autor:agusia16
Miejsce to znajdziemy niedaleko mostu, w dzielnicy Grand Saray. Szukamy miejsce na mapie, przypinamy znacznik i kierujemy się tamtą stronę, aż znajdziemy się przed bramą.
W skrzynce na listy znajdujemy list od Mycrafta.
Czytamy go, po czym wchodzimy na podwórze i kierujemy się od razu do altany z lewej. Przyglądamy się manekinowi, klikając na cztery miejsca:
Następnie kierujemy się w stronę drzwi domu, ale nie będziemy je mogli otworzyć.
Jon będzie chciał żebyśmy sobie przypomnieli scenę z policjantem.
Przypinamy zatem "Rozpamiętywanie własnej przeszłości", wciskamy 'Q".
Klikamy na pojawiające się białe kółka:
Sherlock będzie wiedział, że brat nie był zły, że się włamali, ale że zostali przyłapani.
Drzwi zostaną odblokowane, więc wchodzimy do domu, w którym przyglądamy się wszystkim punktom interaktywnym (możemy je podświetlić). Zerkamy na parasol, na wieszak na ubrania, na bagaż, na kartkę wiszącą na belce - powiadomienie o aukcji. W ten sposób pojawi się nowa sprawa - "Przygoda w pustym domu".
Pojawi się informacja o lokalnych sprzedawcach mebli, od których gdzieś na mieście możemy zakupić meble, gdyż te niegdyś znajdujące się w posiadłości, zostały wyprzedane na aukcji.
Póki co zostajemy w tej samej sprawie i zgodnie z prośbę Jona musimy sobie przypomnieć nasz pierwszy dzień na Cordonie. W tym celu przypinamy "Przybycie na Cordonę", wciskając "X".
Pojawiają się ponownie białe okręgi, więc podchodzimy do nich i odsłaniamy, wcześniej wciskając "Q". Klikamy na:
Pojawi się ikona wyobraźni Sherlocka, więc klikamy na nią. Naszym zadaniem jest ustalenie kolejności wydarzenia. Właściwy układ widoczny na screenie poniżej.
Dzięki temu odblokujemy pokój Sherlocka i zobaczymy scenkę, w której Jon poczuje się gorzej, będzie się mu kręcić w głowie.
Teraz mamy poszukać starej sypialni znajdującej się gdzieś na górze. Zanim się tam udamy, zerkamy jeszcze po dole domu. Patrzymy na leżącą na stoliczku przy ścianie gazetę oraz na rysy na poręczy schodów prowadzących na górę. Wchodzimy na górę odnajdując nasz pokój. Otrzymamy osiągnięcie Dawno dawno temu.
Teraz rozglądamy się po pokoju. Zerkamy na dwie kartki wiszące na tablicy - mężczyzna i rysunek psa. Przyglądamy się słoikom z ziemią na regale po przeciwnej stronie. Przyglądamy się balonowi leżącemu na podłodze. Pojawi się nowa wskazówka w "Pałacu pamięci". Przeglądamy je, szczególna uwagę zwracając na "Przyjaciela rodziny".
Sherlock wie, że akta śmierci jego matki nie istnieją, ale na wyspie mieszkał przyjaciel rodziny. Być może on coś wie. Nazywa się Theodore Gilden. Wiemy, że brakowało mu palca od prawej ręki i mieszkał kiedyś w jednym z sąsiadujących domów nieopodal Greek Bridge, miał na podwórzu balon na gorące powietrze.
Na razie to zostawiamy i dalej rozglądamy się po pokoju. Otwieramy skrzynię przy łóżku, w której zerkamy na:
Zerkamy na biurko, pierwsze laboratorium Sherlocka, ma pulpit dla nut i lunetę. Następnie zerkamy na stolik z dokumentami i gazetami. Tu przyglądamy się:
Wchodzimy więc w notatnik i przypinamy przedmiot - drewniany uchwyt wciskając "X". Przy szafie, na dole, przy szufladzie zobaczymy znajome kółko, więc "Q" i klikamy wiedząc, że to właściwy uchwyt. W ten sposób będziemy mogli otworzyć szufladę.
Zaglądamy do środka i zerkamy na:
Teraz ponownie wchodzimy w notatnik, gdzie przypinamy "Poszukiwania przyjaciela rodziny", klikając na "X".
Opuszczamy posiadłość i udajemy się w prawo i nieco na dół. Wkrótce dotrzemy na miejsce i rozpocznie się nowa sprawa.
Sherlock Holmes Chapter One
Matczyna miłość - posterunek policji (szkolenie)
Sherlock Holmes Chapter One
Pozłacana klatka (Gilden Manor)
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu