Day 2190 - Monday - Randal's Monday

lubiegrac poradniki Randal's Monday Day 2190 - Monday - Randal's Monday



autor:agusia16

Day 2190 – Monday

 

The final barbecie

 

Randal budzi się i wygląda przez okno. Okazuje się że świat ogarnął Armagedon. Wychodzimy do salonu. Ktoś puka to drzwi. To jednak nie jest Marconi, a Śmierć. Rozmawiamy z nią. Okazuje się, że Randal i Matt jest jedynymi ocalałymi ludźmi na ziemi. Gdy Śmierć wychodzi, czytamy dzisiejszą gazetę, po czym rozmawiamy z Matt’em, który pragnie kawy. Zabieramy kubek leżący na kanapie, po czym wychodzimy z mieszkania i udajemy się na górę, na dach. Tam spotykamy Śmierć i jej braci. Randal rozmawia z nimi. Są glodni i zamierzają zjeść jakiegoś człowieka. Pojawia się Sally, która twierdzi, że pierścień należy do niej. Rozmawiamy z nią, a on asie zmienia. Później rozmawiamy także ze Śmiercią i jej braćmi. Wracamy do domu i przechodzimy do pokoju Mortimera. Klikamy na prawe skrzydło amorka. Skrytka otwiera się, odsłaniając miecz do ceremonii ( ceremonial dagger). Próbujemy go zabrać, ale gdy tylko puścimy skrzydło, skrytka zamyka się. Naciskamy zatem ponownie skrzydło i na obracający, się schowku ( rotary base) używamy nikotynowej gumy ( nicitine gum). Randal przeżuwa ją i wypluwa, sklejając nią schowek. Teraz sięgamy po ów miecz.

 

 

 

Przechodzimy do salonu, a następnie opuszczamy dom. Przechodzimy w stronę metra, czyli w prawo. Tu spotykamy Murray’a – Zombie. Rozmawiamy z nim. Nie wie, że nie żyje. Pytamy o jego stary grill: „ Do you still have your old barbecie?”. Gdy rozmowa nic nie daje, używamy na nim ceremonialnego miecza ( ceremonial dagger). Teraz znów z nim rozmawiamy, a ten rusza do metra i po chwili, już jako szkielet wraca z grillem. Randal i Murray trafiają na dach. Zabieramy olej rycynowy ( castor oil), leżący na ziemi. Rozmawiamy ze śmiercią z jej braćmi. Wlewamy olej rycynowy do kubka, rozmawiamy z Murray’em, a potem przechodzimy do Matt’a i z nim też rozmawiamy. Po rozmowie otwieramy okno i mowimy mu, że na zewnątrz trwa przejęcie. Matt się cieczy, ale żeby się dobrze bawić potrzebuje jakiegoś alkoholu. Wychodzimy na ulicę i przechodzimy do alejki. Rozmawiamy z Bum’em, który też jest Zombie. Rozmawiamy z nim na każdy temat, po czym dajemy mu kubek z olejem rycynowym. Ten wypija go i zaczyna wymiotować. Używamy zatem na jego wymiocinach ( Bum puke) kubka.

 

 

 

Wracamy do Matt’a i dajemy mu kobek z wymiocinami Buma – Zombie. Ten udaj się z nim na górę i po chwili kończy jako jedzenie dla Jeźdźców Apokalipsy. Rozmawiamy z nimi, a Ci uaktywniają portal, w który Randal wchodzi.

 

Animacja

 

Cofamy się w czasie do wydarzeń przed pojawieniem się klątwy. Randal znajduje się na podwórzu, tylnej części baru. Spotyka tam narratora gry, od którego dostaje sztuczne wąsy. Wchodzimy zatem do baru, by wszystko poprawić i uratować Matt’a. Udajmy się na górę, do toalety. Randal zaklada sztuczne wąsy, wcześniej próbując porozmawiać ze swoim alter ego, stojącym przy barze. Natychmiast pojawiają się Jeźdźcy Apokalipsy, którzy na to nie pozwalają. Udajemy się zatem na górę, gdzie rozmawiamy z Charlie’,, po czym wracamy na dół i gadamy z Elaine. Prosimy o piwo. W rozmowie nie poruszamy żadnego tematu dotyczącego randki Randala i Elaine. Ta musi zacząć rozmawiać z alter ego Randal’a. Gdy ten będzie obrócony w stronę lady sięgamy po jego portfel, który ma w kieszeni.

 

 

 

Ponownie rozmawiamy z Elaine i prosimy ją o piwo. Randal stawia piwo drugiemu Randal’owi. Ten je wypija i wedruje do toalety, ale szybko wraca. Kupujemy mu zatem kolejne piwo i gdy ten je wypije i udaje się do toalety, ruszamy za nim. Tam rozmawiamy z Charlie’im i mówimy mu, że odpowiedzialnym za zniknięcie jego komiksu jest Rabdal. Ten napada na niego, zabijając go. Schodzimy na dół i wychodzimy wyjściem ewakuacyjnym. Klikamy na ciało Randala (Randal’s corpse) leżące w śmietniku.

 

 

 

W ten sposób Randal przebiera się w swoje ubranie, zrzucając więzienne ciuchy. Wracamy do baru, gdzie są już Matt i Sally. Rozmawiamy z nimi. Nie możemy doprowadzić do tego, by Matt za bardzo się upił, choć Sally robi wszystko, by tak się stało. Gdy wybierzemy niewłaściwą odpowiedź, czyli opcję dialogową, natychmiast pojawiają się Jeźdźcy Apokalipsy i cofają czas. Dzieje się tak dwa razy. Gdy już czas się cofnie, pod żadnym pozorem Ne wybieramy zdanie : „ Hey, you’re not gonne belive this but the carnival is bach on fown” . Po pięciu rundach cała trójka jest już wstawiona. Sally siłą wlewa kolejne piwo do ust Matt’a. Ten gorzej się czuje i wychodzi na podwórze. Randal podąża za nim. Rozmawiamy z nim, wybierając dowolna opcję dialogową. Randal podnosi portfel Matt’a, który wypadł mu z kieszeni, ale tym razem zamiast go zabrać, oddaje go.

 

Animacja

 

W ten sposób przerywa klątwę.

 

Tuesday

 

Nasz bohater rozmawia z Matt’em, a my oglądamy zakończenie gry.

 

Animacja

 

Koniec.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners