autor:agusia16
Max
Podnosimy jabłko leżące w celi. Używamy go na zbieraczu śmieci, ten upada na podłogę. Max go zabiera. Teraz za pomocą zbieracza śmieci zabieramy drzwiczki pieca.
Pojawiają się członkowie sekty, którzy prowadza Maxa przed oblicze ich szefa. Tam Max spotyka Ninę.
Po rozmowie i pokazaniu tego, co zamierza sekta.
Maxowi grozi niebezpieczeństwo. Pat Sheldon celuje do niego z broni, wymagając , by Nina zdradziła komu służą.
Wybieramy dowolną odpowiedź.
Cokolwiek nie powiemy, Max i tak zostanie postrzelony. Nina zaś trafia do celi, czekając na swój koniec. Gra zaś ponownie przenosi się do Maxa, który wychodzi ze swego grobu. Okazuje się, że życie uratowały mu drzwiczki od pieca.
Rozglądamy się i zabieramy szpadel i wazon. Patrzymy na ślady stóp, po czym wchodzimy w przejście z prawej.
Przy pomocy zbieracza śmieci, zabieramy ser z pułapki na myszy. Zaglądamy w okno z prawej – magazyn, a potem w okno z lewej i rozmawiamy z Niną. Wychodzimy ze zbliżenia i wchodzimy przez okno do magazynu. Zabieramy lód w aerozolu, bierzemy też aparat, dwa worki i telewizor. Bierzemy także grę dla dziewczynek (leży na maszynie do szycia) – przenośna konsola. Zabieramy też wieszak na ubrania.
Łączymy wieszak z telewizorem i umieszczamy go na pulpicie pod oknem z lewej. Włączymy telewizor i wychodzimy. Wracamy w dół i tym razem przechodzimy w lewo. Widzimy pilnującego drzwi celi strażnika. Używamy lodu w aerozolu na termometrze.
Wracamy do Niny i przestawiamy na nią.
Nina
Klikamy na drzwi. Mówimy strażnikowi, że jest nam zimno. Ten udaje się sprawdzić temperaturę i gdy tylko upewni się, że jest tylko 8 stopni, Nina otrzymuje habit. Przestawiamy na Maxa.
Max
Za pomocą zbieracza śmieci ściągamy habit z Niny. Używamy go na Maxie. Teraz ma on idealne przebranie. Wracamy i przechodzimy do strażnika. Rozmawiamy z nim, proponując mu obchód. Facet odchodzi. Zrywamy dziki czosnek. Używamy aparatu na ławce. Max robi zdjęcie dziwnym symbolom.
Pokazujemy zdjęcie Ninie. Niestety w jej celi jest zbyt ciemno. Łączymy zatem konsolę do gry ze zdjęciem i dajemy podświetlone zdjęcie Ninie. Napisane na niej „Królewna Śnieżka”, „Piłka nożna„ i „Diabeł”. Może to być jakiś szyfr, kod, zważywszy , że na ścianie znajduje się klawiatura numeryczna. Odpowiedzi znajdziemy w magazynie, w którym znajdują się książki – „Królewna Śnieżka i 7 Krasnoludków” „666 Numer Diabła”, „Siedem Grzechów Głównych” „150 Dań z Mikrofali” i czasopismo „Jedenastu Przyjaciół”. Zgodnie z owymi tytułami, klikamy na klawiaturę i wciskamy :
- 7 – siedmiu krasnoludków;
- 11 – jedenastu przyjaciół;
- 666 – numer diabła
711666
Drzwi celi zostaną otwarte. Max prowadzi Ninę do magazynu.
Używamy na Ninie worka i wychodzimy. Walimy szpadlem na budę psa i chwile później zabieramy odłamki, wkładając je do worka. Teraz mamy Ninę w worku z węglem. Wychodzimy i przechodzimy w lewo. Rozmawiamy ze Strażnikiem.
Jest załamany, bo dziewczyna, którą miał pilnować uciekła, baterię w telewizorze wyczerpały się i brakło zupy serowej.
Po rozmowie ze strażnikami kładziemy worek z Niną na włazie.
Max Pojdzie poszukać okienka prowadzącego do piwnicy, w której teraz siedzi Nina. Przenosimy się do Niny.
Nina
Zabieramy hełm, butelkę wina, chusteczki z materiału i trochę węgla. Gdy sięgniemy po monetę, papuga zaczyna krzyczeć, alarmując strażnika.
Przekazujemy Maxowi chusteczki z materiału i przestawiamy na niego.
Max
Przechodzimy do magazynu. Używamy chusteczki z materiału na maszynie do szycia, otrzymując narzutę. Wracamy pod okno piwnicy z Nina. Dajemy jej narzutę, ser, wazon i zbieracz śmieci oraz dziwki czosnek. Przestawimy na Ninę.
Nina
Łączymy zbieracz śmieci z narzutą i używamy na klatce z papugą.
Animacja
Teraz, gdy klatka jest zasłonięta, zabieramy złote monety. Wkładamy ser do wazonu, nalewamy wina. Do pieca wrzucamy węgiel. Przelewamy składniki do hełmu i dokładamy dziki czosnek. Wymieszane składniki zupy serowej stawiamy na piecu. Kilka minut później otrzymujemy hełm z zupą serową. Przelewamy ją do wazonu i dajemy Maxowi. Przekazujemy jej również złote monety. Przestawiamy na Maxa.
Max
Przechodzimy do załamanego strażnika i dajemy mu zupę serową w wazonie. Wchodzimy do celi. Na słomie w celi kładziemy złote monety i zagadujemy Strażnika jedzącego zupę serową i pytamy go , co tak błyszczy w celi? Gdy strażnik będzie przesypywał siano, włączamy alarm. Max sprowadza Ninę do wieży, a sam schodzi na dół.
Nina
Rzucamy hełmem w Pata Sheltona, ten spada w dół, a Nina zbliża się do klawiatury numerycznej. Przyglądamy się książce i wykorzystujemy słowo ZANDONA jako kod, posługując się klawiszami numerycznymi w telefonie, czyli :
Z – 9, A – 1, N – 5, D – 2, O – 5, N – 5, A – 1
Mamy więc 9152551 – czerwony przycisk.
Schodzimy piętro niżej. Zabieramy butelkę oleju. Musimy uciekać przed Patem (Nina robi to automatycznie). Wspinamy się szybem po prawej stronie w górę. W sterowni Pata używamy oleju na oknie z lewej, a szyba zostanie przestrzelona.
Pewnie będziemy musieli uciekać, więc wracamy do szybu i wylewamy olej na schody na górze, w sterowni. Przewracamy także posąg z lewej. Nina przecina liny szybu.
Dziewczyna myśli, że zginie, ale na szczęście pojawi się Max. Oglądamy zakończenie gry.
Animacja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu