autor:agusia16
Porozglądaj się po bibliotece. Przejdź za schody, z prawej strony. Dojdziesz do szkieletu, ubranego w spodnie. Kliknij na niego, zabierając szelki. Wejdź na górę, na schody i przyjrzyj się mapie. Zejdź na dół i przejdź obok biurka. Staniesz koło regału, ze słojami. Przyjrzyj się temu zakorkowanemu. Teraz spójrz na proporzec. Podejdź do niego i kliknij. Odsłoni się, ukazując brązowe drewniane kółko z nietoperzami i aniołami (oczywiście na nie kliknij, robiąc zbliżenie).
Zadanie polega na ułożeniu ich wszystkich, tworząc z nich całość. Niestety chwilowo, kilku ci brakuje. Wyjdź ze zbliżenia i udaj się na schody. Podejdź do mapy i kliknij na Transylwanię. Odsłonisz pierwszego zaginionego aniołka. Stojąc na schodach, przejdź w prawo, na jednej z półek, znajdziesz kolejna zgubę, małego aniołka. W twoich dokumentach pojawi się także wpis dotyczący kuszy, informacja z książki na której profesor skupił swoja uwagę.
Wróć do układanki i włóż kolejne dwa aniołki. Wyjdź ze zbliżenia i skieruj się w stronę schodów, a następnie skręć w lewo. Dojdziesz do stołu badawczego, na którym ktoś robił wiwisekcję żaby. Na wprost zobaczysz gablotę. Podejdź do niej. Niestety, jest zamknięta. Wróć do stołu i zabierz z niego pęsetę i skalpel. Podejdź do gabloty i za pomocą skalpela, otwórz ją, wydostając z niej kolejnego aniołka. Przejdź w prawo, do szafki z figurką. Wejdź w zbliżenie. Z prawej strony, wisi kolejny aniołek. Zabierz go.
Wyjdź ze zbliżenia i kliknij na globusie. Trafisz w inne miejsce biblioteki. Zabierz oparty o regał, pogrzebacz. Przyjrzyj się urządzeniowi z liną i pokrętłem. Porusz nim, a obniżysz żyrandol. Przypomnij sobie, przy regale stała oparta o niego drabina. Podejdź do niej i kliknij. Dowiesz się, ze można ją przesunąć. Po kliknięciu na nią, trafi ona do ekwipunku. Podejdź do żyrandola i umieść pod nim drabinę . Wejdź na górę, dotykając drabiny. Na żyrandolu, leży kolejny aniołek. Wróć do układanki i umieść zdobyte do tej pory aniołki. Brakuje ci tylko, jeszcze jednego elementu, demona. Chyba już się domyślasz, gdzie mógłby być, tak w słoju, w zakorkowanym słoju. Wejdź więc w ekwipunek i połącz pogrzebacz z szelkami. Zrobiłeś otwieracz. Przy jego pomocy, otwórz słój. Teraz wyciągnij z ekwipunku, szczypce i ze słoja, wydostań demona, ostatni element układanki. Podejdź do układanki i umieść demona na swoim miejscu. Drzwi klasztoru, staną przed tobą otworem.
Truberbrook - poradnik, solucja
Jak zmienić PlayStation ID (PlayStation Nertwork ID)?
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu