Day 2 - Monday - Randal's Monday

lubiegrac poradniki Randal's Monday Day 2 - Monday - Randal's Monday



autor:agusia16

Day 2 – Monday

 

Exuse me, am trapped in I time already?

 

Animacja

 

Randal budzi się następnego dnia. Przechodzimy do salonu. Podnosimy gazetę i czytamy ją. Znajdujemy artykuł o samobójstwie Matt’a. Klikamy na drzwi, do których znów się ktoś dobija. To kolejny raz Marconi. Rozmawiamy z nim, okazuje się, że znów jest poniedziałek. Dajemy mu pieniądze za zaległy czynsz i Randal wychodzi z domu. Tym razem odbiera telefon od sierżanta Kramera, który chce, by ten się z nim spotkał. Po rozmowie ktoś go wola, więc wchodzimy w alejkę, czyli w tył. Udajemy się tam i rozmawiamy z Bum’em. Opuszczamy to miejsce i wychodzimy na ulicę. Przechodzimy do metra i udajemy się do mieszkania Matt’a. W mieszkaniu rozmawiamy z Sally, która jest wściekła na Randal’a. Po rozmowie przechodzimy do kuchni, gdzie znów znajdujemy ciało Matt’a, ale tym razem jego śmierć nastąpiła w inny sposób. Rozmawiamy z Kramerem, po czym czytamy list samobójczy wiszący na lodówce. Rozmawiamy kolejny raz z Kramerem i opuszczamy mieszkanie Matt’a. Randal zastanawia się co się wokół niego dzieje. Przechodzimy do metra i udajemy się do nowej lokacji, czyli baru Clayton’s Cave. Wchodzimy do środka. Próbujemy zabrać białą bilę ( cue bale), ale nie pozwoli na to ojciec Roy ( father Roy). Rozmawiamy z nim na każdy temat, a raczej prowadzimy monolog. Randal przypomni sobie, że ojciec Roy lubi pewien drink i postanowi go mu przynieść. Przechodzimy zatem do baru i rozmawiamy z Elaine. Prosimy ją o drinka „ Daiquirized Royal Mai Tai Iced Tea”, mówiąc, że nie jest dla Randala, ale dla ojca Roy’a. Randal dostaje drinka. Zabieramy miskę z ziarnem popcornu stojącą na stoliku ( bowl with some corn left in it). Przy pomocy kaczki na kiju zabieramy proporczyki wiszące przy suficie (garland).

 

 

 

Dajemy ojcu koktajl, ale nie smakuje mu, jest za słaby. Randal obiecuje to zmienić. Opuszczamy zatem bar, wracamy do metra i jedziemy do domu Matt’a. Gdy próbujemy wejść do mieszkania, zaczepia nas jego sąsiadka, która wychyla się ze swojego mieszkania.

 

Animacja

 

Przechodzimy do kuchni i zabieramy zapałki. Otwieramy szafkę wiszącą z prawej strony ( cupboard) i zabieramy z niej trutkę na szczury ( rat poison). Próbujemy też otworzyć środkową szufladę, ale tak otwiera się tylko do połowy.

 

 

 

Wychodzimy z mieszkania i udajemy się do metra. Jedziemy do lombardu – Pawn shop. Rozmawiamy z Mel’em, pytając go o pierścień. Randal upiera się, że był to wczoraj, choć Mel twierdzi, że wczoraj była niedziela i sklep był zamknięty. Prosimy go o odsprzedanie pierścienia, ale okazuje się, że ma już go ktoś inny. Niestety Mel nie chce zdradzić kto? Wszystkie swoje transakcję i klientów zapisuje w swoim notatniku, który leży na ladzie. Randal musi znaleźć sposób, by do niego zajrzeć. Zabieramy pustą butelkę stojącą na palniku nad butlę z gazem ( empty bottle). Na kuchence stawiamy miskę z ziarnem, po czym zapalamy palnik za pomocą zapałek. Po chwili zabieramy miskę z popcornem ( bowl with popcorn). Wychodzimy an zewnątrz i z rynny ( pipe) zabieramy nadgniłą cytrynę ( rotten lemon).

 

 

 

Przechodzimy do metra i udajemy się do mieszkania Randala. Wchodzimy do budynku i tym razem wchodzimy po schodach na górę, na dach ( rooftop). Tu drogę do lejka z wężem blokują gołębie. Wsypujemy więc do miski z popcornem trutkę na szczury i takim ziarnem karmimy gołębie. Teraz zabieramy lejek z wężem ( Beer bong). Do ekwipunku trafia rurka ( tube) i lejek ( funnel). Wracamy na dół i wchodzimy do mieszkania Randal’a. Wchodzimy do łazienki i do pustej butelki nalewamy wody, używając ją na kranie. Opuszczamy dom i udajemy się do metra, a potem do pubu – Clayton’s Cave. Wrzucamy zatem do szklanki z drinkiem zardzewiałą żyletkę ( rusty razor blade), jedną z baterii, trochę trutki na szczury i nadgniłą cytrynę. Gdy z drinka wydobędzie się zielony dymek, znaczy to, że jest odpowiednio mocny. Ojciec Roy go wypija i natychmiast usypia. Teraz zabieramy biała bilę ze stołu. Opuszczamy bar, udajemy się do metra i jedziemy do lombardu. Umieszczamy butelkę z wodą na palniku, nad butlą z gazem. W dziurę w zegarze wkładamy rurkę ( tube), klikamy na niej i umieszczamy w butelce z gotującą się już wodą ( bottle with boiling water). Do armaty – kukułki w zegarze (connon), wkładamy białą bilę.

 

 

 

Armata strzela, wypluwając bilę, która rozbija gablotę z Mercury colą. Gdy Mel zajęty będzie jej zbieraniem, otwieramy notatnik leżący na ladzie i oglądamy go. W ten sposób dowiemy się kto ma pierścień. Tą osobą jest Charlie. Wychodzimy więc ze sklepu Mel’a i udajemy się do metra. Na mapie klikamy nową lokację, czyli sklep z komiksami Charlie’go – Charlie comics. Wchodzimy do sklepu i rozmawiamy z Charlie. Widzimy, że na jego szyi wisi pierścień Matt’a. Z rozmowy dowiadujemy się, że w tym tygodniu ma odbyć się spotkanie miłośników Sci – fi. Charlie prezentuje Randal’owi swoje przebranie. Dowiadujemy się też, że jest uczulony na ryby. Randal opowiada mu historię pierścienia. Charlie proponuje, by ten udał się do psychiatry. Po rozmowie zerkamy na napój stojący na ladzie. Gdy Charlie pochyla się, wrzucamy do niego kanapkę z tuńczykiem.

 

 

 

Ten od razu puchnie, po czym wypada przez okno. Wtedy zabieramy jego drinka ( soft – drink) . Do ekwipunku trafia szklanka ( glass) i słomka ( straw). Opuszczamy sklep. Zerkamy na notatkę wiszącą na murze, tuż przy wystawie sklepu Charlie’go. Zabieramy ją. To list od Bum’a. Czytamy ją. Zabieramy też kawałek taśmy samoprzylepnej (pice of scotch tape), którą do muru przyklejony był list.

 

 

 

Przechodzimy do metra i wracamy do mieszkania Matt’a. Wchodzimy do kuchni i na niebieskim kubku stojącym na blacie kuchennym – kubek z alkoholem, używamy markera. Teraz będzie już pisał. Wkładamy także drut ( wire) do blendera. W ten sposób odpowiednio go wyginamy ( twisted wire). Opuszczamy mieszkanie i wracamy do sklepu z komiksami Charlie’go. Używamy markera na plakacie reklamującym Sci – Fi – Con. Randal zmieni datę na poniedziałek – Monday. Przechodzimy do oszklonej gabloty, w której znajduje się komiks. Spoglądamy na zamek z prawej strony ( loch). W ekwipunku łączymy sprężynę ( spring) z młotkiem ( hamer), otrzymując powyginaną sprężynę ( squashed spring). Łączymy ją z wygiętym drutem ( twisted wire). Otrzymujemy coś w rodzaju wytrychów (homemade loch pich). Używamy ich na zamku (loch).

 

 

 

Randal uruchamia system alarmowy. Komputer jednak nie chce otworzyć gabloty. Przyglądamy się zatem panelowi. Na górze znajduje się skaner z czytnikiem odcisków palców, zaś niże skaner DNA. Potrzebny nam zatem odciska palca i DNA Charlie’go. Opuszczamy sklep i udajemy się do metra. Wracamy do Clayton’s Cave. Podchodzimy do baru i zagadujemy Elaine. Prosimy ją o drink bez alkoholu, pytając, czy takowy posiada: „ Don’t you have Any alkohol – free drinks? „Okazuje się, że tak, więc zamawiamy wszystkie likiery owocowe z listy, klikając na każdy z nich w karcie.

 

 

 

Randal wszystkie je wypija i wydaje na nie sporo kasy. Zerkamy jeszcze na puder ( make – up kit), leżącą za Elaine po czym wchodzimy na górę, do toalety. Na dole jeszcze raz rozmawiamy z Elaine i mówimy jej, że w łazience powinno być duże lustro i że powinno być bardziej czysto. Ta wystawia na ladę worek ze śmieciami. Zabieramy go, po czym wychodzimy wyjściem ewakuacyjnym na podwórze. Wrzucamy worek ze śmieciami do kosza. Pojawia się Bum, który wychyla się zza kontenera na śmieci. Randal z nim rozmawia. Wchodzimy do baru i udajemy się do toalety. Zabieramy puder i używamy go na szklance ( glass). Pojawia się na niej odciska palca. Teraz klikamy na niej kawałkiem taśmy klejącej, by pobrać odcisk ( tape with fingerprint). Wracamy do sklepu Charlie’go i na górnym skanerze używamy kawałka taśmy z odciskiem palca, a na dolnym słomki. Lampki na górze zapalają się i szklana gablota otwiera się. Sięgamy zatem po komiks – Super Hot Chick Catalog. Niestety alarm i tak się uruchomi. Kladziemy zatem katalog z powrotem na miejsce, po czym uderzamy młotkiem w czerwony przycisk na dole ( hal).

 

 

 

Zabieramy katalog – dzieje się to automatycznie i opuszczamy sklep. Jest już ciemno, a Randal jest zmęczony, więc wraca do domu. Wchodzimy do mieszkania i do jego pokoju. Randal kładzie się spać.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners