ROZDZIAŁ 6 - Przeszłość Jacka - Jack Keane

lubiegrac poradniki Jack Keane ROZDZIAŁ 6 - Przeszłość Jacka - Jack Keane



autor:agusia16

ROZDZIAŁ 6 - Przeszłość Jacka

 

Znowu jesteś Jackiem. Niestety dogadanie się z gospodynią doktora, było, niemożliwe. Skieruj się więc w prawo i zejdź, ścieżką na dół, a następnie, udaj się do wioski. W pewnym momencie, usłyszysz wołanie. Wespnij się na drzewo i w miejscu znalezienia orzecha, zauważysz pewnego człowieka, przyczepionego do gałęzi.

 

 

 

Porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że jest tragarzem. Pomóż mu się uwolnić z pułapki, odcinając paski plecaka, nożem. Spowoduje to jego upadek, w miejsce, gdzie wcześniej swoje legowisko miała anakonda. Zejdź tam i porozmawiaj z nim. W rozmowie, nawiąż temat jego dotarcia do górnej części wioski. Po skończonej rozmowie, razem udacie się do wioski. Wejdź do hotelu, a następnie, do swojego pokoju. Zobaczysz nieciekawy widok, zgliszcza po pożarze. Podejdź do stołu i zabierz stamtąd spaloną kartkę papieru. Obejrzyj ją w inwentarzu. W liście widnieje pewna data, która zaintryguje Jacka. Trzeba będzie się dowiedzieć, co oznacza. Zanim wyjdziesz z pokoju, podejdź do ściany, w głębi pokoju i zabierz z niej gwoździe. Teraz wyjdź z pokoju, a następnie z hotelu. Na zewnątrz, zabierz grudkę smoły, leżąca z tyłu, z prawej strony. Skieruj się do żołnierzy i porozmawiaj z nimi, na temat daty. Dostaniesz kronikę. Obejrzyj ją w inwentarzu, niestety brak w niej interesującej cię strony. Znów, porozmawiaj z żołnierzami, a powiedzą ci, kto ostatnio wypożyczał księgę. Wejdź więc na targ i podejdź do staruszki. Porozmawiaj z nią, stanowczo domagając się prawdy. W końcu staruszka, przyzna się do posiadania wyrwanej strony, opowie ci o jej przygodach z przeszłości, a także wspomni o Stacji Botanicznej 1.W między czasie, obejrzysz animacje, w której poznasz dalsze zamiary Doktora T.Po otrzymaniu strony z księgi, przeczytaj ją w inwentarzu, a dowiesz się o wielkim pożarze, w którym zginęła rodzina Keane. Kto może wiedzieć, coś więcej i kto może cię zaprowadzić do Stacji? Udaj się do szlabanu. Spotkasz tam tragarza. Porozmawiaj z nim, na temat podróży do Stacji Botanicznej 1. Powie ci, że będzie potrzebna łódź. Podejdź do klatki z roślinami i zabierz stamtąd deskę.

 

 

 

 

 

 

Udaj się teraz, w miejsce swojej byłej posiadłości. Znajdziesz tam łódkę. Niestety, jak pech, to pech, łódka wymaga naprawy. Czas na zakupy. Wróć więc na górę i udaj się do supermarketu, znajdującego się niedaleko rzeźnika.

 

 

 

Wejdź do środka, a następnie skieruj się prosto, do kolejnych drzwi. Po wyjściu na zewnątrz, wejdź w drzwi, obok. Podejdź do lady i porozmawiaj ze sklepikarzem, dla , którego praca w sklepie, jest tylko przykrywką, dla prowadzenie nieco innych interesów. Porozmawiaj z nim na temat narzędzi, do naprawy łodzi. Zaoferuje ci młotek i pędzel, ale z przyczyn, nieposiadania należytej ilości pieniędzy, Jack, będzie musiał coś dla niego zrobić. Aby otrzymać młotek, będziesz musiał zdobyć żywność, dla więźnia. Poczłap więc do rzeźnika, który okaże się być utalentowany i poproś go o jedzenie, dla uwięzionego. Jedyne, co będzie ci mógł zaoferować, to kiełbaski, już nie pierwszej świeżości. Udaj się z nimi do marketu i pokaż je sprzedawcy. Niestety, oświadczy, że się nie nadają, że więzień, lubi ryby. Wyjdź więc z supermarketu i skieruj się w stronę szlabanu. Przy strażnikach, skręć w stronę wody.

 

 

 

Na dole w wodzie, dostrzeżesz rybki, użyj na nich kiełbasek, a uda ci się złowić, jedna rybkę. Udaj się z nią do sprzedawcy, ten pozwoli ci zabrać młotek. Teraz kolej na pędzel. Porozmawiaj ze sprzedawcą, a dowiesz się, co będzie musiał zrobić, by otrzymać upragniony przedmiot. Otóż musisz uwolnić Lorette. Skieruj się więc na targ i podejdź do handlarki nieruchomościami. Porozmawiaj z nią , w sposób bardzo ostry, by uwolniła zakładniczkę. W końcu dowiesz się, gdzie jest przetrzymywana, oraz dostaniesz klucz. Udaj się w stronę twojego byłego domku i spójrz na właz. Użyj na nim klucza, a uwolnisz stamtąd, posążek kury. Zanieś go sprzedawcy. Teraz możesz zabrać i młotek i pędzel. Obydwa przedmioty, znajdują się na półce z prawej strony lady. Teraz możesz naprawić łódź, ale będziesz jeszcze potrzebować stopionej smoły. Udaj się więc w okolice klatki z rośliną. Wejdź na dach, z prawej strony.

 

 

 

Teraz udaj się na następny dach i podejdź do kominka. Wejdź na niego, po czym, do środka, wrzuć grudkę smoły. Po chwili, strażnik, poczuje dziwny zapach i wejdzie, do stróżówki. Wyniesie stamtąd garnek z płynną smoła. Zejdź z dachu, na dół i zabierz garnek. Teraz skieruj się do łódki i użyj na niej najpierw młotka, a potem pędzla. Odblokujesz kolejną premię i figurkę. Naprawianie łódki możesz wykonać w różny sposób. Po naprawienie łodzi, daj sygnał do odbicia, od brzegu. Po chwili, pojawi się tragarz i udacie się w podróż.W tym samym czasie, znów, będziesz oglądał animację, w której okaże się, że bandziory nie odstępują, od pogoni za tobą.Tymczasem, razem z tragarzem, docieracie do celu podróży. Po wydostaniu się na suchy ląd, porozmawiaj z towarzyszem podróży. On jednak nie będzie chciał udać się z tobą. W ramach pomocy zaoferuje ci, jedynie oliwę. Udaj się więc sam, kierując się przed siebie. Nieopodal, po prawej stronie, znajdziesz liście paproci. Użyj na nich noża. Następnie skieruj się ścieżką, do góry. Dotrzesz do grządki z dyniami. Zabierz stamtąd kopczyk ziemi, a także koło od wozu i podnośnik. Aby odblokować następna premię, użyj na każdej dyni noża.

 

 

 

Udaj się kawałek na lewo, dotrzesz do zrujnowanego domu, przy którym wisi tabliczka, z litera K. Zabierz leżący na ziemi lejek. Teraz udaj się dalej, przed siebie. Spójrz na bramę, nie da się jej otworzyć, przez blokujące wejście, rośliny. Skręć w lewo. Znajdziesz tam, podręcznik ogrodnictwa i doniczkę. Zabierz te przedmioty. Zwróć uwagę na fragmenty wiatraka i na drąg. W inwentarzu, połącz liść paproci z kołem i zamontuj urządzenie na drągu. Teraz udaj się w kierunku mostu, przejdź przez niego i udaj się do drzwi. Wcześniej, zwróć uwagę, ma rury, znajdujące się na podwyższeniu. Teraz udaj się do środka. Podejdź do ściany z zaworem i przekręć koło. Zawór, uruchomi przepływ wody, przez rury. Niestety jedna z nich pęknie. Na szczęście, obok leży skrzynka z narzędziami, zabierz ją i udaj się, do pękniętej rury. Wejdź na górę i na rurę z lewej strony, zamontuj lejek, a na rurę z prawej, potraktuj narzędziami ze skrzynki. Teraz wystarczy nakierować promień wody na lejek i gotowe. Zejdź na dół i idź do bramy. Jako , że nie ma zamiaru się otworzyć, trzeba będzie jej pomóc. W inwentarzu, połącz oliwę z podnośnikiem, i tak naprawiony podnośnik, użyj na wejściu, po czym, wejdź do środka.

 

 

 

Kieruj się przed siebie. Na podłodze, przed skrzynką, znajdziesz nawóz, zabierz go. Spójrz na gęste pnącza i przy pomocy noża, zetnij je. Wejdź do środka. Znajdziesz tam dwie skrzynie, otwórz i jedną i drugą. W jednej, znajdziesz nasiona rośliny strzelającej, w drugiej, nasiona rośliny mięsożernej, zabierz je. Podejdź do stolika i postaw na nim doniczkę. Wsyp do niej ziemi i porozglądaj się, co znajduje się na stoliku. Do ziemi, wsadź jedne i drugie nasiono. Przyjrzyj się maszynie mieszającej, po czym wsyp do niej nawóz. Podejdź do kurka z prawej strony i przekręć go. Stworzyłeś zmutowaną roślinę mięsożerną. Do czego może się przydać. Wyjdź więc na zewnątrz i przejdź kawałek dalej , a następnie, przy znaku, udaj się prosto. Dotrzesz do skrzyni, którą porasta roślina. Niczym niestety nie da jej się usunąć, wobec tego użyj na niej zmutowanej sadzonki, a otrzymasz wolny dostęp do skrzyni.

 

 

 

Otwórz ja za pomocą noża, a właściwie, klucza w nożu Jacka. Jack, znajdzie tam pamiętnik rodziców, w którym dowie się, że do śmierci jego rodziców, przyczynił się Doktor T. Znajdzie też tam pierścień Keanów i eliksir 13. Wyjdź teraz z laboratorium, na zewnątrz. Czeka tam na ciebie tragarz. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się wielu istotnych rzeczy. Dowiesz się, że twoim celem będzie Kalkuta. Udaj się więc przez most, do drzwi. Zauważysz sterowiec. Gdy wyląduje, z jego wnętrza wyłoni się skrzynia, skrzynia, która ma cię zawieść, do Kalkuty. Wobec tego, bez wahania, wejdź do środka. Ale chyba coś nie jest tak.....

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners