autor:agusia16
Na początek przypinamy zadanie "Rozdrobnione wspomnienie" i udajemy się do Stonewood Manor.
Wchodzimy do domu. Udajemy się na schody do pokoju, gdzie zobaczymy znajomy biały okrąg.
Wybieramy zatem przycisk koncentracji "Q".
W ten sposób odblokujemy kolejny pokój, tym razem matki i otrzymamy osiągnięcie: W objęciach matki. Wchodzimy do pokoju matki, w którym zostały jeszcze jej rzeczy. Gdy spojrzymy na szachy, pojawi się kolejne wyzwanie Johna "Dawno rozpoczęta partyjka".
Mamy zagrać w szachy, wiedząc, że biały król jest w tarapatach. Trzeba go uratować szachem matem w jednym ruchu.
Przypinamy to zadanie, po czym gdy zobaczymy białe okręgi klimat na "Q" a następie klikamy na gońca.
Wracamy do wspomnienia, przypinamy "Wspomnienie w posiadłości" i zerkamy na stolik, na którym odnajdujemy wskazówki:
Następnie zerkamy na walizkę, na której odnajdujemy cztery wskazówki:
Następnie podchodzimy do szafki z lekami.
Po czym przechodzimy w stronę łóżka.
Na podłodze znajdują się różne przedmioty, przyglądamy się im, odnajdując trzy wskazówki:
Przyglądamy się pasom na łóżku.
Podchodzimy do stolika przy wannie, na którym odnajdujemy trzy wskazówki:
Następnie zerkamy na wannę, w której dochodziło do medycznych eksperymentów. Przyglądamy się kwiatom. Zerkamy na okno, w który są kraty.
Na koniec spoglądamy na obraz kwiatami, który uszkodzony.
Pojawi się wskazówka "Poranne szaleństwo". Na razie zostawiamy tę wskazówkę, a zajmujemy się prawie pustą butelką, robiąc jej analizę. W tym celu klikamy "E". Robimy analizę, potwierdzamy spacją.
Dowiemy się, że w buteleczce znajdowały się właściwości halucynogenne, wytwarzane z grzybów.
Teraz przypinamy zadanie "Poranne szaleństwo". Zobaczymy dwie białe obrecze, więc klikamy 'Q" i znajdujemy:
Sherlock będzie już wiedział co się wydarzyło. Dokonujemy rekonstrukcji wydarzenia. Wybieramy odpowiednie postaci, potwierdzamy spacją.
Dowiemy się, co wydarzyło się 9 kwietnia, w dniu śmierci matki. Okaże się, że była obłąkana. John poczuje się źle, więc z ni rozmawiamy. Rozmowę przerwie pukanie do drzwi, to marynarz.
Schodzimy na dół. Tam będzie czekał na nas marynarz, który ma dla nas grę. Przyglądamy się mu.
Wybieramy "Marynarz artysta". Otrzymamy porter pamięciowy - Prawdziwy marynarz, ale i artysta.
Okazuje się, że Sherlock otrzyma zaproszenie do Galerii Sztuki Vogla. Dowiemy się, że Vogl potrzebuje pomocy. Jego galeria znajduje się na skrzyżowaniu Bazaar Rd oraz Hermes Ave w dzielnicy Old City.
Pojawi się nowa sprawa "Muza z zagranicy".
Sherlock Holmes Chapter One
Pozłacana klatka - Polowanie na Goliata
Sherlock Holmes Chapter One
Muza z zagranicy - Galeria Vogla
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu