autor:agusia16
Znajdziesz się przed chatą, ale cóż to, ktoś jest w domu, w chacie na górze palą się światła. Trzeba zachować ostrożność.
Wejdź do pokoju z lewej strony, do sypialni. Podejdź do klapy w podłodze, za łóżkiem i otwórz ją kluczami, które dostałeś od Gererda. Otwórz klapę i zejdź na dół. Pachnie tu tak, jak w piwnicy Fielda. Zejdź schodami na dół. Trafisz do tajemniczego miejsca. Masz dwie drogi do wyboru, albo prosto, albo w prawo. Skręć w prawo, a następnie kieruj się prosto. Podejdź do okratowanej szafki z prawej strony. Otwórz ją i przyjrzyj się posążkom. Obróć posążek człowieka siedzącego na tronie. Z tyłu ktoś wyrył symbole. Przyjrzyj się masce stojącej na stoliku. Spróbuj otworzyć sejf, z lewej strony, niestety zamknięty na klucz. Wyjdź z pomieszczenia i skieruj się prosto, do drzwi. Przejdź przez nie, trafisz do kolejnego korytarza. Kawałek dalej, na ścianie, zauważysz symbol.
Kliknij na niego, pojawi się kolejna wskazówka, symbol oka. Przejdź kawałek do przodu, do kolejnych drzwi. Wkrocz w te z prawej. Znajdziesz się w pomieszczeniu z siatką. Spróbuj podejść do ogrodzenia, niestety jest pod napięciem. Wróć w stronę drzwi i spójrz na skrzynie. Otwórz je. We wnętrzu znajdziesz stare karabiny. Przejdź do przodu do przełącznika. Zabierz przyczepiony z lewej strony kit, po czym przełącz przełącznik, tak by palił się czerwony przycisk.
Teraz możesz przejść przez ogrodzenie. Zajrzyj do skrzyni, jest w niej tylko słoma, ale wcześniej musiało tam być coś ważnego. Wyjdź z pomieszczenia i wejdź w kolejne drzwi, naprzeciwko. To miejsce, w którym znajdują się dwie cele. Podejdź do celi z lewej i porozmawiaj z siedzącym tam mężczyzną. Po skończonej rozmowie do dokumentów trafi kolejna wskazówka. Podejdź na następnych drzwi, ale panuje w nich mrok. Zabierz stojącą na stoliku świecę, po czym wejdź do celi. W pomieszczeniu tym znajdziesz płaszcz. Kliknij na niego a zabierzesz notatki Fielda i klucz. Wyjdź na korytarz i udaj się prosto, do kolejnych drzwi, w których panuje ciemność. Spotkasz tam Loatha Noldera (spróbuj wyjść stąd najpierw). Porozmawiaj z nim, każe ci uciekać. Skieruj się do wyjścia, usłyszysz, że ktoś idzie. Wróć z powrotem i schowaj się w pokoju z celami. Gdy Howard odezwie się, że chyba odeszli, wyjdź z domu i wróć do swojego mieszkania, połóż się spać.
Metal Gear Survive - Pięć porad jak przetrwać w Dite!
Lake Ridden - solucja, poradnik
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu