Tunguska - Kuba, jaskinia - Secret Files: Tunguska, szczegółowy poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Secret Files: Tunguska, szczegółowy poradnik, solucja Tunguska - Kuba, jaskinia - Secret Files: Tunguska, szczegółowy poradnik, solucja



autor:agusia16

Kuba

 
Docieramy pod szpital psychiatryczny.
 
Spoglądamy na sztalugę i rozmawiamy z dozorcą. Wchodzimy do budynku. Przyglądamy się tańczącej pielęgniarce. Ze stojaka z gazetami zabieramy gazetę. Rozmawiamy z pielęgniarką.
 
Marzy o byciu burmistrzem. Brakuje jej tylko kilku głosów.
 
Oglądamy plakat, po czym przechodzimy w przejście z tyłu (po prawej na dole).
 
 Secret_Files_Tunguska_52.jpg
 
Rozmawiamy z pacjentem układającym domek z kart. Zabieramy okulary. Patrzymy na kopiarkę i na misia.
 
 Secret_Files_Tunguska_53.jpg
 
Wychodzimy z budynku, po czym przechodzimy w prawo, do przejścia za budynek. Zaglądamy do pojemnika, który pełen jest brudnego prania. Zabieramy drewno, zerkamy na notatkę na bramie. Zerkamy również na drzwi, po czym rozmawiamy z pracownikiem budowlanym. Ma teraz przerwę. Sygnałem do ponownego rozpoczęcia pracy jest czarny dym wydobywający się z komina.
 
Secret_Files_Tunguska_54.jpg 
 
Wchodzimy w drzwi na wprost do kuchni. Zerkamy na brudne naczynia. Zabieramy widelec, szczypce do kiełbasy, cebulę, łyżkę wazową, odważniki. Zerkamy na kuchnię i na półkę.
 
 Secret_Files_Tunguska_55.jpg
 
Wracamy do dozorcy. Ponownie z nim rozmawiamy, prosząc go o namalowanie Sabriny, pielęgniarki.
 
Zrobi to, ale trzeba sprawić, by dziewczyna przestała się ruszać, albo ruszała się wolniej. Potrzebna mu też czarna farba.
 
Wchodzimy zatem do szpitala i przechodzimy do pacjenta układającego domek z kart i na gramofonie kładziemy odważniki. Wychodzimy i ponownie przechodzimy do kuchni. Wkładamy do piecyka drewno, a następnie gazetę i rozpalamy ją za pomocą okularów. Używamy szczypców na kuchence i wyciągamy z niej węgiel. Wracamy do dozorcy i dajemy mu węgiel. Po chwili go zagadujemy i otrzymujemy zapakowany portret. Przechodzimy do pielęgniarki i pokazujemy jej portret, który można potraktować jak plakat wyborczy.
 
Dziewczyna potrzebuje jednak ich nieco więcej niż jeden.
 
Udajemy się do kuchni i folię, w którą zapakowany był portret, wrzucamy do pieca. Z komina zacznie wydobywać się ciemny dym, więc pracownik zacznie pracować.
 
Ponieważ rozwala chodnik za pomocą młota pneumatycznego, ziemia zacznie drżeć.
 
Wracamy do szpitala i przechodzimy do kserokopiarki. Używamy na niej portretu Sabriny i kopiujemy go. Skopiowane plakaty dajemy pielęgniarce.
 
Nina będzie mogła wejść do cel.
 
Udajemy się więc w stronę cel i wchodzimy do celi z prawej.
 
 Secret_Files_Tunguska_56.jpg
 
Okaże się, że w celi nikogo nie ma.
 
Przyglądamy się śladom krwi na podłodze. Patrzymy na łóżko i znajdujemy gazetę z informacją o nominacji nowego dyrektora szpitala psychiatrycznego. Spoglądamy na kafelki na ścianie i na zadrapania na niej. Patrzymy również na kamerę, po czym wychodzimy z celi i przechodzimy do pielęgniarki.
 
Mówimy jej, że Pereza nie ma w celi, pytamy o kamerę i zapis na niej. Okazuje się, że klucze do pomieszczenia, w którym można odtworzyć nagrania z kamer ma tylko Ramon i szefowa.
 
Wychodzimy więc na zewnątrz i przechodzimy do bramy. Widzimy osobę wyrzucającą coś do pojemnika z brudami. Zaglądamy do niego, po czym łączymy zdjęcie pielęgniarki z widelcem i wieszamy je na bramie, czyli drzwiach, którymi wychodzi i wchodzi ów osobnik.
 
 Secret_Files_Tunguska_57.jpg
 
Widzimy jak ponownie wychodzi on by wrzucić brudne rzeczy do kosza.
 
Tym razem drzwi nie zamykają się, więc gdy wraca, wchodzimy za nim.
 
Jesteśmy teraz z pomieszczeniu z monitorami. Przyglądamy się sejfowi, magnetowidom i monitorom nadzoru. Na koniec zerkamy na obraz. Widnieje na nim: "Jednonogi pirat – drugą nogę stracił prawdopodobnie w bitwie morskiej. Kot siedzi mu na ramieniu. Z kolei na głowie kota siedzi papuga. Malarz uwiecznił również pająka w górnym rogu". Obraz jest swoistym kodem do sejfu, musimy go rozszyfrować. Mamy więc:
 
- jednonogiego pirata – jedna noga – 1;
- kota – cztery nogi – 4;
- papugę – dwie nogi – 2;
- pająka – osiem nóg – 8
 
Uzyskujemy kod, który brzmi : 1, 4, 2, 8. Wpisujemy go do sejfu.
 
 Secret_Files_Tunguska_58.jpg
 
W ten sposób otworzymy sejf, w którym Nina znajdzie kasetę. Wkładamy ją do magnetowidu i oglądamy nagranie.
 
Pojawi się mężczyzna, który pomógł perzowi uciec ze szpitala. Powie on Ninie, gdzie go znajdzie. Mężczyzna ten ukrywa się w jaskini.
 

Jaskinia

 
Na miejscu staramy się porozmawiać z Perezem, niestety to niemożliwe. Wracamy zatem do szpitala i przechodzimy do bramy. Zabieramy wiszący na bramie portret pielęgniarki i przechodzimy do kuchni. Za pomocą szczypców wyciągamy kolejny węgiel z pieca i wracamy na plażę. W lewo. Dajemy Perezowi portret pielęgniarki i węgiel, a ten rysuje na nim symbol.
 
Gra przenosi się do Maxa, który dotarł do Irlandii.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners