autor:agusia16
Rozdział III - Wyspa Czaszek
Wyjdź na pokład. Spójrz na działo z lewej. Nowym zadaniem będzie rozwalenie za jego pomocą muru fortecy. Należy więc nabić armatę i odpowiednio ją wycelować. Spójrz na instrukcję wiszącą z prawej strony działa. Zobaczysz jakie czynności należy w jakiej kolejności wykonać.
1. przesunąć korbę przy armacie;
2. umieścić w armacie proch;
3. umieść kulę;
4. umieścić ubijak;
5. przekręcić kolejna korbę;
6-7 - wycelować
Włóż zatem proch, a potem kulę. Trzeba poszukać ubijaka. Spójrz zatem na balustradę z prawej. Wśród sieci znajdziesz ubijak. Potrzebny jest nóż potrzebny do przecięcia sieci.
Przejdź na molo.
Spójrz w miejsce, w którym siedzi ptak. Zobaczysz niekompletną wędkę. Brakuje w niej haczyka.
Spójrz na ogłoszenie weselne wiszące na słupie. Ogłoszenie dotyczy Remingtona i jego ślubu, który miał odbyć się 17 lipa 1720 r na terenie fortecy. pod ogłoszeniem znajdziesz mapę, tym razem Wyspy Czaszek. Spójrz także na mechaniczne oko, które zabierzesz, jeśli pozbędziesz się gwoździ.
Przejdź na schody, do przodu.
Spójrz na figury i drzwi z lewej. Zabierz świecę.
Zerknij na schody i żuka, który tam siedzi. Przesuń go, klikając na niego, a następnie przesuń trzy kamienie, a znajdziesz dublon. zabierz go.
Zerknij na płaskorzeźbę, na ścianie z lewej. Aby zobaczyć co na niej jest, musisz pozbyć się mchu.
Porozmawiaj z wiszącym w klatce nieumarłym. Spójrz na szkielet leżący na schodach. Pozbieraj robaki, weź garnek. Znajdziesz przynętę.
Wespnij się na ścianę. Porozmawiaj z kolejnym umarlakiem. Szkielet da Ci nóż.
Zjedź na oczodół.
Spójrz na drzewo w oddali. Pozbieraj owoce. W ten sposób zebrałeś limonki.
Wróć na statek i do kambuza. Skoro masz już wszystkie potrzebne składniki, zajmij się przygotowywaniem grogu. Umieść węgiel w piecu.
Spójrz na garnek, pod którym pali się teraz ogień. Wlej do niego wody, następnie rumu, limonki i przyprawy i zamieszaj. Grog gotowy. napełnij nim pustą butelkę. Otrzymasz butelkę grogu.
Przejdź do trzymającego chemikalia pirata i daj mu butelkę grogu. Otrzymasz chemikalia.
Możesz przejść do stolika z chemikaliami i umieścić tam żółtą fiolkę. Opuść to miejsce i udaj się na pokład. Spójrz na sieci z prawej. pozbieraj przedmioty z listy lub zagraj. Otrzymasz skrobak.
Przejdź na molo i na schody. Spójrz ponownie na płaskorzeźbę na ścianie. Użyj na mchu skrobaka. Okaże się, że brakuje jednej płytki.
Wróć na pokład statku i wydostań ubijak, przecinając nożem sieć.
Spójrz ponownie na armatę. Użyj ubijaka. przekręć korby, odpal ląd za pomocą świecy, a działo wystrzeli. Zadanie będzie wykonane.
Przejdź na molo, na schody i do góry, by udać się na dziedziniec.
Zobaczysz Remingtona, który zawali przejście wielkim kamiennym kołem.
Animacja
Spójrz na bramę z lewej. Pozbieraj przedmioty lub zagraj w Mahjonga. Znajdziesz płytkę.
Przejdź do płaskorzeźby, umieść w niej brakującą płytkę. Pojawi się kolejne zadanie.
Polega ono na poukładanie porozrzucanych płytek, by tworzyły obrazek.
Gdy wykonasz zadanie, otworzy się skrytka, z której wyciągnij dysk, z rysunkiem ognia.
Spójrz na prawą rzeźbę, stojącą przy drzwiach 8 i umieść w jej rękach dysk.
Wejdź do krypty.
Zabierz pręt. Spójrz na grobowiec z lewej i pozbieraj przedmioty lub zagraj w Mahjonga. Znajdziesz fiolkę.
Zerknij na kolejny grobowiec. Rosną na nim drapieżny rośliny. Należy je nakarmić.
Spójrz na dziennik, przeczytaj go. Zerknij na pusta ramę. Kolejnym zadaniem będzie skompletowanie obrazu.
Wróć na statek , gdzie przejdź do pomieszczenia ze stolikiem z chemikaliami. umieść fiolkę. Kolejnym zadaniem będzie wykonanie kwasu, zgodnie z przepisem na kartce.
1. najpierw odkręć kranik w inbryku;
2. podnieś pokrywkę imbryka;
3. nalej do dzbanka żółtego roztworu;
4. zamknij imbryk;
5. przekręć płytkę w menzurce z rurka, by płyn wyciekł do naczynia
6. nalej do naczynia niebieskiego roztworu;
7. uruchom podnośnik, by niebieski płyn wlał się do naczynia nad lejkiem;
8. do niebieskiego płynu wlej czerwony;
9. kliknij na leje, by kwas wlał się do menzurki
Zadanie wykonane
Zabierz kwas. Przejdź do ładowni i wylej kwas na łańcuchy , którymi oplątana jest klatka. Otwórz ją i wyciągnij z niej zaproszenie na ślub.
Przejdź na pokład, gdzie pozbieraj przedmioty z listy. Znajdziesz podbierak.
Wyjdź ze statku i przejdź na dziedziniec, pod drzwi fortecy Remingtona.
Nightmares from the Deep: Wyspa Czaszki
Rozdział II - statek widmo
Nightmares from the Deep: Wyspa Czaszki
Rozdział IV - Forteca
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu