autor:agusia16
Day 4 – Monday
Officer Hicks, give me that ring!
Randal budzi się w alejce i rozmawia z Bum’em. Po rozmowie zabieramy taśmę samoprzylepną ( duck tape) i gwizdek imprezowy (part dower). Z pudełka z tyłu ( box) zabieramy piłeczkę baseballową. Czytamy dzisiejszą gazetę. Nie ma w niej artykułu o śmierci Matt’a.
Udajemy się zatem na ulicę i wchodzimy do budynku, w którym mieszka Matt. Próbujemy wejść do jego mieszkania, ale drzwi są zamknięte na łańcuch. Randal będzie rozmawiał z Matt’em, by odwieść go od samobójstwa. Spoglądamy na magnes leżące na stoliku, próbujemy po niego sięgnąć, ale to niemożliwe, nawet za pomocą kaczki na kiju, potrzeba coś zdecydowanie dłuższego. Opuszczamy zatem dom Matt’a i udajemy się so sklepu z komiksami Charlie’go. Przed sklepem rozmawiamy z mężczyzną przebranym za Lorda Vadera, pokazujemy mu zepsute radio, pytając, czy może je naprawić? Potrafi to zrobić, ale potrzebne mu kilka rzeczy: lutownicę i trochę cyny i śrubokręt. Wchodzimy zatem do sklepu i rozmawiamy z Charlie’m. Ten podejrzewa go o zabranie jego komiksu i zniszczenie komputera ochroniarza. Po rozmowie próbujemy zabrać miecz świetlny ( lightsaber), ale Charlie na to nie pozwoli. Naciskamy zatem czerwony przycisk komputerowego ochroniarza (hal) i po rozmowie z maszyna czeka nas zabawa – gra. Randal musi odpowiadać na pytania dotyczące filmu „Gwiezdne Wojny”. Podczas odpowiedzi musimy wybrać właściwe imię postaci z tego filmu. Zawsze wybieramy pierwsze imię, które pojawi się na początku zadawanego przez maszynę pytania. Zagadka jest losowa. Przykładowa odpowiedź na jedno z pytań wygląda następująco:
„ If the Sith realy boad tempered but Jedis are Kinder...” – wybieramy imię Sith.
Wystarczy, że prawidłowo odpowiemy na trzy pytania z kolei. Każda właściwa odpowiedź spowoduje, że maszyna zacznie coraz wolniej mówić i widocznie się psuje, a na koniec zacznie śpiewać.
Animacja
Charlie będzie więc ja naprawiał. Rozmawiamy z nim, po czym zabieramy miecz świetlny i kawałek metalu ( piece of sweet metal). Próbujemy też zabrać laser, ale jest zbyt gorący. Polewamy go gaśnicą i po chwili zabieramy.
Łączymy miecz świetlny z kaczka na kiju, po czym używamy na nim kawałka blachy, tworząc – improved exendible lightsaber. Opuszczamy sklep i udajemy się do mieszkania Matt’a. Tam improved exendible lightsaber używamy na magnesie, zabierając go.
Opuszczamy mieszkanie Matt’a i udajemy się na ulicę, a potem do metra. Na mapie wybieramy okolice mieszkania Randala. Tam rozmawiamy z pracującym Bob’em. Chwalimy jego narzędzia, po czym pytamy o śrubokręt, ale nie ma zamiaru go żadnemu obcemu człowiekowi pożyczać. Przechodzimy do vana i próbujemy go otworzyć. Używamy lasera na zamku ( loch). Randal przepala go. Teraz na dziurze ( hole) używamy magnesu i klikamy na nim, by otworzyć drzwi samochodu. Z auta zabieramy gąbkę ( sponge). Zaglądamy do skrzynki z narzędziami (toolbox) i zabieramy z niej lutownicę i trochę cyny ( soldening iron and some tin). Zabieramy też magnes.
Zanim opuścimy to miejsce, rozmawiamy jeszcze z człowiekiem, który wygląda jak bohater „Blues Brothers” ( classy nerd). Pokazuje on Randal’owi pistolet, do którego potrzebuje tłumika. W ekwipunku łączymy zatem lejek ( funnel ) z taśmą klejącą ( duct tape) i tworzymy tłumik ( homemade silencer). Dajemy go mężczyźnie, ten strzela i na dół spada śrubokręt, zabieramy go. Udajemy się do sklepu Charlie’go. Stojącemu na zewnątrz mężczyźnie w stroju Lodra Vadera dajemy lutownicę z cyną. Teraz potrzebujemy odpowiedni śrubokręt. Wchodzimy zatem do sklepu Charlie’go i rozmawiamy z nim, po czym dajemy mu śrubokręt ( star screwdriver). Randal otrzymuje w zamian inny ( Flat – blade screwdriver), wychodzimy i dajemy go mężczyźnie przebranemu za lorda Vadera. Teraz tylko potrzebuje baterii. Wracamy więc do sklepu i rozmawiamy z Charliem, po czym zabieramy leżący na ladzie śrubokręt. Używamy go na laserze świetlnym, wyciągając z niego baterie. Wracamy na ulicę i dajemy śrubokręt mężczyźnie z radiem. Ono już działa, ale Lord Vader chce czegoś na wymianę. Tym czymś ma być nowy świetlny miecz. Pokazujemy mu więc ten, który mamy w ekwipunku, ale nie podoba mu się jego zielony kolor. Prawdziwy świetlny miecz musi być przecież czerwony. Rzuca go więc na ziemię. Miecz roztrzaskuje się. Zabieramy rączkę świetlnego miecza i łączymy ją z lasere, a na koniec z plutonowym prętem ( plutonizm rad). Otrzymujemy plutonized loghtsaber. Dajemy go więc mężczyźnie przebranemu za Lorda Vadera.
Animacja
Randal dostaje radio. Udajemy się więc do metra i jedziemy do baru – Clayton’s Cave. Przed wejściem stoi mężczyzna, który rzuca monetą. Przy rynnie stawiamy radio. Muzyka, która będzie płynąć na chwilę go rozproszy, po czym ponownie zacznie rzucać monetą. Chowamy się do pudełka ( box) i gdy moneta, którą rzuca facet znajdzie się nad lampą, używamy na niej magnesu.
Wychodzimy z pudła i udajemy się do lombardu. Monetę wrzucamy do automatu z gumami, ale pożre pieniążek, a nie wypluje gumy, więc klikamy na automat, by Randal w niego kopnął. Zabieramy kulką z gumą ( toy kapsule). Oglądamy ją w ekwipunku otrzymując otwartą kapsułą (open kapsule) i zwój gumy do żucia ( chewing gum roll). Pora odzyskać pierścień, więc rozmawiamy ze stojącym przed lombardem złodziejem. Żądamy od niego zwrócenia pierścienia – trzecia opcja dialogowa. Ten pyta, czy jesteśmy policjantem. Musimy go udawać, więc brakuje nam pewnych atrybutów. Wracamy zatem do metra i udajemy się na stację metra – Threepwood St. Station. Rozmawiamy z dzieckiem, który, gdy tylko Randal się do niego odezwie zacznie do niego strzelać z broni na wodę. Pokazujemy mu gumę do żucia, ale nic to nie daje. Klikamy więc na mapę i jedziemy do mieszkania Randal’a. Podchodzimy do pod rusztowanie, na którym stoi Bob i gdy kładzie na nim swoją taśmę mierniczą, zamieniamy ja na gumę do żucia. Bob przyklei się do niej, więc zabieramy pistolet na gwoździe (nail gun).
Wracamy do metra i dajemy pistolet na gwoździe dziecku, a gdy go nie będzie chciał, strzelamy z tego pistoletu do jego balonu. Niestety dzieciak dalej nie będzie chciał oddać swojej odznaki. Udajemy się zatem do baru i wchodzimy do alejki i maczamy gąbkę w kałuży (pudle). Mokrą gąbkę łączymy z pistoletem na wodę, napełniając go. Wracamy do dzieciaka. Używamy na nim pistoletu na wodę, a ten zaczyna do Randala strzelać gwoździami. Rozmawiamy z nim, a gdy skończą mu się naboje, ponownie używamy na nim pistoletu na wodę. W końcu Randal otrzymuje zabawkową odznakę. Wracamy z nią do złodzieja, czyli pod lombard. Pokazujemy mu odznakę zabawkę ( toy badge), ale nie reaguje. Wracamy zatem do metra i udajemy się pod budynek Sci – Fi – Convention. Rozmawiamy z Murray’em i pokazujemy mu odznakę zabawkę. Randal prosi o pokazanie swojej odznaki, a ten w zamian oddaje swoją odznakę ( police badge). Wracamy do złodzieja i pokazujemy mu ową odznakę. Żądamy oddania pierścienia – ostatnia opcja dialogowa, a ten prowadzi Randala w miejsce, gdzie schował pierścień Matt’a.
Animacja
Przeszukuje pudło, ale okazuje się, że pierścień zniknął. Ktoś go musiał zabrać. Gdy tu wchodziliśmy z alejki wychodził Bum, więc jedziemy do baru, wchodzimy w alejkę i widzimy lewitującego Bum’a. Rozmawiamy z nim. Bum razi go prądem. Po rozmowie używamy na nim pistoletu na wodę i gdy pozbawimy go przytomności, zabieramy z jego palca pierścień Matt’a.
Dzwoni telefon , więc Randal go odbiera. To Sally, znów chodzi o Matt’a. Wychodzimy więc z alejki. Na ulicy spotykamy sierżanta Kramera. Po rozmowie wchodzimy do baru, gdzie czeka na nas Sally. Rozmawiamy z nią. Para upija się, a dzień się kończy.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu