Muza z zagranicy - obóz uchodźców - Sherlock Holmes Chapter One

lubiegrac poradniki Sherlock Holmes Chapter One Muza z zagranicy - obóz uchodźców - Sherlock Holmes Chapter One



autor:agusia16

Muza z zagranicy - obóz uchodźców 

Schodzimy na dół, po drewnianych schodach, po czym podchodzimy do detektywa.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_213.jpg

Rozmawiamy z nim. Wybór opcji dialogowych nie ma znaczenia. I tak nie będzie chciał wpuścić Sherlocka.

Przyglądamy się mu, robić jego portret postaci. Zerkamy na

  • ledwie widoczny wąsik - udaje starszego niż jest;

Sherlock_Holmes_Chapter_One_214.jpg

  • blady, ma worki pod oczami - pracuje przy słabym świetle;

Sherlock_Holmes_Chapter_One_215.jpg

  • przesadnie wystrojony - chce wyglądać na zdecydowanego;

Sherlock_Holmes_Chapter_One_216.jpg

  • wilgotne słonie - poci się, zestresowany;

Sherlock_Holmes_Chapter_One_217.jpg

  • czyste buty - prowadzi siedzący tryb życia

Sherlock_Holmes_Chapter_One_218.jpg

Wybieramy: oszołomiony formalista

Sherlock_Holmes_Chapter_One_219.jpg

Będziemy mogli z nim porozmawiać, robimy to, zanim wejdziemy na miejsce zbrodni. Zostaniemy wpuszczeni na miejsce zbrodni, ale zanim na cokolwiek spojrzymy, musimy porozmawiać z z inspektorem Tewksbury.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_220.jpg

Dowiemy się, że ciało intruza leżało w kanale ściekowym zanim policja je stamtąd wyciagnęla. Został dźgnięty nożem w klatkę piersiową. 

Przypominamy "Miejsce zbrodni w obozie uchodźców".

Sherlock_Holmes_Chapter_One_221.jpg

Teraz się rozglądamy. Schodzimy w dół i na murku z oznaczeniem  9 zobaczymy krwawy odcisk dłoni.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_222.jpg

Nieco dalej, oznaczone znaczkiem 3 odnajdujemy dwa elementy:

- ktoś bardzo krwawił

- świeże pęknięcie na skrzynce

Sherlock_Holmes_Chapter_One_223.jpg

Zerkamy na oznaczenie 4 i w tryby koncentracji "Q" znajdziemy:

- ślad w ziemi (mały rów);

- ślady krwi

Znacznik numer 2 znajdziemy na niewielkim stoliku. Przyglądamy się trzech wskazówkom

- papierosy M'Pal

- pieniądze;

- prosta skórzana pochwa

Sherlock_Holmes_Chapter_One_224.jpg

Niedaleko znajdziemy znacznik numer 8. Tu odnajdujemy 3 elementy za pomocą trybu koncentracji "Q:"

- ślady policyjnych butów;

- uszkodzona podeszwa

- odciski bosej męskiej stopy

Sherlock_Holmes_Chapter_One_225.jpg

Dalej z znajdziemy znacznik numer 5 i przerwany wisiorek - paciorki z karneolu

Sherlock_Holmes_Chapter_One_226.jpg

Przy znaczniku 6 odszukujemy dwa miejsca:

- kawałek drewna czy gałęzi, który mógł być improwizowaną broniom, który oglądamy w dwóch miejscach;

- krew

Sherlock_Holmes_Chapter_One_227.jpg

Przy znaczniku 7 Sherlock stwierdzi, że kogoś tu wleczono

Sherlock_Holmes_Chapter_One_228.jpg

Oglądamy rannego, przyglądając się 2 miejscom:

- głęboka rana;

- głowa - ma gorączkę i jest w szoku.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_229.jpg

Powinniśmy mu pomóc. W tym celu przypinamy "Ranny uchodźca".

Sherlock_Holmes_Chapter_One_230.jpg

Podchodzimy do wiszących na sznurze ubrań i przy użyciu klawisza koncentracji "Q", przyglądamy się ubraniom i zabieramy jedno z nich. Podchodzimy do wielkiego kotła z gotująca się wodą i też wciskając "Q" przyglądamy się, zabierając czystą wodę.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_231.jpg

Potrzebny jeszcze aloes. Znajdziemy go za chwilę. 

Tymczasem wracamy na pomost i schodzimy z prawej, odnajdując zamordowanego. Przyglądamy się mu, odnajdując pięć śladów:

  • głowa - tatuaż;
  • wbity w ciało sztylet - wyposażenie marynarzy lub żołnierzy
  • rana po wbiciu noża;
  • buty - ten człowiek kuśtykał;
  • dłoń - pył węglowy pod paznokciami (Q)

 

Sherlock_Holmes_Chapter_One_232.jpg

Niedaleko zabitego znajdziemy aloes. Przyglądamy się roślinie przy pomocy koncentracji "Q".

Sherlock_Holmes_Chapter_One_233.jpg

Wracamy zatem do rannego. Następnie dokonujemy analizy chemicznej "Ranny uchodźca". Jest to zadani różne dla różnej gry. W razie problemów, można je pominąć.

Analiza pomoże stworzyć Sherlockowi roztwór, który zatrzyma krwawienie. Klikamy na rannego, wygrywając zakład z Jonen, wykonując zadanie.

Pora dowiedzieć się jak intruz znalazł się w obozie. W teczce przypinamy zatem zadanie "Jak intruz dostał się do obozu".

Sherlock_Holmes_Chapter_One_234.jpg

Rozglądamy się, sprawdzając w trybie koncentracji:

- łódź - mało prawdopodobne by dostał się do obozu łodziom;

- drabina (niedaleko zwłok) - jest zbyt krótka;

- brama - mocno zamknięta, tamtędy się ni dostał;

- niedopałki papierosów (przed wejściem do obozu) - jeden jest innej marki

Sherlock_Holmes_Chapter_One_235.jpg

Teraz będziemy mogli dokonać rekonstrukcji wydarzenia. Wracamy zatem do obozu i klikamy na ikonę. Wykonanie zadania widoczne na scenach.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_236.jpg

Następnie wracamy do prowadzących sprawę, do inspektora i rozmawiamy z nimi, a Sherlock przedstawia jak wygląda sprawa.

Możemy teraz porozmawiać z uchodźcami na temat kobiety. Ale najpierw idziemy pod bramę, by podsłuchać o czym rozmawiają policjanci. Wybieramy:

- zabiorą nam uchodźców;

- obóz jest zamknięty;

- pieniądze

Sherlock_Holmes_Chapter_One_237.jpg

Dowiemy się, ze funkcjonariusze martwię się, że cała sytuacja z martwym doprowadzi do zamknięcia ruchu do i z obozu i stracą zyski z szemranych interesów.

Pojawi się kolejne zadanie Jona - "Co się dzieje w obozie uchodźców".

Jon jest zdanie, że Sherlock powinien wypytać uchodźców w obozie.

Przypinamy zatem tą sprawę i wypytujemy uchodźców. Możemy kobitę przy kotle z wodą.

Dowiemy się, ż podejrzani przychodzą co jakiś czas do obozu i zabierają uchodźców do jakieś prac. Najczęściej są to ciężkie prace. Kobieta ze zdjęcia także została zabrana i tam skrzywdzona. Od tej pory przestali wyrażać zgodę na zabieranie do pracy.

Będziemy mogli porozmawiać z mężczyzną przy skrzynkach z kurami. Pozwoli Sherlockowi porozmawiam z Neilą. Ale od niej dowiemy się tylko, że nosił krzyż.

Sherlock_Holmes_Chapter_One_238.jpg

Pora połączyć wskazówki w Pałacu pamięci. Łączymy tam:

- bezecnik nosił dziwny krzyż + zdjęcie pohańbienia' = bezecnik to urzędnik wysokiego rzędu

- Intruz z galerii to kuśtykający palacz + Gość Mercuria palił markę "MalPal" = złodziej z galerii był u Mercuria;

- Pył węglowy pod paznokciami trupa + Ślady stóp od węgla = zbir odwiedził również galerię Vogla

- Malarz został zabity podczas bójki + Malarz przyłapał złodzieja = gość nie chciał zabić Mercuria;

- Zdjęcie pohańbienia + Mieszkanie malarza zostało przeszukane = gość szukał zapewne fotografii = złodziej poszukiwał zdjęcia 

- Zbir nie zrobił dziewczynie krzywdy + Zbir próbował odciągnąć dziewczynę = zbir chciał porwać dziewczynę = członek gangu, nie tylko złodziej

Sherlock_Holmes_Chapter_One_239.jpg

Wracamy do inspektora Twksbury i przedstawiamy mu dowody.

Dowiemy się ż ludzie powiązani z niejakim Nicolo Banadottim mają takie same tatuaże. On sam jest lokalnym przedsiębiorcą z dzielnicy Scaladio. Według plotek stoi za siatką przemytników.

Teraz możemy opuścić obóz uchodźców. Udajemy się do ratusza. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners