autor:agusia16
Animacja
Grę zaczynamy w gabinecie profesora. Opowiada on o wampirach i sposobach ich unicestwiania. Po chwili pojawia się jego gosposia Maria. Przyniosła do niego list. Na polecenie Van Helsinga, wsuwa go pod drzwi. To wiadomość od Jonathana Harkera, który przebywa w zamku Drakuli i prosi o opiekę nad Miną, jego narzeczoną. Jest ona w strasznym niebezpieczeństwie.
List ten pojawi się jako wpis w dokumentach. Od tej chwili, wszystkie ważne informację, tam właśnie będą się zapisywać. Podobnie będzie z dialogami, które prowadzą postacie gry. Przeczytaj list oraz wycinek z gazety, z czwartku 8 września 1898. Po lekturze gra przeniesie cię do domu Miny.
Porozmawiaj z dziewczyną.
Powie ci, że siostra jej służącej, została zamordowana. Gdy po krótkiej konwersacji, Mina wyjdzie, przyszykować się do spaceru po parku, ty porozglądaj się po pokoju, szukając jakiejś wskazówki, czy wycinków gazet.
Pierwszy z nich, znajdziesz na fotelu naprzeciw siebie. Podejdź i zabierz artykuł. Dokładnie przeczytaj artykuł z czwartku 8 września 1898 (dokumenty). Kolejny, leży na stoliku, po przeciwnej stronie. To wycinek z gazety Daily Big Mirror, z czwartku 8 września 1898, z nim też się zapoznaj. Na stoliku znajdziesz też plik gazet. Podnieś je. Wśród wielu, zebranych przez Harkera gazet, musisz wybrać te właściwą. Szukana informacja to artykuł z dnia 6 /09/1898r. Trafi on do dokumentów. Przeczytaj go. Zabierz leżącą na stoliku, fotografię ukochanego Miny. Przejdź do przodu, dochodząc do miejsca z czerwona zasłoną, blisko zegara. Odsłoń ją. Znajdziesz za nią mapę Londynu. Przyjrzyj się jej. Na dole mapy, zauważysz czerwony ołówek oraz gąbkę. Przy pomocy artykułów o zbrodniach, które masz w dokumentach, musisz zaznaczyć na mapie miejsce zbrodni oraz kierunek ucieczki wampira. Zaznaczasz je, kreśląc czerwone linie przy pomocy ołówka. Kolejność nie jest tu ważna. Ja zaczęłam w ten sposób:
Weź ołówek i po kolej zakreślaj linie, wybierając podane informacje. Za każdym razem, na potwierdzenie prawidłowego wykonania zadania, czyli zakreślenia, usłyszysz komentarz Val Helsinga. Po wykreśleniu wszystkich czterech linii, zwróć uwagę na punkt na mapie, w którym zbiegają się linie. Jest to rezydencja Godalmingów.
Kliknij na zaznaczony punkt, pojawi się Mina.
Animacja
Profesor, poleci Minie powieszenie, przy każdym z okien czosnku. Powie też, że niestety musi ją chwilowo opuścić. Sam udaje się do rezydencji Godalmingów.
Znajdziesz się przed wejściem do posiadłości. Podejdź do drzwi i zapukaj. Pojawi się niezbyt przyjemny lokaj, który nie zamierza cię wpuścić do środka, twierdząc, że jego pan śpi. Trzeba więc spróbować dostać się tam, w inny sposób.
Przyjrzyj się żelaznej bramie, prowadzącej na cmentarz. Wejdź w bramę.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu