Kair - rynek - Dracula Początek (Dracula Origin)

lubiegrac poradniki Dracula Początek (Dracula Origin) Kair - rynek - Dracula Początek (Dracula Origin)



autor:agusia16

Kair – rynek

Staniesz przed Mustafą, który prosi cię o odszukanie jego krewnej, młodej dziewczyny, która zaginęła.

Po skończonej rozmowie, wyjdź na centralny plac rynku i skieruj się, klikając na wprost, do widocznych w oddali straganów. Znajdziesz się przed jednym z nich. Zabierz wszystkie przedmioty , które gra pozwoli ci wziąć, czyli starą wagę, pustą piersiówkę (prawa strona) oraz czosnek, wiszący z lewej strony. Wyjdź z lokacji i udaj się do muzeum. Podejdź do wicedyrektora, by z nim porozmawiać.

Animacja

Rozmowę dwojga mężczyzn, podsłuchuje ten sam facet, który zawalił przejście w grobowcu. Po krótkiej chwili, rzuca w nich nożem. Zamach jednak się nie udaje.

Po animacji, zabierz wbity w regał nóż oraz kawałek lustra, leżący na biurku. Wejdź w ekwipunek i wyciągnij z niego listę, którą dał ci uzdrowiciel, możemy już nazywać go kapłanem i porozmawiaj z dyrektorem.

Poproś go o oddanie artefaktów koptyjskich ich prawowitym właścicielom. Jednak, abyś mógł odzyskać przedmioty, musisz najpierw odszukać przedmioty skradzione przez rabusiów.

Większość z nich, podobnych jest do naszyjnika, który otrzymasz od dyrektora. Dostaniesz od niego także, naczynie o objętości 1 hinu. Tkwi w nim diament o wielkiej wartości. Informacja ta trafi do dokumentów. Zanim jednak opuścisz muzeum wydłub nożem wielki diament. Następnie ze stołu obok prawej ręki dyrektora zabierz kawałek szkła. W inwentarzu diamentem przytnij szkło. Zapytaj jeszcze dyrektora i nóż i opuść muzeum. Wyjdź z muzeum, aby dowiedzieć się coś więcej o nożu, udaj się do Mustafy i pokaż mu nóż.

Dowiesz się, że należy on do bandyty, z którym nie warto zaczynać. Mustafa powie ci też, jak dotrzeć do jego domu.

Wróć na centralny plac rynku i udaj się w górę, w lewo. Staniesz przed domem. Podejdź do niego bliżej. Radzę zapisać grę. Czeka cię konkretna przeprawa z zamkiem u drzwi. Zamek składa się z kulek, które możesz przesuwać w prawo , w lewo, na dół i do góry. Z lewej strony zamka, masz podpowiedź, w jaki sposób należy ustawić kulki. Mają one po prostu przybrać postać cyfry 4. Zadanie jest nieco czasochłonne. Spróbuje je tak wyjaśnić, abyś zrozumiał o co mi chodzi. Mała uwaga ode mnie. W moim opisie, licząc kulki, pominęłam puste pola, które powstały podczas przesuwania kulek. Liczyłam i opisałam tylko kulki. Opisując rzędy kulek, liczyłam także rzędy , powstałe w wyniku ich przesunięcia. Czyli jak jakaś kulka jest na samej górze, czy dole, to jest to liczone jako rząd. No cóż zaczynajmy:

  • 1 ruch – w ostatnim szeregu, licząc od góry, przesuń 2-gą kulkę , od lewej strony, 1- en raz w górę:
  • 2 ruch – w 1-wszym szeregu, wysuniętą kulkę( ta najwyżej), licząc od lewej strony, przesuń 1-en raz w lewo;
  • 3 ruch – w drugim szeregu, 3 –cią kulkę od lewej, przesuń 3 razy w lewo;
  • 4 ruch – w drugim szeregu, przesuń 2-drugą kulkę, licząc od lewej strony, 1-jeden raz w lewo;
  • 5 ruch- przesuń 2-drugą kulkę od lewej, 2 razy w dół;

Drakula_pocz_tek_20.jpg

  • 6 ruch – w drugim szeregu, przesuń 1- sza kulkę, licząc od lewej strony, 1-en raz w prawo;
  • 7 ruch – w drugim szeregu, przesuń 3- cią kulkę, licząc od lewej( pomijając jedno puste miejsce), 2 razy w prawo;
  • 8 ruch – w trzecim szeregu, (pomijając dwa puste pola), przesuń 2- gą kulkę, od lewej, 1-en raz w prawo;
  • 9 ruch – w czwartym szeregu(pomijając dwa puste pola), przesuń 2-ga kulkę, od lewej, 2 razy w prawo;
  • 10 ruch – w drugim szeregu(pomijając trzy puste pola), przesuń 4 – tą kulkę, od lewej, 2 razy w dół;

Drakula_pocz_tek_21.jpg

  • 11 ruch – w piątym szeregu (pomijając jedno puste pole), przesuń 6-tą kulkę , jeden raz w lewo;
  • 12 ruch – w szóstym szeregu, przesuń 1-wsza kulkę, od lewej, 2 razy w prawo;
  • 13 ruch – w ósmym szeregu, przesuń 1-wsza kulkę, od lewej, 1-en raz w górę;
  • 14 ruch – w siódmym szeregu, przesuń 1-wszą kulkę od lewej, 2 razy w prawo;
  • 15 ruch – w szóstym szeregu, przesuń 1-wszą kulkę, od lewej, 2 razy w prawo;

Drakula_pocz_tek_22.jpg

  • 16 ruch – w siódmym szeregu, przesuń 1-wszą kulkę, od lewej, 1-en raz w prawo;
  • 17 ruch – w szóstym szeregu, przesuń 3-cią kulkę, od lewej, 1-en raz w dół;
  • 18 ruch – w szóstym szeregu, przesuń 1-wszą kulkę, od lewej, 1-en raz w prawo;
  • 19 ruch – w szóstym szeregu, przesuń 2-gą kulkę, od lewej, 1-en raz w dół;
  • 20 ruch – w ósmym szeregu, przesuń 1-wszą kulkę, od lewej, (powinna być tylko jedna kulka), 1-en raz w lewo;

Drakula_pocz_tek_23.jpg

  • 21 ruch – w czwartym szeregu, przesuń 3-cią kulkę( pomijając cztery puste pola), od lewej, 1-en raz w dół;
  • 22 ruch – w trzecim szeregu, przesuń 2-gą kulkę, od lewej(pomijając trzy puste pola), od lewej, 1-en raz w prawo.

Drakula_pocz_tek_24.jpg

Drzwi otwarte. Wejdź do środka. Spójrz na stolik. Znajdziesz tam torbę pełną kamieni, podobnych do klejnotów w naszyjniku. Na tymże też stoliku, leżą podarte kartki papieru. Czeka cię kolejne zadanie, polegające na ułożeniu puzzli. Podnoś kawałki kartki znajdujące się z prawej strony, przenosząc je na środek planszy. Możesz je obracaj, klikając przyciskiem myszy. Prawidłowe wykonanie zadania, zaowocuje wpisem do dokumentów. Teraz porozglądaj się po pokoju. Po drugiej stronie stolika, znajdziesz leżący na podłodze topór. Zabierz go. Na skrzyni zaś, czarnego sfinksa bez twarzy, którego też weź. Po zabraniu sfinksa, w dokumentach, pojawi się wpis. Zabierz tez miniaturową piramidę. Przejdź w głąb pomieszczenia i kliknij na wazie. Pojawi się animacja.

Animacja

Z wazy, którą poruszył profesor, wypełznie kobra. Aby się jej pozbyć, wsyp, do piecyka, stojącego na stoliku zioła znalezione w grobowcu.

Animacja

Opary, wydobywające się ze spalania rośliny, usypiają węża.

Zabierz leżący, obok potrzaskanej wazy klucz. Spójrz na drzwi, które są solidnie zamknięte. Użyj na nich klucza, który przed chwila zdobyłeś i wejdź do środka. Na półce z książkami, po lewej stronie, stoi woreczek ze złotym piaskiem, zabierz go. Po drugiej stronie, na stoliku, znajdziesz list hrabiego Drakuli. Trafi on do dokumentów. Znajdziesz też kolejny list. Podobnie jak pierwszy, będzie wpisany do dokumentów. Możesz obejrzeć skradzione towary. Zabierz tez leżący, przy ścianie, słoneczny dysk. Tak wyposażony, wróć do muzeum

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners