Po raz kolejny powracamy do post apokaliptycznych Stanów Zjednoczonych, tym razem wcielamy się w potomka znanego nam protagonisty z "jedynki". Tym razem zostajemy wybrani na wodza obozu, w związku z czym musimy udowodnić nasze kompetencje do tej roli oraz potwierdzić nasze cudowne "geny wybrańca".
Naszym celem będzie odnalezienie Generatora Systemu Cudownej Krainy, który potrafi zamienić pustynię w raj na ziemi. Rzekomo każdy schron posiadał takie urządzenie na stanie, w związku z czym musimy wyruszyć do Schrony 13, którzy opuścili nasi przodkowie przed laty.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Fallout 2 - komentarze (0):