Chicago - Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit

lubiegrac poradniki Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit Chicago - Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit



autor:agusia16

Chicago

Zaczynamy od  stworzenie własnego profilu. Potwierdzamy go.

Crowns_1.jpg

Odbieramy telefon od przyjaciółki Mildy, Dany i rozmawiamy z nią.

Rozmowę przerwie dzwonek do drzwi. Zanim skończymy Dana wspomni o wydrukowaniu zdjęcia, które przesłała. Mamy je wydrukować do Alfreda, jej sponsora malarstwa.

Kończymy i otwieramy drzwi.

Milda otrzyma list o informacji o śmieci dziadka i domu jego na Litwie, który jej zostawił. List jest sprzed dwóch tygodni.

Otrzymamy osiągnięcie: And so it Begins. Wchodzimy w komputer, w pocztę, odszukujemy mail od Dany Print please - wybieramy fotkę trzecią od lewej, drukujemy ją, po czym zabieramy zdjęcie z drukarki. 

Crowns_2.jpg

Następnie ubieramy się, klikając na szafę. Ubieramy Mildę tak jak wygląda na zdjęciu, które wydrukowaliśmy.

Crowns_3.jpg

Zabieramy leżący na stoliku pendrive (USN stick) oraz telefon (phone).

Crowns_4.jpg

Opuszczamy dom, a Milda automatycznie znajdzie się w parku, gdzie znajduje się także Dana, czekająca na Alberta. Rozmawiamy z nią. 

Crowns_5.jpg

Milda powie Danie, że odziedziczyła dom po dziadku, na Litwie, ale nie jedzie, bo nie ma pieniędzy na wyjazd. Dana jednak stwierdzi, że jeśli Alfred, który zaraz ma tu być kupi obraz, pożyczy jej pieniądze, ta odda gdy sprzeda dom dziadka. Teraz ma tylko zadbać, by wszystko przebiegło jak należy, aby Alfred nie był zawiedziony.

Na początek zerkamy na obraz, który zdmuchuje wiatr. Umieszczamy go na sztaludze, ale znów spada.

Potrzeba nam czegoś czym przymocujemy obraz.

Crowns_6.jpg

Rozmawiamy zatem z Daną, mówiąc jej o tym, a następnie prosimy ją o gumę do żucia (chewing gum), która trafia do naszego ekwipunku. Klikamy na nią, by Milda wyciągnęła jedną i nieco ją przeżuła. Używamy przeżutej gumy na przewróconym obrazie, a zostanie przymocowany do obrazu i przyklejony do sztalugi i już się nie będzie przewracał. 

Natychmiast pojawi się Alfred, któremu Dana przedstawi Mildę. Spodoba się mu styl Mildy, ale potrzebuje czegoś świeżego do picia i denerwuje go hałas, czyli dźwięk trąbki.

Podchodzimy do staruszka, który gra na trąbce i prosimy go by przerwał granie na jakieś 20 minut, ale się nie zgodzi. Nie zmieni zdania cokolwiek mu powiemy.

Crowns_7.jpg

Podchodzimy do dziewczyny skauta, sprzedającej lemoniadę.  Rozmawiamy z nią. Przystępujemy także do testu stwierdzając, że jesteśmy w stanie wypić świeży sok z cytryny. Dziewczyna zgodzi się na zakład.

Crowns_8.jpg

Zanim weźmiemy szklankę, wyciągamy kolejną gumę, która Milda przeżuje. Teraz sięgamy po szklankę z sokiem z cytryny. Milda wypije nieco ze szklanki, nie skrzywi się i wygra zakład. Otrzymamy osiągnięcie: Sour or Sweet

Crowns_9.jpg

Prosimy o lemoniadę, ale potrzebne są nam pieniądze, których Milda nie ma. Prosimy zatem o pożyczenie pieniędzy Danę. Przechodzimy do stoiska z lemoniadą, używamy na skautce monety i kupujemy lemoniadę (lemonade), którą dajemy Alfredowi. Ponownie prosimy Danę o nieco pieniędzy i tym razem kupujemy u skautki czysty sok z cytryny (pure lemon juice). Do ekwipunku trafi sok z cytryny (lemon juice). Po raz trzeci prosimy Danę o monety. Tym razem wrzucamy je do kuferka grającego na trąbce mężczyzny.

Crowns_10.jpg

Gdy będzie w nim grzebał i odłoży trąbkę, szybko wylewamy na instrument nieco soku z cytryny. Spróbuje zagrać, ale trąbka ma kwaśny smak, więc zacznie ją czyścić i przestanie grać. 

Crowns_11.jpg

Podchodzimy wtedy do Alfreda, klikamy na niego, a będzie gotów do przejście do interesów. W rozmowie wybieramy drugą kwestię dialogową, a następnie dajemy zdjęcie, które wydrukowaliśmy. Następnie ponownie wybieramy drugą odpowiedź, a Alfred dogada się z Mildą z kwestii umowy.

Rozmawiamy jeszcze z Daną. Następnie żegnamy się i wracamy do mieszkania. Za pomoc Danie otrzymamy osiągnięcie: Dana da Vinci, a za obsłużenia Alfreda osiągnięcie: Meanie

W domu będzie już Dana grająca na gitarze.

Rozmawiamy z nią.

Powie nam by zadzwonić do mamy i napisać do chłopaka z Litwy. Jeśli chodzi o pakowanie to Dana zaproponuje by zrobić sobie z telefonie listę i spakować tylko to co jest najbardziej potrzebne. Milda zarezerwuje w komputerze bilet na Litwę.

Następnie dzwonimy do mamy, mówiąc jej o śmierci dziadka.

Jej reakcja będzie dość dziwna.

Chwilę jeszcze z nią rozmawiamy. Po dziwnej rozmowie z mamy ponownie za pomocą telefonu piszemy do Jorisa, wybierając wiadomości.

Mówimy mu, że jedziemy na Litwę, pytamy czy możemy się u niego zatrzymać. Wybór rozmowy jest w większości dowolny.

Crowns_12.jpg

Pozostaje nam się spakować. Zerkamy zatem  do notesu w telefonie. Ustalamy listę pięciu rzeczy, które są najbardziej potrzebne. 

Zabieramy: przybory toaletowe, słuchawki (headphones), dżinsy (jeans), dokumenty (document) i buty.

Crowns_13.jpg

Milda się spakuje.

Rozmawiamy z Dana, a następnie Milda wyruszy na Litwę. Otrzymamy osiągnięcie: IKelonię.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners