Matczyna miłość - Stonewood Manor - Sherlock Holmes Chapter One

lubiegrac poradniki Sherlock Holmes Chapter One Matczyna miłość - Stonewood Manor - Sherlock Holmes Chapter One



autor:agusia16

Matczyna miłość - Stonewood Manor

Miejsce to znajdziemy niedaleko mostu, w dzielnicy Grand Saray. Szukamy miejsce na mapie, przypinamy znacznik i kierujemy się tamtą stronę, aż znajdziemy się przed bramą.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_61.jpg

W skrzynce na listy znajdujemy list od Mycrafta.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_62.jpg

Czytamy go, po czym wchodzimy na podwórze i kierujemy się od razu do altany z lewej. Przyglądamy się manekinowi, klikając na cztery miejsca:

  • worek z łupami;
  • drewniany miecz;
  • kajdanki;
  • głowę manekina

Sherlock_Holmes_Chapter_One_63.jpg

Następnie kierujemy się w stronę drzwi domu, ale nie będziemy je mogli otworzyć.

Jon będzie chciał żebyśmy sobie przypomnieli scenę z policjantem.

Przypinamy zatem "Rozpamiętywanie własnej przeszłości", wciskamy 'Q".

Sherlock_Holmes_Chapter_One_64.jpg

Klikamy na pojawiające się białe kółka:

  • policjant;
  • zestaw wytrychów (to co trzymał w ręce);
  • mężczyzna, w tym przypadku brat Sherlocka; 
  •  list (to co dawali Mycroftowi);

Sherlock_Holmes_Chapter_One_65.jpg

Sherlock będzie wiedział, że brat nie był zły, że się włamali, ale że zostali przyłapani.

Drzwi zostaną odblokowane, więc wchodzimy do domu, w którym przyglądamy się wszystkim punktom interaktywnym (możemy je podświetlić). Zerkamy na parasol, na wieszak na ubrania, na bagaż, na kartkę wiszącą na belce - powiadomienie o aukcji. W ten sposób pojawi się nowa sprawa - "Przygoda w pustym domu".

Pojawi się informacja o lokalnych sprzedawcach mebli, od których gdzieś na mieście możemy zakupić meble, gdyż te niegdyś znajdujące się w posiadłości, zostały wyprzedane na aukcji.

Póki co zostajemy w tej samej sprawie i zgodnie z prośbę Jona musimy sobie przypomnieć nasz pierwszy dzień na Cordonie. W tym celu przypinamy "Przybycie na Cordonę", wciskając "X".

Sherlock_Holmes_Chapter_One_66.jpg

Pojawiają się ponownie białe okręgi, więc podchodzimy do nich i odsłaniamy, wcześniej wciskając "Q". Klikamy na:

  • wieszak na ubrania;
  • rzeczy matki;
  • wózek inwalidzki matki

Sherlock_Holmes_Chapter_One_67.jpg

Pojawi się ikona wyobraźni Sherlocka, więc klikamy na nią. Naszym zadaniem jest ustalenie kolejności wydarzenia. Właściwy układ widoczny na screenie poniżej.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_68.jpg

Dzięki temu odblokujemy pokój Sherlocka i zobaczymy scenkę, w której Jon poczuje się gorzej, będzie się mu kręcić w głowie.

Teraz mamy poszukać starej sypialni znajdującej się gdzieś na górze. Zanim się tam udamy, zerkamy jeszcze po dole domu. Patrzymy na leżącą na stoliczku przy ścianie gazetę oraz na rysy na poręczy schodów prowadzących na górę. Wchodzimy na górę odnajdując nasz pokój. Otrzymamy osiągnięcie Dawno dawno temu.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_69.jpg

Teraz rozglądamy się po pokoju. Zerkamy na dwie kartki wiszące na tablicy - mężczyzna i rysunek psa. Przyglądamy się słoikom z ziemią na regale po przeciwnej stronie. Przyglądamy się balonowi leżącemu na podłodze. Pojawi się nowa wskazówka w "Pałacu pamięci". Przeglądamy je, szczególna uwagę zwracając na "Przyjaciela rodziny".

Sherlock wie, że akta śmierci jego matki nie istnieją, ale na wyspie mieszkał przyjaciel rodziny. Być może on coś wie. Nazywa się Theodore Gilden. Wiemy, że brakowało mu palca od prawej ręki i mieszkał kiedyś w jednym z sąsiadujących domów nieopodal Greek Bridge, miał na podwórzu balon na gorące powietrze. 

Na razie to zostawiamy i dalej rozglądamy się po pokoju. Otwieramy skrzynię przy łóżku, w której zerkamy na:

  • zabawkę z lewej strony (przypominającą kołek)
  • figurkę z prawej - artefakt z Palau

Sherlock_Holmes_Chapter_One_70.jpg

Zerkamy na biurko, pierwsze laboratorium Sherlocka, ma pulpit dla nut i lunetę. Następnie zerkamy na stolik z dokumentami i gazetami. Tu przyglądamy się:

  • encyklopediom
  • książki, która czytała Sherlockowi mama;
  • gazetom - robimy to dwa razy, a znajdziemy klamkę, która okaże się być kluczem. 

Sherlock_Holmes_Chapter_One_71.jpg

Wchodzimy więc w notatnik i przypinamy przedmiot - drewniany uchwyt wciskając "X". Przy szafie, na dole, przy szufladzie zobaczymy znajome kółko, więc "Q" i klikamy wiedząc, że to właściwy uchwyt. W ten sposób będziemy mogli otworzyć szufladę.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_72.jpg

Zaglądamy do środka i zerkamy na:

  • wycinki z kroniki kryminalnej
  • fajkę ojca, w której znajdziemy jeszcze trochę tytoniu. Do notatnika trafi notatka - Fajka Sifera Holmesa

Sherlock_Holmes_Chapter_One_73.jpg

Teraz ponownie wchodzimy w notatnik, gdzie przypinamy "Poszukiwania przyjaciela rodziny", klikając na "X".

Sherlock_Holmes_Chapter_One_74.jpg

Opuszczamy posiadłość i udajemy się w prawo i nieco na dół. Wkrótce dotrzemy na miejsce i rozpocznie się nowa sprawa.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners