Day 5 - Monday - Randal's Monday

lubiegrac poradniki Randal's Monday Day 5 - Monday - Randal's Monday



autor:agusia16

Day 5 – Monday

 

 

 

Till the magnumatic do us part

 

 

 

Rano Randal budzi się w objęciach Sally. Na dodatek dowiaduje się, że dał jej pierścień Matt’a. Sally więc uważa, że się zaręczyli. Wychodzimy do salonu i czytamy dzisiejszą gazetę. Matt dalej żyje, więc wychodzimy z mieszkania. Na korytarzu rozmawiamy z panią Marconi, po czym opuszczamy dom i udajemy się do metra. Jedziemy do mieszkania Matt’a. Wchodzimy do budynku i próbujemy otworzyć drzwi jego mieszkania, ale są zamknięte. Używamy na nich wizytówki psychiatry, ale się złamie. Z mieszkania obok wychyla się znajoma już nam sąsiadka, mówiąc Randalowi, że widziała jak Matt wychodził. Wychodzimy więc z budynku. Tam rozmawiamy ze sprzedawcą hot-dogów, który teraz handluje balonami. Namawiamy go, by wciągnął trochę tlenu. Robi to i zaczyna śmiesznie gadać. To rozbawia chłopaka, który tam stoi. Zagadujemy go więc i dowiadujemy się, że chce to jeszcze raz usłyszeć. Ponownie rozmawiamy ze sprzedawcą i znów namawiamy go na wdychanie helu. Gdy to zrobi, zakręcamy zawór butli z helem ( helium valve). Mężczyzna zrobi się siny i upadnie.

 

 

 

 

 

 

 

Wędrujemy do metra i udajemy się do baru – Clayton’s Cave. Rozmawiamy z Elaine, która się bardzo zmieniła, co wyraźnie podoba się Randal’owi. Podobno widziała dziś Matt’a i był bardzo załamany. Wchodzimy na górę i z automatu z lewej za pomocą śrubokręta zabieramy nieco prezerwatyw. Opuszczamy bar, zabieramy stojące pod rynną radio i udajemy się pod dom Matt’a. Tu klikamy prezerwatywami na butlę z helem i zyskujemy balony. Teraz udajemy się pod dom Randal’a. Przechodzimy w stronę rusztowania i za pomocą kaczki na kiju zabieramy wiszące na gzymsie gumowe rękawiczki (glove).

 

 

 

 

 

 

 

Wracamy do baru i wchodzimy na górę, do toalety. Klikamy rękawicą na toalecie z lewej strony ( toilet with warm puke). Randal grzebie w niej i wyciąga laminowaną wizytówkę ( laminatem card). Opuszczamy bar i udajemy się do psychiatry. Na musze wisi zdjęcie Randal’a, jest przekreślone, więc domyślamy się, że nie jest w gabinecie doktora mile widziany. Rozmawiamy z raperami stojącymi obok, z Jay’em i z Bob’em, po czym klikamy radiem na Jay’a. Obydwoje zaczną tańczyć rap. Jeszcze raz z nimi rozmawiamy. Weźmiemy udział w zawodach rapowania. W rozmowie wybieramy najpierw dowolną opcję dialogową, robimy to trzykrotnie. Na koniec klikamy na zdanie : „ Your mother”. Randal dostanie maskę. Zabieramy także papierosa leżącego na ulicy ( cigarette) i udajemy się do mieszkania Randal’a. Wchodzimy do jego pokoju, po czym wychodzimy przez okno w jego pokoju. Schodzimy po drabinie na dół i z parapetu zabieramy gorący jeszcze placek ( pie). Wracamy do mieszkania, po czym wychodzimy z niego i udajemy się do metra. Znow jedziemy pod gabinet psychiatry. Łączymy placek (pie) z papierosem, otrzymując tort ( birthday cake)Zakladamy maskę, klikamy na nią w ekwipunku i wchodzimy do budynku, w którym przyjmuje psychiatra. Rozmawiamy z sekretarką, po czym próbujemy wejść do gabinetu, ale ona na to nie pozwoli. Mówimy jej zatem, że dr. Johnson ma dziś urodziny i chcemy zrobić mu niespodzianką:” Today’s Dr Johnson birthday. J Just wanted to suprise him”. Randal mówi jej, że chce tutaj urządzić mu urodzinowe przyjęcie. Potrzebne są tylko dekoracje i tort. Pokazujemy zatem sekretarce tort, potem balony i proporczyki ( garlands). Na głowę zszokowanego pacjenta – Robert wkładamy słupek ( coner) i dajemy mu imprezowy gwizdek (party blower). Teraz już możemy zaskoczyć doktora.

 

 

 

 

 

 

 

Wchodzimy więc do jego gabinetu i rozmawiamy z nim. Randal opowiada co się z nim dzieje i co dzieje się wokół niego, po czym opuszcza gabinet. Tym razem udajemy się do lombardu – Pawn shop. Wchodzimy do sklepu i rozmawiamy z Mel’em. Niestety niewiele pamięta i zachowuje się bardzo dziwnie. Trzeba mu jakoś odświeżyć pamięć. Opuszczamy zatem sklep i udajemy się do mieszkania Matt’a. Otwieramy je za pomocą laminowanej wizytówki i z małego stolika w salonie zabieramy zdjęcie Matt’a. Wychodzimy na korytarz i tam spotykamy sierżanta Kramera, który chce nas aresztować. Niestety nie możemy opuścić mieszkania. Przechodzimy zatem do kuchni i wychodzimy przez okno w alejkę. Tam spotykamy Ned’a i Ted’a. Rozmawiamy z nimi. Po zakończeniu rozmowy używamy piłki baseballowej na Ned’ie. Randal rzuca ja, ale Ned jej nie odbija. Wyciągamy więc druga piłeczkę z pudełka z tyłu i kolejny raz używamy jej na Ned’ie, a ten znów chybia. Rozmawiamy z nimi chwilę, po czym wybieramy zdanie: „ And don’t you think that might be affecting your swing? Maybe that;s why you haven’t hit anything yet”. W ten sposób otrzymujemy paralizator, który nosi przy sobie Ned. Wyciągamy z pudła kolejną piłeczkę i używamy jej na Ned’ie, a ten tym razem w nią trafia i odbija. Gdy zadowoleni będą ze sobą rozmawiać i przybiją sobie piątkę ( ich dłonie będą złączone) używamy na Ned’ie paralizatora ( taser).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Randal opuści alejkę. Wracamy więc do lombardu i pokazujemy Mel’owi zdjęcie Matt’a. ten przypomina sobie, że to on kupił broń. Wychodzimy zatem na ulicę i udajemy się do metra. Jedziemy do mieszkania Randal’a. Na drzwiach wisi kartka od Matt’a, zabieramy ją i czytamy( dzieje się to automatycznie). Wchodzimy po schodach na dach. Tu znajdujemy Matt’a, który chce się zastrzelić. Rozmawiamy z nim. Cokolwiek powiemy stanie się to, co się ma stać. Matt zginie.

 

 

 

Animacja

 

 

 

Natychmiast pojawi się sierżant Kramer, który aresztuje Randal’a za morderstwo przyjaciela. W ten sposób nasz bohater trafia do więzienia.

 

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners