autor:agusia16
Podejdź do drzwi wyjściowych. Howard zasugeruje, by zadzwonić do Artura, w sprawie badań zawartości swojego lekarstwa. Zadzwoń więc, okaże się, że zawiera ono psychotrop z środkami halucynogennymi, nieznanego pochodzenia. Wyjdź na zewnątrz i udaj się do chaty Ivara.
Wejdź do pokoju na samej górze. Przy pomocy klucza, który dostałeś od Gerarda, otwórz kredensy przy kanapie. W większym z nich, znajdziesz mapę. Zrób zbliżenie i zabierz trzy patyczki. Z drugiego, przy kanapie zabierz klucz. Przeczytaj kartki. Zamocz pędzel w butelce z atramentem. Wróć do większego kredensu i przyjrzyj się listom w przegródkach. Czeka cię podkreślanie. W pierwszej przegródce, podkreśl:
"E.B";
"J.B";
"kd78gt8"
W drugiej przegródce, zakreśl :
"28.11.2011"
Zaszyfrowane liczby kd78gt8, to numer telefonu, k to 5, na cyferblacie telefonu, d to 3, a g to 4. Otrzymasz numer telefonu: 5378488.
Zadzwoń pod ten numer, niestety nikt nie odbiera telefonu. Howard zasugeruje, by zadzwonić do Artura z prośbą o sprawdzenie numeru. Zadzwoń więc do niego. Czas bliżej przyjrzeć się mapie, którą znalazłeś w kredensie. Kliknij na nią PPM i w okienku badania, obróć ją. Zobaczysz narysowane na niej symbole.
Wyjdź z pokoju i udaj się do sypialni na dole. Podejdź do klapy w podłodze i zejdź do podziemi. Wejdź do pomieszczenia z figurkami, za okratowaną szafką i wydostań z niej figurkę postaci siedzącej na tronie. Obróć ją. Pamiętasz dziwne symbole? Wyciągnij z ekwipunku kit, przyłóż go do symboli. Zabierz kit. Wejdź w "umysł Howarda" i dokonaj łączenia kratki, kitu z odciskami symboli i pędzlem namoczonym w atramencie, a następnie wciśnij przycisk "pomyśl, połącz". Wróć na górę, do sypialni. Podejdź do szafki, na której leży czysta kartka i połóż na niej kit z symbolami. W ten sposób zostaną odbite na czystej kartce. Zabierz ją.
Wróć na dół i przy pomocy klucza otwórz czerwony sejf. Znajdziesz w nim mapy, kliknij na nie. Wróć na górę, a następnie opuść dom Ivara i udaj się do biura Loatha Noldera.
W biurze podejdź do biurka i otwórz szufladę. Wydostań z niej kartkę z symbolami i datami, kolejna wykreślanka. Podkreśl na kartce linijki z symbolami oka i ze znakami WMT. Po podkreśleniu każdej z linijek, naciskaj przycisk "pomyśl, połącz", aż do pojawienia się wskazówek. Może się zdarzyć, u mnie tak było, że wskazówki, nie chcą się zapisać, wobec tego podkreśl dane linijki, jeszcze raz.
Wyjdź z biura Noldera i udaj się do chaty Ivara.
Wejdź do sypialni, a następnie do podziemi, do pomieszczenia z sejfem. Otwórz go, a Howard wyciągnie odpowiednią mapę. Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na górę, na blat sejfu. Zobaczysz miejsce z miarką. Połóż na nim wyciągniętą z sejfu mapę. Jest to narzędzie oznaczające. Musisz ma mapę zaznaczyć, przy pomocy urządzenia, współrzędne z kartki z szuflady w biurze Noldera. Urządzenie do pomiaru, przesuwasz przy pomocy suwaków z prawej strony, w górę, lub w dół. Oznaczamy więc:
00.08 – 07.06
Po odpowiednim ustawieniu suwaka, klikamy na kwadrat w środku i wybieramy odpowiedź "tak". Na mapie pojawi się symbol.
Teraz: O5.05 – 05.05
Ponownie zatwierdzamy kwadratem.
Kolejny to: 00.03 – 01.04
Zatwierdzamy i przechodzimy do ostatniej współrzędnej, czyli 09.04 – 02.04
Potwierdzamy i mamy już gotowe oznaczanie na mapie. Teraz po koli klikamy na symbolach, wchodząc w mapę. Pojawią się trzy nowe nieznane dla naszego bohatera miejsca. Zabieramy mapę. Opuść chatę Ivara i udaj się do rezydencji Clarka Fielda.
Otwórz drzwi z lewej strony, przy pomocy klucza, który znalazłeś w płaszczu. Przyjrzyj się obrazom, wiszącym na ścianach. Wejdź w kolejne drzwi. Obejrzyj wycinek z gazety, który leży na stole. Mowa w nim o zaćmieniu słońca. Przejdź dookoła stołu i skieruj się do kolejnych drzwi, wejdź w nie. Przyjrzyj się figurce, która stoi za gablotą.
Tą samą figurkę widziałeś w gabinecie. Obróć ją i spróbuj otworzyć. Niestety klapka się zacięła. Wyjdź z pokoju i udaj się do gabinetu na górze. Jeszcze raz przyjrzyj się figurce, to podpowiedź.
Wróć do figurki w gablocie i do otworów u góry, włóż trzy patyczki, które masz w ekwipunku.
Otwórz klapkę i wyciągnij ze schowka list i owada. Obejrzyj przedmioty w ekwipunku, w polu badań przedmiotów. Wyjdź na zewnątrz, Howard poczuje się źle i zemdleje.
Lake Ridden - solucja, poradnik
inFamous: Second Son - Mini poradnik, wprowadzający do zabawy
Spis treści:
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu