autor:agusia16
Rozdział IV - Forteca
Spójrz na wielki , kamienny dysk, który zrzucił na dół Remington. Jest za ciężkie, by je przesunąć, ale można je czymś podważyć. W tym celu, użyj na nim pręta, klikając na pręt kilka razy. Kamienne koło potoczy się w prawo.
Spójrz teraz na łańcuch zwisający na drzwiach. Wylej na niego kwas z fiolki.
Wejdź do holu.
Zobaczysz ducha, kliknij na niego, a wniknie w drzwi na wprost. Zabierz akwarium.
Spójrz na drzwi z prawej. Mechanicznej maski brakuje oczu. Odszukanie ich będzie kolejnym zadaniem.
Zerknij też na lewe drzwi. Na zamku zobaczysz znajomy wzór.
Zerknij na kominek i koło sterowe nad nim. Brakuje w nim kilku elementów, czyli kolejne zadanie.
Wyjdź na dziedziniec i spójrz na bramę z lewej. Pozbieraj przedmioty z listy lub zagraj w Mahjonga. Znajdziesz martwe muchy.
Zejdź n a dół i udaj się do krypty. Pozbieraj przedmioty z listy( lewy nagrobek) lub zagraj. Znajdziesz haczyk.
Przejdź na molo, do wędki. Spójrz na nią. Umieść na żyłce haczyk, a następnie robaka. Teraz kliknij na wędkę, by umieścić ją w wodzie. Po chwili wyłowisz rybkę. Postaw akwarium na molo, włóż rybę do podbieraka i umieść w akwarium. Zabierz akwarium z rybę.
Przejdź do fortecy. Spójrz na okrągły labirynt na środku pomieszczenia. W lewym rogu umieść rybkę z akwarium. Kolejnym zadaniem będzie przeprowadzenie ryby do pierścienia, przesuwając pierścienie akwarium, torując rybie drogę.
Klikaj na obręcze, przesuwając je, tak by ryba mogła dostać, podpłynąć do środka labiryntu.
Na koniec zabierz pierścień.
Zobaczysz, że jest on w kształcie pirackiego haka. Podejdź zatem do lewych drzwi i umieść na nich pierścień.
Przekręć piracki klucz i wyjdź na taras.
Spójrz na drzwi. Zobaczysz córkę wraz z kapitanem Remingtonem. Niestety po chwili drzwi zostaną zamknięte i przypieczętowane tajemniczym rysunkiem.
Animacja
Zerknij na gondolę. Zabierz kawałek portretu. Zerknij też na zardzewiały mechanizm. Trzeba go naoliwić.
Wyjdź z fortecy i ponownie udaj się do krypty. Spójrz na lewy grobowiec. Pozbieraj przedmioty z listy lub zagraj w Mahjonga. Otrzymasz oliwiarkę.
Teraz spójrz na pusta ramę. Umieść w niej kawałek portretu. Pojawi się ukochana Remingtona, która poprosi o odszukanie mapy i kolejnych kawałków obrazu.
Animacja
Kliknij na kartkę na obrazie, a przerysujesz legendę mapy.
Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na prawy grobowiec. Nakarm żarłoczne rośliny zdechłymi muchami. Spójrz na kościana dłoń, a dowiesz się, że trzymała ona coś w dłoni, tylko co?
Wyjdź z krypty i udaj się do fortecy, a następnie na taras. Spójrz na gondolę, użyj na niej oliwiarki.
Kliknij na pedał gondoli, by ruszyć do latarni.
Nightmares from the Deep: Wyspa Czaszki
Rozdział III - Wyspa Czaszek
Nightmares from the Deep: Wyspa Czaszki
Rozdział V - Latarnia Morska
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu