ROZDZIAŁ 12 - Decyzja - Jack Keane

lubiegrac poradniki Jack Keane ROZDZIAŁ 12 - Decyzja - Jack Keane



autor:agusia16

ROZDZIAŁ 12 - Decyzja

 

Obejrzysz animacje w której Jack, przytomnieje, po wypadku samolotu. Podchodzi do wraku samolotu, myśląc, że Amanda zginęła, lecz po chwili, widzi ją całą i zdrową.

Porozmawiaj z Amandą. Wylądowaliście w bazie Doktora T. Trzeba jakoś mu przeszkodzić w misji zniszczenia Imperium. Po skończonej rozmowie, dostaniesz od dziewczyny, jej zepsuty karabin. Amanda zostaje przy samolocie, a ty ruszasz na poszukiwania. Udaj się w lewo, na kamienny most. Dotrzesz na wyspę z głowami. Drogę będą torowały drapieżne rośliny Doktora T.

 

 

 

Zabierz leżący tam szkielet małpki, a następnie, cofnij się i skieruj się, ścieżką, wzdłuż brzegu. Dojdziesz do mostu. Spotkasz tam pana młodego. Porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że wrak samolotu, zepsuł mu ślub i zatorował przejście, jego rodzinie. Poprosi cię o pomoc. Zgódź się mu pomóc. Udaj się na most, a następnie, przejdź ścieżką w prawo, do góry. Dojdziesz do palmy kokosowej na której siedzi małpka, ta sama, która, połknęła i wypluła mięsożerna roślina. Porozmawiaj z nią, chcąc się zaprzyjaźnić. Niestety, małpa rzuci w ciebie, kokosem. Zabierz go. Ruszaj dalej do przodu. Dotrzesz do skały z tyczkami, bambusowymi. Zabierz jedną z nich.

 

 

 

Po chwili, pojawi się, w właściwie, spadnie, znajomy ci agent, z zapasem piwa. Podejdź do niego, a następnie porozmawiaj z nim, prosząc go o pomoc. Niestety nic nie zrobi, do póki, nie dostanie zimnego piwa. Zabierz więc, jedną z butelek. Wróć do małpki, a następnie do mostu. Przed mostem, skieruj się na ścieżkę, blisko skał. Po zejściu, że ścieżki, dojdziesz do wraku samolotu, który zmienił bieg rzeki. Użyj bambusowej tyczki, na tyle wraku i kliknij na nią. W miejsce, wyschniętego koryta, połóż szkielet małpki, a następnie, połóż na nim butelkę piwa i ponownie, kliknij na tyczce. Zabierz schłodzone piwo.

 

 

 

Ponownie wróć, do agenta i daj mu piwo. Nie bardzo będzie miał ochotę ci pomóc. Nakrzycz na niego, bądź bardzo ostry, a on w ramach pomocy, podaruje ci, grzebień- piłę i pas wyszczuplający. Wróć do rzeki i przyjrzyj się suchemu drzewu. Użyj na nim grzebienia- piły. Drzewo, przewróci się, umożliwiając przejście weselnikom. Zabierz też z pod drzewa, gałąź.Obejrzysz animację, w której goście weselni, oraz oczywiście, pan i pani młoda wędrują na ceremonie. Niestety nie może się odbyć, z powodu, pojawienia się, dziwnej maszynerii.Udaj się do agenta, następnie, skieruj się na zielony podest i prosto. Dojdziesz do gęstych zarośli. Użyj na nich noża, a odsłonisz kamienny drogowskaz. Zabierz go.

 

 

 

Skieruj się teraz na most, a następnie przejdź do przodu i wespnij się na górę. Kieruj się prosto. Po chwili zobaczysz Doktora T., planującego wciśnięcie czerwonego guzika. Idź prosto, aż dojdziesz do skały. Połóż na niej pustą gałąź. Wróć kawałek do tyłu i na królewskich szewronach, załóż pas wyszczuplający, a następnie kokos. Strzel w szybę, która rozleci się.Obejrzysz animację, w której goście weselni, wraz z państwem młodym i z kapłanem, dowiedzą się o niecnych zamiarach Doktora T.Wróć z powrotem i zejdź na dół. Podejdź do kamiennego drogowskazu i kliknij na niego. Wrócisz do Amandy. Na znajdującym się tam kamiennym drogowskazie, użyj drogowskazu z inwentarza. Na piasku, znajdziesz korbę, zabierz ją. Skieruj się teraz, do weselników i podejdź, do kapłana. Porozmawiaj z nimi poproś go o pomoc. Podaruje ci przedmiot, potrzebny, do przejścia koło, mięsożernych roślin. Obejrzyj go w inwentarzu, czegoś mu brakuje. Podejdź więc do kauczukowego drzewa, znajdującego się z lewej strony, od kapłana. Użyj na nim noża. Z drzewa, pocieknie kauczuk. Teraz przyłóż na kauczuku, formy w kształcie kości, a otrzymasz kilka kauczukowych kości. Skieruj się do roślin i na każdej z nich, użyj kauczukowej kości. Zaklejone kleistą substancją, nie będą mogły ci nic zrobić. Przejdź więc obok nich i skieruj się do włazu, znajdującego się w skale. Użyj na małej dziurce, od klucza, z prawej strony, korby. Niestety, twoja znajomość techniki, jest znikoma.

 

 

 

Wróć do Amandy i porozmawiaj z nią, na temat jej uzdolnień technicznych. Natychmiast, pójdzie ci pomóc. Gdy ona, będzie dłubać, przy korbie, ty udaj się na przeciwną stronę, blisko drugiego malej dziurki i wespnij się na skałę. Odnajdziesz, mały właz. Wejdź do środka. Amanda uda się razem z tobą. Dotrzecie, do bazy Doktora T. Obejrzysz animacje, w której doktor, ucieknie, wrzucając, do pomieszczenia bombę.Szybko zabierz stamtąd wiszącą na ścianie, laskę, oraz leżący na podłodze czajnik. Podejdź do urządzenia z lewej strony i na luźnych przewodach, użyj czajnika. Przewody się popalą i bomba przestanie działać. Teraz tylko, należy się wydostać na zewnątrz. Na włazie, czyli na drzwiach, użyj laski. Droga wolna. Teraz wyjdź na zewnątrz, na most. Zabierz leżącą przy drzwiach, klamkę i przejdź na platformę koszar. Spotkasz tam Amandę. Niestety Doktor, zdąży się ulotnić. Zabierz, podstawkę hamującą, znajdującą się z prawej strony i wróć na górę. Spójrz na właz, a następnie, użyj na nim noża. Gdy właz się otworzy, wyciągnij z niego, przepalony bezpiecznik. Na gnieździe bezpiecznika, użyj klamki i podstawki hamującej. Wróć na platformę i wejdź do środka, do koszar. Znajdziesz tam śpiącą małpę. Z łóżka, na dole, zabierz wrzeciono, ze szpagatem.

 

 

 

Z szafki, przy ścianie, zabierz wieszak. Teraz wróć do drzwi i podejdź do urządzenia, na którym kliknij na zielony przycisk.

 

 

 

Dźwięk dzwonka, obudzi małpę, która podejdzie, do włazu, a następnie, otworzy go. Amanda, pobiegnie za małpą. Skieruj się więc za nimi.Obejrzysz animację, w której małpa, ucieka balonem.Gdy małpa, da drapaka, Amanda, będzie się starała, naprawić pewne urządzenie. Trzeba jej pomóc. W inwentarzu, połącz wieszak z wrzecionem i tak skonstruowaną cewkę, daj dziewczynie. Teraz kliknij na strzelbę, którą masz w inwentarzu i ruszaj w kierunku Doktora T.Znów będziesz oglądać animację, w której Doktor T, jest bardzo blisko, zwycięstwa, ale przeszkodzą mu w tym dwaj zbirowi, goniący cały czas Jacka. I już wszystko ma się potoczyć zgodnie z planem, ale pojawia się agent, który rusza Jackowi na pomoc. Doktor T., trafia do balony, a agent, ląduje na dole. Zdesperowani Amanda i Jack, uwieszając się balonu, podążają za doktorem.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners