autor:agusia16
Grę rozpoczyna animacja, w której zamordowany zostaje pastor – brat Wakefield, który zdołał przesłać swojemu przyjacielowi biskupowi Perremu stary pergamin zapisany szyfrem. W pergaminie owym jest mowa o tajemniczym proroku imieniem Zandona.
Animacja
W kolejnej animacji biskup dostrzega dwóch mężczyzn w kombinezonach, którzy krążą po podwórku uczelni i starają się wedrzeć do środka. Zadaniem biskupa jest wydostanie się stąd niezauważonym przez nikogo.
Zabieramy zatem książkę leżącą na biurku. Zerkamy na drzwi z prawej, a następnie klikamy na drzwi z lewej. Zanim wyjdziemy musimy znaleźć skrytkę na dokument, tak, by nikt go nie znalazł. Oglądamy książkę w ekwipunku, po czym zerkamy na biurko. Umieszczamy pergamin w książce i wkładamy ją na regał z książkami. Teraz ciężko ją będzie znaleźć.
Proboszcz wychodzi.
Animacja
Do pomieszczenia wchodzi jeden z napastników.
Stojąc na korytarzu, otwieramy drzwi z lewej strony, używając na nich klucza i wchodzimy do środka. Spoglądamy na plan wykładów. Trzeba go tak wykorzystać , by William Petterson mógł rano odebrać książkę. Przekładamy zatem magnez z nazwiskiem Dr. Forrester na górę, klikając nim na nazwisko prof. Pettersona.
Biskup wychodzi, niestety ginie.
Animacja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu