Day 1 - Monday - Randal's Monday

lubiegrac poradniki Randal's Monday Day 1 - Monday - Randal's Monday



autor:agusia16

Day 1 – Monday

 

A box full of junk and too much free time

 

Randal budzi się w swoim pokoju. Dziś musi iść do pracy. Przeglądamy ekwipunek, w którym znajduje się portfel Matt’a. Oglądamy go i wyciągamy z niego pierścień i pieniądze. Przechodzimy do salonu. Zabieramy szczotkę na kiju i pilota z kanapy. Czytamy dzisiejszą gazetę – leży a podłodze. Próbujemy wyjść z mieszkania, klikając na drzwi. Ktoś zacznie się do nich dobijać. To właściciel mieszkania, Marconi. Wychodzimy więc na korytarz i rozmawiamy z nim. Domaga się zaległego czynszu. Po rozmowie Randal wraca do mieszkania. Próbujemy porozmawiać z Mortimerem, klikając na drzwi jego pokoju, niestety bezskutecznie. Wchodzimy do łazienki i zabieramy wieszak z kaczką ( duck hanger). Łączymy go ze szczotką na kiju i otrzymujemy extendible duck – hanger. Opuszczamy łazienkę i wchodzimy do pokoju Randal’a. Musimy wyjść z domu innym wyjściem, więc korzystamy z okna – fire escape. Randal usłyszy bardzo dziwny dźwięk. Schodzimy po drabinie na dół. Okazuje się, że ten diaboliczny dźwięk wydaje kotek, który utknął na drabinie i nie wie jak zejść. Używamy zatem gumowej kaczki na kiju na haku ( hook) drabiny.

 

 

 

W ten sposób drabina rozkłada się, kot spada na dół, a my mamy możliwość zejścia niżej. Tym razem Randal słyszy jak ktoś go przeklina. Zaciekawieni schodzimy więc na dół, do alejki. Spotykamy tam bezdomnego, który uparcie twierdzi, że Randal jest przeklęty. Ze śmieci zabieramy tubkę z klejem ( tube of glue) i rozmawiamy z Bum. Bum twierdzi, że może Randal’owi pomóc. Daje mu zardzewiałą żyletkę, twierdząc, że to karta biznesowa. Oglądamy ją w ekwipunku. Przy okazji oglądamy także pilota, z którego wyciągamy baterie. Przechodzimy na ulicę, po czym wędrujemy w prawo. Rozmawiamy z siedzącym na schodach Salesman;em, któremu nie wiedzie się w pracy i ma problemy ze sprzedażą swoich produktów. Wchodzimy do metra ( subway). Próbujemy użyć automaty na bilety, ale nie działa. Podchodzimy więc do okienka i prosimy Betty o bilet. Niestety jest zajęta i lekceważy Randal’a. Używamy zatem żyletki na tubie kleju. Klikamy na słuchawkę telefonu, by ją zrzucić. Gdy Betty schyli się po słuchawkę, wylewamy klej na telefon. Musimy to zrobić szybko. Betty kładzie słuchawkę z powrotem. Teraz podchodzimy do interkomu i klikamy na niego, by zadzwonić. Gdy Betty sięga po słuchawkę, natychmiast się do niej przykleja, ciągnie ja i upada. Zabieramy leżący na ladzie marker.

 

 

 

Teraz przechodzimy przez bramkę do metra. Randal zostaje zatrzymany przez policjanta.

 

Animacja

 

Randal zamierza się wydostać z pokoju oficera Murray’a, przecież musi iść do pracy. Zabieramy stojącą na górze globusa figurkę ( figure) – mini Murray. Próbujemy też wziąć szpilkę ( loose pin), ale nie chce wyjść. Oglądamy ją, po czym używamy na niej tłustej kartki ( oily pages) i zabieramy naoliwioną szpilkę ( oiled pin).

 

 

 

Globus spada i toczy się w kierunku Randal’a i Murray’a.

 

Animacja

 

Nasz bohater zostaje uwolniony. Rozmawiamy z Betty i kupujemy bilet do metra. Przechodzimy zatem do metra i na tablicy wybieramy redakcje – Emerson Express. Na miejscu zabieramy stojący na ziemi słupek ( cones) i wchodzimy do redakcji. Rozmawiamy z szefem, który domaga się klucza i czasopisma, które zabrał Randal. Zostaje wyrzucony z pracy, więc wychodzimy. Po chwili w stronę Randala leci radio, które wyrzuca Emerson. Zabieramy zepsute radio. Jeśli radio nie wyląduje przez okno, wracamy do biura i jeszcze raz rozmawiamy z Emersonem, po czym ponownie wychodzimy. Przechodzimy w prawo, na dugą stronę ulicy, gdzie wchodzimy do lombardu ( pawn shop). Rozmawiamy z Mel’em. Potrzebujemy jakieś kasy. Randal zamierza coś sprzedać. Mel chce pierścień, który Randal ma przy sobie. W końcu godzi się by Randal przyniósł kilka rzeczy. Wracamy więc do mieszkania Randal’a i wchodzimy do budynku. Niestety okazuje się, że Marconi dalej tam stoi. Musimy jakoś odwrócić jego uwagę. Wychodzimy zatem na zewnątrz i podchodzimy do Salesman’a. W rozmowie z nim wybieramy najpierw drugą opcję dialogową : „ If you’re looping for some chump with money my landlord’s is that he’s sittin on piles of cash”. Randal podaje numer Marconi’ego. Później wybieramy zdanie: „ Here, let me try”. Randal sam dzwoni do właściciela mieszkania. W rozmowie wybieramy ostatnią opcję dialogową : „ Are you still tere in the hall Whiting for me”. Randal oddaje telefon Salesman’owi I gdy ten będzie rozmawiał z właściciel mieszkania, wchodzimy do domu i do pokoju Randal’a. Zabieramy z pokoju pudełko pełne rzeczy ( box full of junk), po czym opuszczamy mieszkanie. Zadowolony sprzedawca, w podzięce daje Randal’owi młotek. Wracamy do metra i udajemy się do lombardu – Mel’s Pawn shop. Wchodzimy do sklepu i pokazujemy Mel’owi pudełko z rzeczami.

 

Animacja

 

Po kolei klikamy na wszystkie przedmioty znajdujące się w pudełku. Niestety Mel dalej upiera się dalej przy pierścieniu Matt’a. Randal waha się, ma wyrzuty sumienia.

 

Animacja

 

W końcu decyduje się sprzedać pierścień i dostaje za niego mnóstwo kasy. Wychodzimy na ulicę, gdzie Randal odbiera telefon. Dzwoni Sally, która jest załamana i chce by Randal przyjechał do ich domu, do mieszkania Matt’a – Matt’s apartament. N miejscu dostrzegamy policyjny radiowóz i karetkę. Rozmawiamy ze sprzedawcą hod dogów. Do ekwipunku trafia pusta butla na gaz oraz kwit. Wracamy do metra i udajemy się do lombardu – Pawn shop. Wchodzimy do środka. Mel właśnie rozmawia ze złodziejem, próbujemy go zagadać, ale jest zajęty. Musimy coś zrobić, więc oglądamy radio i otrzymujemy nakrętkę ( nut) i sprężynę ( spring). Nakrętkę łączymy z gwoździem, otrzymując zmodyfikowany gwóźdź ( modifield pin). Używamy ją z zegarem, jego otworem z boku ( hole). Teraz przekręcamy go i przestawiamy zegar, zmieniając godzinę w zegarze.

 

 

 

Złodziej wychodzi. Teraz możemy porozmawiać z Mel’em na temat pustej butli na gaz. Randal pokazuje mu kwit i dostaje zgodę na zabranie nowej butli. Zabieramy ją – stoi tuż przy zegarze. Opuszczamy lombard i udajemy się do mieszkania Matt’a. Dajemy sprzedawcy hot dogów pełną butle z gazem i otrzymujemy hot doga. W naszym kierunku podchodzi oficer Murray. Rozmawiamy z nim, po czym pokazujemy mu portfel Matt’a, po czym opowiadamy jak do nas trafił. Randal zostaje wpuszczony do mieszkania Matt’a. Tam czeka już na Randala sierżant Kramer. Zanim wejdziemy do mieszkania, zabieramy wiszącą na ścianie gaśnice. Teraz wchodzimy do mieszkania i rozmawiamy z Sally. Tu znajdujemy ciało Matt’a. Przyjaciel zatruł się gazem. Rozmawiamy z sierżantem, po czym pojawia się Murray. Rozmawiamy dalej, po czym czytamy samobójczy list wiszący na lodówce. Rozmawiamy jeszcze raz z Kramerem, po czym Randal zostaje odwieziony do domu przez Murray’a.

 

Animacja

 

Wchodzimy do domu, a potem do mieszkania Randal’a i do jego pokoju. Randal kładzie się spać.

 

Animacja

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners