lcb game studio

LCB Game Studio, studio deweloperskie tworzące gry przygodowe, z siedzibą w Buenos Aires w Argentynie, zostało założone przez powieściopisarza Nico Saraintarisa i artystę Fernando Martineza, którzy stworzyli własne wydawnictwo literackie znane jako Literatura Clase B. Od tej pory pracowali nad opowiadaniami, powieściami ilustrowanymi, grami wideo, komiksami, i nietradycyjnymi eksperymentami narracyjnymi. Teraz Saraintaris i Martinez tworzą "Pixel Pulps", połączenie szybkiego pisania i ilustracji inspirowanych pulp fiction z połowy XX wieku i grafiką komputerową z lat 80. XX wieku.

Produkcje:

Newsy:

Premiery gier przygodowych styczeń 2024 roku. W nowy rok wejdziemy z nędzną ilością przygodówek

Premiery gier przygodowych styczeń 2024 roku. W nowy rok wejdziemy z nędzną ilością przygodówek

Bahnsen Knights, trzecia wizualna powieść z serii inspirowanej pulp fiction już po swoim debiucie na komputerach

Bahnsen Knights, trzecia wizualna powieść z serii inspirowanej pulp fiction już po swoim debiucie na komputerach

Varney Lake, kontynuacja Mothmen 1966, kolejna z serii interaktywnych przygodówek z datą i wersją demonstracyjną

Varney Lake, kontynuacja Mothmen 1966, kolejna z serii interaktywnych przygodówek z datą i wersją demonstracyjną

Mothmen 1966, pierwsza z kilku mrocznych powieści wizualnych opartych na pulp fiction z datą premier

Mothmen 1966, pierwsza z kilku mrocznych powieści wizualnych opartych na pulp fiction z datą premier

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners