Rozdział 8 - Journey of a Roach

lubiegrac poradniki Journey of a Roach Rozdział 8 - Journey of a Roach



autor:agusia16

Rozdział 8

 

Mucha jest już czysta, więc ruszamy umieścić ją w kołysce. To już ostatnia, więc pajęczyca odchodzi, robiąc nam przejście. Wchodzimy zatem w dziurę i przechodzimy w lewo. Gdy klikniemy na pajecza mamę, dowiemy się, że potrzebujemy mleka dla maluchów. Przechodzimy znów w lewo , gdzie dostrzegamy nowe miejsce. Wchodzimy tam. Zwracamy uwagę na Szczura i dwie Mrówki. Klikamy na nich. Szczur jest zły, bo stracił mapę, którą zabrały mu Mrówki, a Mrówki dobijają się do drzwi z prawej i rozprawiają o naszym przyjacielu. Wściekły Szczur rzuca na podłogę szklankę, którą zabieramy. Wchodzimy na ścianę z lewej i zabieramy błyskawicę.

 

 

 

Wracamy i zerkamy na wiatrak znajdujący się w automacie. Wchodzimy z powrotem do dziury, gdzie przechodzimy w prawo. Zabieramy leżący tam pilot, po czym przechodzimy na ścianę z prawej i włączamy zielony przycisk.

 

 

 

Wracamy do Szczura. Zerkamy jeszcze na rysunek na ścianie przedstawiający skarb i wchodzimy do lokacji z prawej. Gra robi zbliżenie, pokazując także szyb na suficie. Podchodzimy do pianina, w którym brakuje korby. Używamy więc na nim błyskawicy. Tancerka zacznie tańczyć. Na pianinie leży cygaro, więc wchodzimy na ścianę z prawej i sięgamy po nie.

 

 

 

Schodzimy na dół i przechodzimy w stronę stolików. Zerkamy na zwierzaczka, który nie lubi piratów. Przyglądamy się trójce owadów grających w trzy kubki. Każdy z nich ma coś, co naszemu bohaterowi się przyda. Przechodzimy w lewo i po desce wspinamy się na górę. Zerkamy do lustra, by dowiedzieć się, że musimy upodobnić się do Mrówek, które pilnują wejścia do windy prowadzącej na dół, do lokacji, w której zapewne znajduje się Bud.

 

 

 

Przechodzimy do kuchni. Gra dokonuje zbliżenie tego właśnie miejsca, tam musimy się dostać. Podchodzimy do lady, na której stoi automat do nalewania napojów. Stawimy na nim szklankę i napełniamy ją zielonym napojem.

 

 

 

Przechodzimy do lodówki, z której zabieramy mleko w kartonie. Próbujemy jeszcze przejść przez wejście z lewej, do windy, ale to niemożliwe. Wracamy do lokacje, ze Szczurem, wchodzimy do kanału, po czym kierujemy się do dziury w wentylatorze. Wchodzimy w nią. Znajdujemy się w labiryncie. Przechodzimy przed siebie, gdzie mijamy zabawkę znaną z innej gry. W labiryncie napotykamy także kolejna larwę, którą zjadamy. Naszym zadaniem jest dotarcie do pomieszczenia, do którego dobijały się dwie Mrówki. Po chwili docieramy do szukanej przez nas lokacji. Gra robi zbliżenie. Widzimy śpiącego w hamaku malucha i również śpiącego osobnika bez nogi. Przechodzimy do przodu, do śpiącego na kanapie owada. Podchodzimy do pieca i stajemy między nim, a kanapą. Klikamy na dźwignię, tak , by przesunąć rurę pieca do dołu. W ten sposób Tim zostanie osmolony, a raczej przypalony.

 

 

 

 

 

 

Wchodzimy na gorę i pozbywamy się deski zasłaniającej drzwi. W ten sposób będziemy mieć stały dostęp do tej lokacji. Zanim wyjdziemy, wchodzimy na ścianę przy drzwiach i przechodzimy na sufit. Zabieramy z kosza torbę z czekoladą.

 

 

 

Wracamy i przechodzimy do stolika z grającymi. Dajemy piratowi czekoladę, by wyrazić chęć zagrania. Zadanie jest proste, musimy zgadnąć, pod którym kubkiem znajduje się kulka. Niestety bez przechytrzenia osobnika nie wygramy. Klikamy zatem na kubki, a potem na rysunek trzygłowej małpki. Pirat obróci się do obrazu wiszącego za nim. Zapamiętujemy gdzie jest kulka, po czym klikamy na odpowiedni kubek. W ten sposób wygrywamy drewnianą nogę.

 

 

 

Niestety pojawi się Mrówki, które rozbiją pianino, kończąc zabawę.

 

Animacja

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners