Rozdział 13 - Journey of a Roach

lubiegrac poradniki Journey of a Roach Rozdział 13 - Journey of a Roach



autor:agusia16

Rozdział 13

 

Gry ryba zniknie w rurze, zabieramy śrubokręt. Wracamy, po czym schodzimy po drabinie na dół i przechodzimy w prawo, do końca, do stojących tam dwóch Mrówek. Jedna z nich trzyma trąbkę i chce grać, a druga coś ściska. Widzimy, że ma przy sobie klucz. Ta jest głodna i marzy o hamburgerze. Zerkamy na zapis nutowy. Ten na dole , to kołysanka, dzięki, której możemy uśpić Mrówkę. Zapamiętujemy kolory od lewej do prawej. Zerkamy na klatkę, w której zamknięta jest żółta, gumowa kaczuszka. Łączymy gąbkę z zieloną ścierką i z podeszwą, tworząc swoistego hamburgera. Klikamy na Mrówkę z kluczem, która wystraszona upuszcza to, co trzymała. Dajemy jej hamburgera. Gdy upadnie, zabieramy klucz. Otwieramy nim kłódkę wiszącą na klatce z kaczką i zabieramy żółtą, gumową kaczuszkę.

 

 

 

 

 

 

Wracamy do pracującej przy monitorach Mrówki. Umieszczamy brakującą kaczuszkę. Naszym zadaniem będzie klikanie na nie w odpowiedniej kolejności, by powstała melodia uśpiła Mrówkę. Kolejność jest taka sama jak na zapisie nutowym, czyli : żółta, granatowa, zielona, czerwona, czarna i ponownie granatowa.

 

 

 

Mrówka zasypia, więc zabieramy kartę. Aby otworzyć drzwi z apteczka, musimy zniszczyć skrzynkę oznaczoną błyskawicą. Upewniamy się, że dźwignie zmieniająca ustawienie kamer ustawiona jest tak, by paliło ostatnie światełko. Przechodzimy do skrzynki z błyskawicą i umieszczamy na niej śrubokręt. Przechodzimy do dźwigni i przestawiamy ją. Teraz wchodzimy na ścianę, w miejsce z dwoma kamerami i umieszczamy antenę na iskrzącym słupku. Teraz przepływa przez nas prąd.

 

 

 

Czeka nas pierwsze z dwóch zadań zręcznościowych, które oferuje nam gra. Naszym zadaniem jest przetransportowanie wiązki prądu na placach Timiego aż do skrzynki z błyskawicą. Musimy przejść po ścienie z lewej, miedzy rurami i w lewo, aż do skrzynki. Zadanie jest o tyle trudne, że owa wiązka jeśli tylko pójdziemy zbyt szybko albo zrobimy krok w niewłaściwym miejscu zrywa się. Musimy iść bardzo powoli, najlepiej skokowo. Gdy wiązka prądu słabnie, wracamy nieco w tył, by znów była dość silna. Szczególnie ostrożnie poruszamy się między rurami.

 

 

 

Na koniec, umieszczamy antenę w skrzynce z błyskawicą, obok śrubokręta.

 

 

 

Teraz udajemy się pod drzwi, wcześniej wciskając przycisk, by odpompować wodę. Używamy karty dostępu na panelu przy drzwiach, wchodzimy. Zabieramy apteczkę, wchodzimy na ścianę, by zjeść kolejną larwę. Wracamy. Ponownie klikamy na przycisk, by odpompować wodę, tym razem z prawej strony i wracamy do lokacji z klatka, w której zamknięty jest Bud. Przechodzimy do gąsienicy biegającej w wielkim kole. Używamy na niej apteczki. Teraz przesuwamy dźwignię na poziom trzeci od lewej. Wchodzimy do pustego koła i ruszamy. Teraz klatka z Budem powędruje do góry.

 

Animacja

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners