autor:agusia16
Nina
Rozmawiamy ze Zmiataczem.
Okazuje się, że po tej stronie mostu niebieskiego kamienia on nie widział, a drugiej strony mostu nie zamiata, ponieważ pada tam deszcz, a on nie zamierza moknąć.
Po rozmowie przeglądamy się stercie śmieci, z której zabieramy pieniążek – 5 eurocentów i smoczek.
Przechodzimy do metra.
Na miejscu rozmawiamy z Włochem – Przechodzień.
On także nie widział niebieskiego kamienia.
Wchodzimy do metra. Zabieramy pluszowego misa i parasolkę. Bierzemy także tabliczkę z budki i oglądamy ją. Przyglądamy się mechanizmowi zegara, który po nakręceniu zaraz się zatrzymuje.
Zaglądamy w okno, lewa strona zegara. Patrzymy przez dziurę i na dużej wskazówce stawiamy świece. Nakręcamy zegar, Nina wychodzi.
Świeca spada, upadając na samochód Włocha i włączając alarm. Bus na który czekał Włoch odjeżdża, a on załamany przechodzi do parku. Nina podąża za nim.
Rozmawiamy z Rossim, który jest kompletnie przybity. Zabieramy gazetę, która czytamy. Przechodzimy w lewo.
Zabieramy hula – hop i piłkę do tenisa. Spoglądamy na butelki, po czym rozmawiamy ze znajomym nam już bezdomnym.
Nina zawiera z nim pewien układ, ona znajdzie mu coś do jedzenia, a on przestanie pić.
Wracamy do metra i zabieramy świeczkę, która leży przy samochodzie Włocha. Przechodzimy na most.
Zamiatacz i tak zmoczony przez bus, na który czekał Włoch, nie miał wyboru i pozmiatał cały chodnik, odsłaniając błękitny kamień. Zabieramy go za pomocą parasola.
Udajemy się do zoo.
Rozmawiamy z pracownikiem Zoo, który widział błękitny kamień blisko pomieszczenia dla krokodyli. Prosimy o bagietki, które pracownik trzyma dla kaczek. Nie odda ich, dopóki wszystkie kaczki nie dotrą do Zoo. Zadaniem Niny będzie ich sprowadzenie. Zabieramy puszkę po napoju i lakier do paznokci i przechodzimy na ścieżkę w prawo, do wybiegu krokodyli.
Nina dostrzega błękitny kamień, tylko jak do niego dotrzeć? Zabieramy klakson leżący na ziemi i przechodzimy w stronę wybiegu słonia, w prawo. Zabieramy pudełko po orzeszkach ziemnych. Zerkamy na słonia i na gniazdo na drzewie. Wracamy do krokodyla, przyglądamy się mu, po czym przechodzimy w lewo. Zerkamy na łódź. Używamy ją, Nina sprawdza, że silnik łodzi działa.
Wracamy do pracownika Zoo i tym razem przechodzimy w lewo, do klatek z małpami. Przyglądamy się małpie, zerkamy na przedmioty, które znajdują się w klatce : piłkę i puszkę orzeszków. Wracamy do pracownika Zoo i pytamy go o małpę.
Okazuje się, że zwierzątko lubi się uczyć.
Gdy tylko podniesie się do góry patyk ona reaguje. Wracamy zatem do małpki. W rozpadlinie umieszczamy hula- hop. Używamy na małpie kija. Umieszczamy kij w dziurze i kładziemy na nim puszkę. Klikamy na hula – hop , a Nina przez nie przechodzi, pokazując małpie co ma robić. Małpa robi to samo. Rzucamy wtedy piłką w puszkę. Zwierzę powtarza czynność. Zabieramy puszkę orzeszków, które małpa wyrzuciła z klatki.
Bierzemy też puszkę po napoju, kij i piłkę do tenisa. Przechodzimy do słonia. Puszkę z orzeszkami używamy na ptasim gnieździe. W ten sposób słoń przewraca drzewo. Wrzucamy do wody za ogrodzeniem pluszowego misia. Krokodyl do niego podpływa. Przechodzimy zatem do łodzi, włączamy silnik i tym razem krokodyl podpływa do łodzi. Wchodzimy zatem szybko na drzewo i Nina trafia na wybieg krokodyli. Nina zabiera błękitny kamień.
Udajemy się na most.
Na wodzie dostrzegamy kaczki. Używamy na nich klaksonu i widzimy, że kaczki przelatują nieco w prawo. Udajemy się zatem do parku.
Tym razem gwizdka używamy na Ninie. Kaczki znów się pojawiają. Udajemy się do Zoo
Przechodzimy do wybiegu krokodyla i ponownie używamy klaksonu na Ninie. Kaczki wracają. Przechodzimy do pracownika ZOO. Rozmawiamy z nim. Prosimy o bagietkę i otrzymujemy ją. Klikamy bagietkami na puszkach z mlekiem i przechodzimy do parku.
Dajemy namaczaną bagietkę bezdomnemu i Nina będzie mogła zabrać butelkę gorzałki. Udajemy się do metra.
Używamy lakieru do paznokci na samochodzie Włocha i wracamy do parku.
Rozmawiamy z Włochem, a potem używamy monety na fontannie. Nina i Rossi wracają do samochodu.
Animacja
Wracamy do parku.
Wyciągamy z fontanny pieniążek, po czym wracamy do metra.
Wchodzimy na górę. Do automatu z gumą do żucia wrzucamy 10 eurocentów, zdobywając gumę do żucia. Wybieramy mapę i udajemy się do więzienia.
Agatha Christie: Evil Under the Sun (Agatha Christie: Zło, które żyje pod słońcem)
Technologia HDR - Co trzeba wiedzieć i co należy mieć na PC?
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu