autor:agusia16
Porozglądaj się po pomieszczeniu. Na półce, z lewej stronie, w figurce, znajdziesz włócznie św. Michała, zabierz ją. Przyjrzyj się płaskorzeźbie na ściance biurka. Kliknij na nią. Drzwiczki są solidnie zamknięte. Płaskorzeźba ma jednak widoczną dziurkę. Użyj więc na niej włóczni św. Michała, by ją otworzyć. Czeka cię kolejna zagadka. Zanim jednak do niej przystąpisz, zerknij na kosz, zabierając z niego białe płótno. Wracajmy jednak do zagadki. Zadanie polega na otwarciu zamka, w schowku. Twoim celem, jest oświetlenie wszystkich linii prostych na znaku gwiazdy.
Klikając na kółka, na wierzchołkach trójkątów, zapalasz kolejne linie. Po kliknięciu na jeden z punktów na wierzchołku, linie oświetlają się tylko w linii prostej. Dla ułatwienia, ponumerowałam wierzchołki trójkątów. Tak wygląda, gotowe rozwiązanie:
Po otwarciu drzwiczek zabierz ze środka klucz i złoty kielich Drakuli. Skieruj się w dół. Przyjrzyj się półce, naprzeciwko. Przy szczotce, znajdziesz kij od szczotki, zabierz go. Przyjrzyj się beczce z alkoholem. Spróbuj ją otworzyć, zatyczka, ani drgnie. Wejdź więc w ekwipunek i wyciągnij skalpel. Przy jego pomocy, otwórz zatyczkę beczki. Na podłogę wyleje się jego alkoholowa zawartość. Skieruj się w przejście na prawo. Zobaczysz wiszące ciało studenta. Na podłodze, pod nim, leży jego torba. Spróbuj ją podnieść. Niestety, uniemożliwiają to szczury. Wejdź więc w ekwipunek i połącz stary kij od szczotki z płótnem lnianym, a następnie, podpal go, przy pomocy zapałek i użyj na szczurach. Otwórz plecak i wyciągnij z niego, wodę święconą. Przejdź do przodu. Weź wiszący na haku habit mnicha. Profesor przebierze się. Przyjrzyj się zamkniętym drzwiom. Wróć do pomieszczenia z rozlanym alkoholem.
Animacja
Pojawienie się opętanego mnicha, udaremnia przejście profesorowi.
Wyciągnij z ekwipunku pochodnie i podpal nią rozlany na podłodze alkohol.
Animacja
Sługa szatana trafia, tam gdzie być powinien.
Po jego zniknięciu, zabierz leżący na podłodze klucz. Wróć do zamkniętych drzwi i otwórz je, przy pomocy niedawno zdobytego klucza. Wejdź do środka.
Animacja
Mnisi odprawiają czarną mszę, a w klatce, w głębi, tkwi uwieziony człowiek.
Podejdź do klatki, prawy dół ekranu. Zamknięty w niej jest brat Alberto. Na razie nie możesz z nim porozmawiać. Musisz poradzić sobie z czarnymi mocami,, tkwiącymi w mnichach. Wróć więc z powrotem, na środek sali i przyjrzyj się ołtarzowi. Na postumencie, z prawej strony stoi kielich, potrzebny mnichom, do celebrowania czarnej mszy. Wejdź w ekwipunek i połącz kielich z woda święconą, a następnie, podmień go z kielichem na ołtarzu i wycofaj się.
Animacja
Zamieniony kielich, spełnia swoje zadanie. Korzystając z sytuacji, że mnisi, zajęli się sobą, wróć do klatki i porozmawiaj z bratem Albertem.
Staruszek, był torturowany, ma złamana nogę i nie widzi. W związku z tym, nie może ci pomóc w tłumaczeniu manuskryptu.
Porozmawiaj z nim.
Dowiesz się jednak, że aby pokonać Księcia Ciemności, musisz się z nim zmierzyć na jego własnej ziemi. Po chwili starzec, umiera.
Przyjrzyj się teraz, bramie naprzeciwko i przy pomocy klucza, otwórz ją.
Animacja
Po powrocie, profesor dowiaduje się, że Mina została porwana. Udaje się więc, ze swoim przyjacielem, doktorem, do Transylwanii . W czasie drogi, doktor niespodziewanie, zapada na jakąś dziwną chorobę.
Dyski SSD PCI zastąpią na dobre modele z SATA? Czym się różnią?
Czemu dysk SSD działa gorzej? Kilka potencjalnych problemów
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu