Kair - grobowiec po raz kolejny - Dracula Początek (Dracula Origin)

lubiegrac poradniki Dracula Początek (Dracula Origin) Kair - grobowiec po raz kolejny - Dracula Początek (Dracula Origin)



autor:agusia16

Kair – grobowiec

Ponownie staniesz przed grobowcem. Wejdź przez dziurę, po prawej stronie i skieruj się do korytarza z liną. Wespnij się na górę , przejdź korytarzem do przodu i na końcu korytarza, skręć w lewo. Dotrzesz do drzwi. Podejdź do nich, robiąc zbliżenie. Na drzwiach, z lewej strony, pojawi się pięć przedmiotów. Będą nimi, od góry: lustro, czosnek, hostia, woda święcona i słoneczny dysk. Zadanie polega na ustawieniu ich we właściwym miejscu. Drzwi mają trzy otwory, z lewej, prawej i na górze. Na dole umieszczone jest naczynie. Przyjrzyj się wszystkim szczelinom.

  • Otwór, po prawej stronie, pachnie czosnkiem, wobec tego, umieść w nim czosnek.
  • Naczynie na dole, służyło do umieszczania w nim płynu. Wlej więc do niego wody święconej.
  • W otworze z lewej strony, umieść lustro.
  • Hostie, zaś wtyknij na górę
  • słoneczny dysk, na środek.

Drakula_pocz_tek_26.jpg

Po wypowiedzeniu, prze Val Helsinga, słów , których nauczył go kapłan, wejście się otworzy. Wkrocz do środka. Znalazłeś się w dziwnym pomieszczeniu, ze swojego rodzaju studnią na środku. Czeka cię kolejne zadanie, do którego potrzebny ci będzie tekst z przetłumaczonych hieroglifów.

W pierwszym zdaniu, według wpisu w dokumentach Seker ukrywa broń w swojej głowie. Musisz więc odszukać tą broń. Na podłodze, z prawej strony, leży rozbity posąg Sekera (blisko siedzącego szkieletu). Użyj na nim topora, wyciągając go z ekwipunku. Z roztrzaskanej głowy, wydostań grot włóczni, wysadzany drogimi kamieniami.

Drugie zadanie, dotyczy przeklętej krwi, która płynie, pod północnym ołtarzem. Kliknij więc na jeden (tylko jeden aktywny) ołtarz, spośród stojących w około studni. Umieszczone są na nim hieroglify. Gra dokona zbliżenia. Zadanie polega na kliknięciu, zaznaczeniu hieroglifów, które widziałeś już na czarnym sfinksie (dokumenty). Zaznaczone hieroglify, zaświecą pomarańczowym kolorem.

Drakula_pocz_tek_27.jpg

Poprawne ich zaznaczenie zaowocuje przesunięciem się ołtarza. Oczom twoim ukaże się dziura z krwią. Wejdź w ekwipunek i weź z niego naczynie o objętości 1 hinu. Napełnij go krwią z otwartego ołtarza. Wróć na centralna część pomieszczenia. Czeka cię kolejna część zadania.

Potrzebne do tego będą ci dwa przedmioty, miska, stojąca obok skrzyni, po lewej stronie, blisko rozbitego posągu. Wejdź w ekwipunek i wybierz z niego wagę i umieść ją na skrzyni (lewa strona). Pojawi się wpis do dokumentów. Za pomocą wagi i kilku przedmiotów, musisz otrzymać deban złota, czyli 13, 6 grama tego metalu. Wejdź w ekwipunek i weź misę, a następnie kliknij na wagę. Na skrzyni zauważysz leżące przedmioty, na podłodze zaś worek z żółtym kruszcem. N środku skrzyni znajduje się przycisk, który likwiduje pomiar. Zważ po kolei każdy z przedmiotów leżących z lewej strony. Połóż na szalce pierwszy z nich, następnie podnieś łyżkę i przy jej pomocy, nabieraj złoty kruszec, nasypując go na prawą szalkę, aż do wyrównania poziomu szalek. Otrzymasz wartość 27, 30.

Drakula_pocz_tek_28.jpg

W ten sam sposób zważ kolejny przedmiot, który jak się okaże, będzie miał podobną wagę, czyli 27, 30. Urządzenie pomiarowe, które zważ w ten sam sposób, będzie miało wagę o wartości 41, 00. Czas wykonać to właściwe, twoje zadanie.

