Rozdział 6 - Journey of a Roach

lubiegrac poradniki Journey of a Roach Rozdział 6 - Journey of a Roach



autor:agusia16

Rozdział 6

 

Naszym zadaniem będzie pomóc pajęczej mamie pozbierać jej dzieci i umieścić je w kołyskach. Zabieramy pierwszą muchę i umieszczamy ją w kołysce wiszącej na suszarce. Gdy tylko to zrobimy, pajęcza mama zacznie huśtać dziecko i z pudełka na podłogę wypadnie sieć, niestety dziurawa. Zabieramy ją. Wchodzimy zatem na ścianę ta przy której stoi maszyna do szycia. Przechodzimy na sufit i zabieramy czerwoną nić.

 

 

 

Łączymy sieć z czerwoną nicią. Schodzimy na dół i wieszamy naprawioną sieć na czerwonym kołku na prawej ścianie ( blisko kołysek). Przechodzimy w prawo. Przewracamy niebieskie pudełko i zabieramy czerwony samolocik, który z niego wypadł. Zerkamy na wiadro z zieloną farbą i chowającą się pod łóżkiem muchę.

 

 

 

Przechodzimy dalej w prawo. Wśród klocków i wełny znajdujemy kolejną zabawkę. Następna leży na półce na górze.

 

 

 

Znów udajemy się przed siebie, do przodu i zabieramy zabawkę. Na górze dostrzegamy larwę.

 

 

 

Udajemy się w tył, po czym wspinamy się na ścianę i na sufit. Przechodzimy do Pólki na którym leży zabawka. Zabieramy ją, po czym udajemy się nieco do przodu i zdejmujemy ze ściany obrazek. Do ekwipunku trafia jedynie gwóźdź. Przechodzimy w lewo, gdzie zjadamy kolejną larwę.

 

 

 

Wracamy do pajęczycy. Zwracamy uwagę na biegającą w kółko muchę. Żeby ją zatrzymać stajemy miedzy suszarką, służącą za kołyskę, a klockiem na podłodze. W ten sposób zastawiamy drogę muszce i po chwili ląduje ona w siatce.

 

 

 

Zabieramy ją i wkładamy do kołyski. Tym razem z pudełka wypada puszka karmy dla kota. Zabieramy ją. Na maszynie do szycia umieszczamy gwóźdź i kładziemy na niej puszkę karmy. Naciskamy pedał na podłodze, otwierając puszkę. Do ekwipunku oprócz otwartej puszki karmy dla kota , trafia również denko od puszki. Przechodzimy w prawo i do czerwonej miski wrzucamy karmę. Gdy mucha zaczyna jeść, zabieramy ją i zanosimy do kołyski. Tym razem z pudełka wychyli się mucha, która trzyma w ręku mysz zabawkę. Klikamy na nią, zabawka spada, więc ją zabieramy. Mucha odlatuje, przelatując na sufit. Przechodzimy zatem na ścianę z prawej i udajemy się na sufit. Widzimy siedzącą na wiatraku muchę. Sięgamy po nią.

 

 

 

Niestety jest klująca jak kaktus.

 

Animacja

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners