Pillars of Eternity II Deadfire to kontynuacja sporego hitu studia Obsidian Entertainment które coraz lepiej sobie radzi jako samodzielny byt wspierany przez sporą grupkę graczy.
Nowa odsłona pozwoli nam wypłynąć w morze gdzie będziemy mogli zawalczyć w ramach turowych starć na morzu, oczywiście nie zabraknie także walki na lądzie gdzie powraca niestety friendly-fire co wymagać będzie od graczy jeszcze większej uwagi w celu uniknięcia niebezpiecznych kroków.
Klasyczny RPG ponownie zaoferuje nam całą wielką masę zawartości, treści oraz ciekawych zadań. Nie zabraknie charakterystycznych cech (już) serii skoncentrowanej na stworzeniu hybrydowego połączenia klasyki gatunku RPG z staro-szkolnymi rozwiązaniami.
Oprawa wizualna na materiałach wideo oraz na zdjęciach promocyjnych prezentuje się znakomicie, lecz do czasu premiery i pełnej wersji nie można na 100 procent wierzyć w rzeczywiście w ten obraz. Uzupełnieniem bardzo dobrych tekstur są efekty świetlne i cząsteczkowe które pozwolą graczom ujrzeć żywy oraz wyjątkowych świat.
Pillars of Eternity II Deadfire ukaże się 8 maja 2018 roku na komputerach osobistych. Gra trafi później na kolejne platformy (czyt. konsole).
Pillars of Eternity II Deadfire - komentarze (1):
Pierwsza część mi się podobała, ale przy crowdfundingu 2 części miałem wątpliwości, do tego później wyszła afera z Chrisem Avellonem i zaczynałem mieć coraz większe wątpliwości co do gry, szczególnie po rozczarowującym Tyranny. Na szczęście fundament PoE był na tyle mocny, że w 2 wiele nie musieli zmieniać i pod względem gameplayu i grafiki jest wspaniale, szkoda tylko, że w połowie fabuła siada, a pod koniec w sumie leży. Ale sama gra daleka od rozczarowania czy gniota i mimo wątpliwości co do statku, to moim zdaniem wyszło świetnie :)