Rozdział 16 - Journey of a Roach

lubiegrac poradniki Journey of a Roach Rozdział 16 - Journey of a Roach



autor:agusia16

Rozdział 16

 

Widzimy, że Bud padł ofiarą jakiegoś rytuału. Bo obejrzeniu animacji, rozglądamy się. Nie możemy przejść swobodnie do przodu, bowiem zostaniemy zatrzymani. Musimy uważać, by nie zostać zauważani przez pilnujące rytuału Mrówki. Wchodzimy najpierw na ścianę z lewej. Zabieramy scyzoryk, którym przymocowana jest taśma.

 

 

 

Wchodzimy na ścianę z prawej i przechodzimy do anteny. Umieszczamy na niej krótkofalówkę. Przechodzimy an ścianę z lewej i zabieramy kanister z benzyną.

 

 

 

Wracamy z powrotem , do lokacji z wyznawcami rytuału. Naszym celem jest odsłonienie tunelu , na którym aktualnie stoi skrzyni, tuż obok nas, z prawej. Aby to zrobić, musimy odszukać panel sterujący dźwigiem. Klikamy zatem na panel z lewej robiąc jego zbliżenie. Klikamy zatem drugi przycisk na dole z lewej i przesuwamy dźwignię. Skrzynia wisieć teraz będzie na górze.

 

 

 

Teraz musimy ja tak postawić, by zasłaniała stojącą nieopodal mrówkę. Skrzynia zatem musi stanąć zatem na zaznaczonym na zielono polu przed odsłoniętym przez nas tunelem. Klikamy zatem na środkowy przycisk w rzędzie lewym i pociągamy za dźwignię. Wychodzimy ze zbliżenia panelu, wciskając czerwony krzyżyk.

 

 

 

Wchodzimy do tunelu, obracamy się i zabieramy kilof leżący przy szkielecie i wracamy.

 

 

 

Na powierzchni, ponownie klikamy na panel sterowania dźwigiem i klikamy na pierwszy przycisk w drugim rzędzie od lewej, tak, by macka dźwigu znalazła nad skrzynią stojącą za barierkami z lewej. Przesuwamy dźwignię i podnosimy skrzynię.

 

 

 

Teraz klikamy na środkowy przycisk w prawym rzędzie i przesuwamy dźwignię. Skrzynia stanie teraz na drugim zielonym kwadracie z prawej, zasłaniając stojącą tam Mrówkę. Pozostała nam jeszcze skrzynia, która zasłania właz z prawej. Klikamy więc na pierwszy przycisk od góry, w rzędzie z prawej i przesuwamy dźwignię. Teraz klikamy na środkowy panel w rzędzie z prawej i przesuwamy dźwignię. W ten sposób stawiamy jedna skrzynie na drugiej. Wychodzimy z panelu, klikając krzyżyk.

 

 

 

Przechodzimy w prawo. Chwytamy automat do wbijania gwoździ , a nasz bohater przypadkowo pozbędzie się jednej Mrówki, przybijając ją do ściany.

 

Animacja

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners