autor:agusia16
ROZDZIAŁ 10 - W poszukiwaniu wskazówek
Oglądasz animacje, w której, Amanda dowiaduje się znacznie więcej o niecnych planach Doktora T i postanawia sprawdzić do czego jeszcze zdolny jest niecny doktorek.
Jako Amanda jesteś na werandzie posiadłości Doktora T. Zwróć uwagę na glinianego gołębia, znajdującego się na postumencie, na kran, który znajduje się przy ścianie z lewej strony, oraz na ławkę, blisko kranu. Znajdziesz tam grudkę ziemi. Zabierz ją.
Skieruj się do drzwi i wyjdź na korytarz. Spójrz na portrety, wiszące na ścianie. Na czołowym miejscu, znajdziesz portret gosposi Doktora T. Teraz skieruj się prosto, następnie, skręć w prawo i podejdź do zegara, znajdującego się na końcu korytarza. Użyj na tarczy zegara, noża Jacka. Zdobędziesz wskazówki, sam nóż wyląduje jednak w środku zegara. Wróć z powrotem i udaj się do swojego pokoju.
Podejdź do szafy, znajdującej się w głębi pokoju i na lewej stronie szafy, użyj wskazówek. Szafa się otworzy, a Amanda zobaczy w niej szkielet osoby, która musiała wcześniej pracować dla Doktora T. Wyjdź na zewnątrz i udaj się pod drzwi Doktora. Zanim wyjdziesz, usłyszysz i zobaczysz, że twój pracodawca wraca, zostawiając ohydne ślady, za sobą. Zdenerwuje to jego gosposię. Teraz wyjdź z pokoju i podejdź do gosposi i porozmawiaj z nią na temat galerii, a następnie na temat jej mani czystości. Poproś ją o szklankę czegoś zimnego do picia. Gdy kobieta odejdzie, spróbuj wejść do gabinetu Doktora T. Niestety, wróci szybciej niż się spodziewałeś. Dostaniesz od niej szklankę lemoniady. Zejdź schodami na dół i podejdź do regału blisko, śpiącego goryla. Zabierz stamtąd, apteczkę.
W inwentarzu, połącz butelkę lemoniady z grudką ziemi, po czym użyj mikstury, na stopach goryla i obudź go. Zwierzę wstanie i brudnymi łapami, ubłoci dywanik. Wkurzona gosposia rzuci w niego wiadrem, po czym zejdzie wyczyścić ślady goryla. Skieruj się na koniec holu i wejdź na regał. Zabierz z niego chusteczkę. Zejdź z regału i udaj się do gabinetu Doktora T. Porozmawiaj z nim. Po skończonej rozmowie, udaj się pod ścianę, znajdującą się po drugiej stronie gabinetu i ze skrzyni, zabierz portret goryla. Teraz udaj się do obrazów i podmień portret gosposi z portretem goryla i powiedź jej o tym. Zabierz wiadro, które zostawiła i wyjdź na werandę. Teraz podejdź do glinianego gołębia i użyj na nim strzelby. Na pustym postumencie, postaw apteczkę i ponownie użyj strzelby. Apteczka ukarze swoje wnętrze. Wyciągnij z niej stetoskop. Teraz wróć do kominka i wylej na palący się węgiel, wodę z wiadra. Po chwili, wyciągnij węgielek. Wróć do obrazów i węgielkiem, namaluj gosposi wąsy, a następnie powiedź jej o tym. To już kompletnie, wyprowadzi ją z równowagi. Zrozpaczony, atakiem na niego goryl, ucieknie do pokoju Amandy. Wróć do sypialni i spróbuj go pocieszyć. Jeśli skutecznie i mocno będziesz pocieszć goryla, pomoże ci on w otwarciu sejfu. Następnie wyjdź na zewnątrz i skieruj się do gabinetu Doktora T. Podejdź do globusa i wyciągnij z niego butelkę wysokoprocentowego napoju. Przyjrzyj się mięsożernej roślinie. Podejdź do niej i zabierz z półki, po prawej stronie, płytę z muzyką poważną.Teraz podejdź do gramofonu i włóż do niego płytę, a następnie, przekręć korbą. Do doniczki roślinki, nalej alkoholu Wyciszona roślina, nie stanowi, żadnego zagrożenia. Podejdź więc do niej i spójrz na sejf, znajdujący się z lewej strony, Użyj na nim stetoskopu, a następnie otwórz go. W ten sposób, Amanda upewni się, że była wykorzystywana i, że czas odszukać Jacka.Oglądasz animację, w której Amanda podchodzi do mocno, już pijanego Jacka. Rozmowa, alkohol i atmosfera, doprowadza do zbliżenia się tej pary, którą w sposób drastyczny, budzi gosposia. Nagi Jack trafia na gzyms.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu