autor:agusia16
Rozdział 17
Przechodzimy więc dalej do przodu. Przesuwamy dźwignię, dzięki czemu otwieramy klapę w podłodze. Wchodzimy zatem do środka.
Przechodzimy do przodu i na ścianę. Uderzamy kilofem w kamienny szpic. Ten spada, otwierając skrzynię ze skarbem, przy której stoi znajomy już nam Szczur.
Udajemy się na ścianę z prawej, przechodzimy przed siebie i z beczki zabieramy baterie. Wchodzimy do drugiego szybu, przechodzimy przez siebie i znajdujemy kolejną larwę. Wracamy do szybu, którym tu weszliśmy. Ponownie udajemy się do panelu sterującego dźwigiem. Klikamy na niego i wrzucamy jakąkolwiek skrzynię do włazu z prawej. Aby było łatwiej , chwytamy tą najbliżej, czyli klikamy na pierwszy przycisk w prawym rzędzie od góry i przesuwamy dźwignię.
W ten sposób umieszczamy skrzynię w lokacji ze szczurem i skarbem. Wychodzimy ze zbliżenia panelu sterowniczego – krzyżyk i udajemy się do anteny i umieszczonej na niej krótkofalówce. Wkładamy do krótkofalówki baterie. W ten sposób przywołamy weterana wojny z Mrówkami, który wraz ze swoją świtą rozgromi przeciwników, ale niestety nie ruszy szamana, który pastwi się nad naszym przyjacielem.
Animacja
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu