autor:agusia16
Animacja
Gra zaczyna się w zakładzie psychiatrycznym, do którego skrajnie wyczerpanego, oszalałego detektywa sprowadzają lekarze. Howard opowiada, jak to się stało, że trafił do zakładu i przez co musiał przejść. Sami się zresztą przekonamy, grając w "Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder".
Znajdujesz się na korytarzu szpitalnym. Przejdź do przodu, do ściany z tajemniczymi rysunkami. Pooglądaj jeden i drugi rysunek. Wszystkie drzwi są zamknięte, bądź nie posiadają klamki. Wejdź w drzwi, z lewej strony ściany z rysunkiem. Znalazłeś się w pokoju, który skądś pamiętasz. Spójrz na podłogę. Znajdziesz tam ciało, już kiedyś chyba widziałeś tego mężczyznę.
Po przebudzeniu się z koszmaru, który okropnie cię zmęczył, usłyszysz dzwonek telefonu. Wstań i podejdź do szafki nocnej, na której leży telefon. Odbierz go, przyciskając PPM. Dzwoni Artur, z informacją o ucieczce ze szpitala Loatha Noldera.
Twierdzi, że dzwonił do ciebie, ale nikt nie odbierał.
Po tej informacji, w zakładce "umysł Howarda", pojawi się wpis. W ten sposób możesz poczytać informacje o ucieczce pacjenta. Włącz radio stojące na szafce nocnej. Na niej, stoi także telefon stacjonarny. Podejdź do niego i wciśnij środkowy przycisk by odsłuchać wiadomości.
Dziwne, nie masz żadnych wiadomości, chociaż twój przyjaciel Artur twierdzi, że nagrał się na sekretarce parokrotnie.
Ta informacja też trafi do "umysłu Howarda". Od tej pory trafiać tam będą wszystkie istotne do ukończenia gry wiadomości i informacje. Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na szufladę szafki. Kliknij na nią, znajdziesz w niej dziennik Howarda. Przeczytaj zawarte w nim informacje, po czym wyjdź ze zbliżenia.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu