autor:agusia16
Wracamy na posterunek policji, wchodzimy na górę, a następnie w lewo, do archiwum.
Podchodzimy do biurka na którym leżą materiały, archiwa.
Wybieramy - tematy - podejrzani - Grand Saray - dokumentacja. Znajdziemy brakujące akta policyjne. Sherlock znajdzie tylko notkę, o sprawie Violer Holmes, z 9 kwietnia 1869, Stonewood Manor, Grand Saray. Nie będzie w niej żadnych dokumentów.
Wychodzimy z akt, a pojawi się animacja.
Pojawi się wizja, w której Sherlock będzie widział swój dom, pojawi się wspomnienia. Teraz musimy ten dom odnaleźć.
Sherlock przypomni sobie Stonewood Manor, policjanta znajdującego się przed posiadłością. Dom musi znajdować się w dzielnicy Grand Saray. We wspomnieniu znajduje się też most i kościół na wzgórzu. To jest pomocą w odnalezieniu tego miejsca.
Schodzimy na dół i zagadujemy do policjanta, który da mam zadanie. Musimy przejść przeszkolenie.
Zagadujemy do policjanta, który uważa nas za żółtodzioba. Wchodzimy do kolejnego pomieszczenia gdzie czeka na nas ćwiczenie - szkolenie ze strzelania. Strzelamy do każdej butelki, postępując zgodnie z instrukcją gry. Następnie przechodzimy do kolejnego pomieszczenia. Wędrujemy do kolejnego pomieszczenia, gdzie wykonujemy zadania zgodnie z poleceniami gry.
Tę część kończymy rozmową z policjantem, a wkraczamy w kolejny etap gry w której przyjdzie nam strzelać. Zadanie można pominąć. Gdy zdobędziemy certyfikat możemy przechodzić do kolejnej części zadania.
Sherlock Holmes Chapter One
Mistrz przebrań
Sherlock Holmes Chapter One
Matczyna miłość - Stonewood Manor
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu