autor:agusia16
Rozdział 9
Wędrujemy do rozwalonego pianina i zabieramy wiszącą na nim mapę.
Przechodzimy do Szczura i dajemy mu mapę, a ten niemal natychmiast zniknie. Zabieramy słoik, który wcześniej zasłaniał szczur, lewa strona. Przechodzimy do pajęczycy, której dajemy karton mleka. W zamian otrzymujemy szpulkę nici pajęczej. Wracamy do kuchni. Maczamy szpulkę pajęczej nici w garnku, z którego wypływa czarna maź i zabieramy ją. W ten sposób otrzymaliśmy mrówczy odwłok.
Przechodzimy do stoliku przy lustrze, z którego zabieramy baterię. Łączymy ją z napojem w szklance i udajemy się do śpiącego na hamaku malucha. Dajemy mu napój z baterią, a obudzi się i zacznie śpiewać. Widzimy jak podrzuca do góry monetę. W pomieszczeniu zrobi się jasno i śpiący na dole beznogi żołnierz się obudzi. Przechodzimy do niego i dajemy mu cygaro. Klikamy na dźwignię w piecu, zapalając jego cygaro. Na dół spadnie moneta. Zabieramy ją.
Dym unoszący się do góry zacznie dusić naszego malucha. Trzeba naprawić wentylację. Przechodzimy zatem do automatu, w którym widzieliśmy wiatrak i wrzucamy do niego monetę. Zabieramy wiatrak, który wyleciał z automatu. Wracamy do pomieszczenia z weteranem z cygarem i wchodzimy na ścianę z prawej. W wentylatorze umieszczamy wiatrak.
Teraz przechodzimy do przycisku i wciskamy go, tak ponownie świecić na zielono. Dym zniknie.
Animacja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu