autor:agusia16
Max i Sam
Maxa spotykamy we wnętrzu świątyni, w której panuje mrok.
Używamy na nim kasku, oświetlając w ten sposób wnętrze świątyni. Przyglądamy się drzwiom, które nie mają żadnej rączki, ani klamki. Zerkamy na wnękę z prawej strony drzwi. Patrzymy na malowidło na ścianie i na pradawny pulpit sterowniczy. Znajdują się na nim rzędy kamiennych przycisków po 8 w rzędzie. Można nacisnąć tylko jeden przycisk w danym rzędzie. Zakładamy na kask zielony balonik i patrzymy na malowidło. W ten sposób poznajemy pierwszy symbol – zielony.
Teraz na kasku umieszczamy czerwoną folię do żywności i przyglądamy się kolejnemu symbolowi, tym razem czerwonemu.
Wychodzimy ze świątyni i zabieramy flagę. Wracamy i zakładamy ją na kask, w ten sposób poznając ostatni niebieski symbol.
Zdejmujemy z kasku flagę i zakładamy kask ponownie. Przyglądamy się liście planet od Sam. Każdej planecie przypisany jest odpowiedni symbol. Odszukujemy symbol, który dzięki kolorowemu światłu na kasku właśnie odkryliśmy, mając w ten sposób : Wenus, Junona i Neptun.
Przyglądamy się pradawnemu pulpitowi sterowniczemu i wciskamy odpowiednie symbole.
Ponumerowałam je od 1-8. Wciskamy zatem licząc od lewej: 5, 2, 7.
W ten sposób Max odsłania straszną twarz, przy której stoi klatka Sam. Strażnik słyszy głos i najwyraźniej boi się przerażającej twarzy. Trzeba go wystraszyć jeszcze bardziej.
Sam
Jako Sam rozmawiamy ze strażnikiem. W rozmowie prosimy go o malinę. Niestety nie zgodzi się nam ją dać. Przestawiamy na Maxa.
Max
Wkładamy do wnęki kij bambusowy i białe owoce. Przestawiamy na Sam.
Sam
Używamy kija bambusowego na misie z owocami. Dziewczynie udaje się zassać jedną malinę. Wsadzamy białe owoce do maliny, po czym wkładamy nadziewaną malinę do misy z owocami. Ponownie rozmawiamy ze strażnikiem i ponownie prosimy go o malinę. Ten sięga po ten właśnie owoc i chwilę później ma halucynacje. Przestawimy na Maxa.
Max
Do otworu na górze (przerażająca twarz), wkładamy żabę. Teraz do otworu na górze wkładamy czerwone jarzeniówki.
Mężczyzna przerażony ucieknie.
Sam zostaje uwolniona.
Max zabierze dziwny przedmiot, który zgubił strażnik. Być może pasuje do wnęki przy drzwiach świątyni. Max wysyła sam po pomoc, a sam udaje się do świątyni. Wchodzi do ukrytej sali i znajduje dziwną maszynę, która okazuje się być bombą.
Animacja
Max zostaje zatrzymamy, a gra przenosi się do Niny i Dawida.
Unavowed, klasyczna przygodówka retro - solucja, poradnik
A Stroke of Fate: Operation Valkyrie/ Operacja Walkiria - Poradnik
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu