Warhammer Age of Sigmar Tempestfall to kolejna, dotychczas największa gra w historii polskiego studia Carbon Studio, zabierającego graczy tym razem do rzeczywistości znanej z uniwersum Warhammera od Games Workshop.
Polskie studio zdecydowało się oficjalnie zapowiedzieć swój projekt, za sprawą którego poprzez nasze gogle wirtualnej rzeczywistości, będziemy się mogli przenieść się do świata Warhammera.
Akcja zabiera widzów do świata Age of Sigmar, gdzie wcielimy się w Lorda-Arcanum Castora Stormscryera, który w ramach kampanii Tempestfall i wydarzenia znanego jako Necroquake trafi na pierwszą linię walki w Krainie Śmierci. To właśnie tam w imieniu Wielkiego Przymierza Zakonu zawalczymy z siłami Nighthount.
W ramach dostępnej mechaniki oraz systemów możemy liczyć na zacięte zmagania zarówno w walce wręcz, jak również z częstego i gęstego korzystania z magii oraz innego typu czarów.
Carbon Studio oszacowało budżet gry na około 2,1 miliona złotych, co pozwoliło nie tylko na opracowanie i wydanie gry, ale także na zaoferowanie kilku wersji językowych.
Warhammer Age of Sigmar Tempestfall zaliczyło premierę 17 listopada 2021 roku na goglach wirtualnej rzeczywistości na komputery osobiste, w tym na Oculus Quest oraz Oculus Quest 2.
Carbon Studio S.A. notowane obecnie jest na NewConnect. Spółka ogłosiła, że planuje przenieść akcje na Giełdę Papierów Wartościowych w 2021 roku.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Warhammer Age of Sigmar Tempestfall - komentarze (0):