  • Na lewej szalce, połóż próbki miedzi (dwa przedmioty),
  • na prawej urządzenie pomiarowe (wyglądem podobne do sztyletu)
  • weź łyżkę i dosypuj na prawą szalkę, żółty proszek.
  • Otrzymasz wagę – 54, 60.
  • Po prawej stronie, na klocku, pojawi się misa
  • teraz tylko, przenieś proszek, przy pomocy łyżki, do misy.

Zadanie wykonane. Na studni , użyj debanu złota (ekwipunek) i krwi. Woda zamieni się w piasek. Teraz użyj lampy na aktywnej kolumnie (pierwsza , z lewej strony). Oto kolejna zagadka, polegająca na prawidłowym umieszczeniu piramid. Wejdź w zbliżenie, zobaczysz podłogę, na której musisz ustawić piramidy, w odpowiedniej kolejności. W lewym, górnym rogu, znajdują się wszystkie piramidy, które posiadasz, posiadałeś w ekwipunku. Suwak zaś pod nimi, służy do przesuwania cienia, który ma padać na piramidy. Wybierz największa piramidę i postaw ją na podłodze. Zauważysz cień padający na piramidę, na rysunku. Twoje zadanie polega na takim ustawieniu cienia, by pokrywał się on z trójkątem na ścianie. W tym celu, przesuń suwak, z lewej strony , tak by cień pokrywał cały trójkąt.

Drakula_pocz_tek_29.jpg

Wybierz kolejną piramidę i postaw ją na podłodze. Zwróć teraz uwagę, na suwaki, w postaci strzałek, na dole, z jednej i drugiej strony. Suwaki, przesuwają lampę w prawo i w lewo. Nie ruszając suwaka z lewej stronie (ma zostać w takiej samej pozycji), dopasuj cień piramidy, do trójkąta. Jeśli się nie pokrywa, wymień piramidę na inną. Podobnie postępuj z trzecią i ostatnia piramidą. Jeśli dobrze je ustawiłeś, zawsze możesz to sprawdzić, przesuwając suwakami, na dole w prawo i w lewo, to usłyszysz aprobujący komentarz profesora.

Drakula_pocz_tek_30.jpg

Kolejne zadanie polega na ustawieniu trzech piramid na piasku, w studni. Podpowiedź do tej zagadki, masz ukrytą w dokumentach, w planie piramid w Gizie. Mają one być ustawione, w ten sam sposób. Wejdź więc w ekwipunek i wyciągając po kolei od najmniejszej , ustawiaj je, zaczynając od lewej strony, czyli, mniejsza, większa i największa. Prawidłowe ustawienie spowoduje otwarcie przejścia, a wcześniej oświetlenie ich.

Animacja

Po animacji, przejdź w głąb pomieszczenia i na posągu, z lewej strony, użyj grotu włóczni, wyciągając go oczywiście z ekwipunku. W ten sposób otrzymasz, laskę. Przyjrzyj się łodzi . Musisz doprowadzić, do jej zepchnięcia z podestu, podpórki. Podnieś kawałek kolumny leżący z prawej strony, przy posagu. Wyciągnij z ekwipunku, topór i użyj go na podporze łodzi. Podobnie zrób z kawałkiem kolumny, umieszczając go na podeście, pod łodzią. Wejdź w ekwipunek i połącz, kołek z młotkiem i użyj go na podeście. Na koniec, podważ łódź prętem, który wydostałeś z posagu. Łódź potoczy się na dół, wpadając do wody. Kliknij na otwartym przejściu i po krótkim komentarzu, zejdź na dół.

Animacja

Drogę przejścia, blokuje krokodyl. Po odejściu, a raczej zanurzeniu się krokodyla we wodzie, kliknij na sarkofag. Usłyszysz głosy.

Dokonany zostanie, wpis do dokumentów, mówiący o istocie określanej mianem pół- śmierci. Żywi się ona krwią nieszczęśników, którzy zapuszczą się do jaskini.

Wyciągnij z ekwipunku piersiówkę ze święconą wodą i polej na łódź. Teraz przejdź po łodzi na drugą stronę. Dalsze przejście blokuje jednak, nieznana siła. Musisz jakoś złamać zaklęcie. Jako, że czarny sfinks, przynosi tylko nieszczęście, wejdź w ekwipunek i przy pomocy topora, zniszcz sfinksa. Użyj jego pękniętych części na mgle. Wejdź do środka. Na ołtarzu, leży papirus, zabierz go. Nagle ziemia zaczyna drżeć. Szybko więc, wyjdź na zewnątrz.

Gra przeniesie cię do Kairu.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners