Day 2189 - Monday - Randal's Monday

lubiegrac poradniki Randal's Monday Day 2189 - Monday - Randal's Monday



autor:agusia16

Day 2189 – Monday

 

Randal’s redemption

 

Zabieramy nieco zapałek z beczki stojącej w celi Randal’a, który teraz stał się w wiezieniu kimś ważnym. Bierzemy tez kolejną nikotynową gumę. Na poduszce, w celi Mortimera używamy grabi, by ściągnąć z niej poszewkę. Łączymy wszystkie trzy poszewki z poduszek w ekwipunku, otrzymując linę ( tree piece rope). Wychodzimy na podwórze, gdzie zagadujemy więźnia, który jadł lanch. Mówimy mu, że chcemy jego różową butelkę: „ May I have w word about your belleved pink Little bottle?” Ten nam ją da, ale w zamian chce zjeść coś zdrowego. Udajemy się zatem do ogrodu. Zabieramy kopaczkę ( weeder) i łączymy ją z liną, czyli trzema kawałkami liny. Otrzymujemy linę z hakiem ( rope with hook), której używamy na gałęzi drzewa( branch). W ten sposób Randal ciągnąc za nią, lamie gałąź. Na ziemię spada jabłko i gniazdo. Jabłuszkiem zacznie bawić się kot, więc podnosimy wąż ogrodowy i używamy go na kocie, by polać go wodą. Teraz zabieramy jabłko. Zaglądamy tez do gniazda, z którego zabieramy monetę ( penny). Zabieramy też czterolistna koniczynę, tylko taka jest odpowiednia ( the one clover).

 

 

 

Wracamy do właściciela różowego bizmutu i dajemy mu jabłko. Randal zabierze buteleczkę. Przechodzimy do tylnej części podwórza ( back yard) i rozmawiamy ze stojącym tam kucharzem z Bruno. Randal pyta go o olej. Kucharz da mu klucz do szafki, tylko wtedy, gdy ten stworzy dla niego eliksir, w którego składzie znajdzie się siła (strength), szczęście ( luck) i mądrość ( wisdom). Powie też, że dużym problemem jest więzień zwany Alan, który jest od niego lepszy w pluciu. Wracamy i rozmawiamy z więźniem z magicznym pudełkiem (box Guy). Mówimy mu, że chcemy porozmawiać o jego magicznym pudełku: „ I wonted to talk to You about your magic box” . Randal powie, że je chce i je dostanie. Wędrujemy z nim do Murray’a. Rozmawiamy z nim, po czym wybieramy zdanie: „ Murray, Gould you say ypo’re sepestitious Man?” . Ten mówi nam, że posiada króliczą łapkę, taki swoisty amulet. Pokazujemy mu więc sztuczkę, klikając na nim magicznym pudełkiem. Randal sprawi, że łapka wyląduje niedaleko jego celi. Udajemy się więc tam, ale niestety zabierze ją Mortimer. Przechodzimy zatem do celi Carla i do kubka nabieramy nieco likieru klikając naprawioną szklanką ( fixe Glass) na umywalce. Wylewamy ten likier do umywalki w celi Mortimera i zapalamy go za pomocą jednej z zapałek.

 

 

 

W ten sposób ten przestraszy się i upuści króliczą łapkę. Zabieramy ją. Przechodzimy do celi , w której siedzi Alan, czyli w lewo. Rozmawiamy z nim, wybierając w rozmowie pierwsza opcję dialogową, po czym rozmawiamy z nim na każdy temat. Po zakończeniu pogawędki, używamy na nim nawozu ( fertilizer) i Alana mamy już z głowy. Mamy też już wszystkie składniki potrzebne nam do wykonania eliksiru dla Bruno. Przechodzimy zatem do kuchni. Do garnka z gorącą zupą ( pot with hot soup) stojącego na kuchni wrzucamy po kolei: króliczą łapkę ( rabbit’s foot), monetę ( penny), czterolistna koniczynę ( the one clover) i podkowę ( horseshoe). Szczęśliwa zupa już gotowa. Nabieramy ją go naprawionej szklanki i wracamy do Bruno. Dajemy mu szklankę ze szczęśliwą zupą ( pot with lucky soup). Rozmawiamy z nim, wybierając pierwsza opcję dialogową i zaczynamy ćwiczenia.

 

Animacja

 

Randal otrzymuje klucz do szafki w kuchni. Wracamy zatem do kuchni i kluczem otwieramy szafkę wiszącą z lewej strony ( pantry). Wyciągamy z niej olej kuchenny ( cooking oil). W ten sposób mamy już wszystkie składniki potrzebne nam do zrobienia domowej bomby. Zabieramy zatem szybkowar ( pressure cooker) stojący na kuchni z lewej i wkładamy do niego po kolei: olej kuchenny, nawóz ( fertilizer) , różowy bizmut ( pink bismuth) , stertę zapałek ( pile of matches) i kostkę mydła ( bar of soap). Zadanie wykonane. Szybkowar automatycznie zostanie zamknięty, a my będziemy mieli w ekwipunku- homemade bomb. Wracamy zatem do swojej celi i umieszczamy bombę przed plakatem za którym ukrywa się Charlie. Randal daje mu domowej roboty bombę.

 

Animacja

 

W ten sposób ta dwójka ucieka z więzienia i Randal wraca do domu. Wchodzimy do mieszkania Randala i do jego pokoju. Tam na kanapie siedzi Betty, ale nie zwracamy na to uwagi. Randal wchodzi do pokoju i kładzie się spać.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners