dość długiej animacji. Po skończonej morskiej podróży prądami, wypływamy na górę do portalu. Klikamy go, by znów znaleźć się na powierzchni.
Znajdziemy się w czymś w rodzaju jaskini. Idziemy do przodu. Na początek zerkamy na malowidło ścienne, środek transportu do świątyni.
Norah zauważy drabinę, ktoś tu rozbił namiot.
Wchodzimy po kamiennych schodach na górę, by spojrzeć na kolejne malowidło ścienne - przemiana lub śmierć.
Wracamy i idziemy na drugą stronę. Wdrapujemy się po drabinie na górę, a znajdziemy się w obozie, o którym wspomniała Norah. Idziemy nieco do przodu, a Norah wspomni, że prawie o nim zapomniała. Idziemy na lewo. W skrzynce znajdziemy list Harry'ego, który zamierza odprawić rytuał.
Skoro nie może uleczyć Norah, może przemienić się w istotę taka jak on.
Znajdziemy tu na ścianie także kartę z symbolami. Noraj je przerysuje oraz mapę. Na desce na dole także rysunek - świątynia, tam udał się Harry oraz rysunek o zmianie. Nieco dalej list od Teaharoa do Harry'ego, o jego rezygnacji.
Schodzimy. Przy ognisku znajdziemy rysunek łodzi, rodzaj transportu, jak sądzi Norah. Dalej list oraz zdjęcia Harry'ego, który wyglądał jak opętany.
Możemy jeszcze wyjść na zewnątrz.
Norah podziwiać będzie piękno tego miejsca.
Schodzimy na dół, do kamiennego postumentu, wyglądającego jak znajome panelu. Ale tym razem są na nim cztery przyciski i cztery różnej długości ścieżki. Zaczynamy od tej która jest najdłuższa i tak po kolei aż do tej najkrótszej. W tym miejscu musimy wyczuć odpowiedni moment.
Przy okazji Norah zrobi notatkę.
Gdy wykonamy zadanie prawidłowo, pojawi się coś przypominającego łódkę, która może zabrać nad do świątyni. Wsiadamy, płyniemy.
Kończymy rozdział.
Poradnik Testament Sherlocka Holmesa - Solucja, odpowiedzi, pomoc
Poradnik The Walking Dead: 400 Days - Solucja i wskazówki
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu