autor:agusia16
Gofuku Island po raz trzeci
Wędrujemy w prawo, do dziury w przejściu do ruin. Klikamy na nią i ponownie zobaczymy symbole, trzy symbole, które zapamiętujemy.
Wędrujemy do jaskini i klikamy na urządzenie, na którym ustawiamy wcześniej widziane symbole.
Teraz na ścianie podświetlone zostaną nowe symbole. Zapamiętujemy je.
Wracamy do przejście do ruin i na kamiennym słupie z tarczami, ustawiamy właśnie poznane symbole, które zostały podświetlone na ścianie. Ciągniemy za dźwignie, usłyszymy dźwięk, po czym drugi czerwony kamień nad wejściem do ruin zaświecie się na czerwono.
Ponownie spoglądamy przez dziurę, by znów zobaczyć trzy symbole, zapamiętujemy je.
Wędrujemy za wodospad, klikamy na urządzenie i ustawiamy je tak, by wskazywały właśnie poznane rysunki.
Kolejne trzy nowe symbole zostaną podświetlone na ścianie, zapamiętujemy je i wracamy do wejścia do ruin.
Ustawiamy poznane symbole, ciągniemy za dźwignię, a trzeci kamień na górze zaświeci się na czerwono i przejście się otworzy.
Wchodzimy zatem do wnętrza ruin.
Larry rozejrzy się.
Przyglądamy się posągowi jaszczurki, który może się komuś spodobać. Zerkamy także na klapę i kamienne drzwi bez klamki, jedyne przejście.
Wychodzimy z ruin i podchodzimy do Reda Shirta.
Mówimy mu, że możemy być mistrzem gry i że znamy miejsce z jaszczurką. Natychmiast się tam udadzą.
Pozostaje opowiedzieć historię. Wybieramy zatem po kolei:
- bezcielesna inteligencja;
- posąg jaszczurki;
- moduluj częstotliwość impulsu swojego trikordera na alfa - siedem;
- skonsultujcie następne posunięcie z dowództwem Gwiednej Floty
Pozbędziemy się jednego z zawodników, który zrobi sobie krzywdę, niestety.
Przechodzimy do kolejnego pomieszczenia, w głąb ruin. Znajdziemy się w pomieszczeniu, w którym jest całkowicie ciemno. Używamy klawisza "spacji", albo nie (dowolność), by znaleźć symbol słońca (jest tuż obok symbolu księżyca).
W pomieszczeniu zrobi się widno.
Larry znów będzie przekonany, że wie komu się to spodoba.
Wracamy zatem do pierwszego pomieszczenie.
Po drodze usłyszymy dramatyczna opowieść rozgrywającą się w norze, do której wpadł pierwszy z uczestników zabawy.
Wychodzimy z ruin i wędrujemy za wodospad. Podchodzimy do Kyle'a i mówimy, że możemy zostać mistrzem gry.
Mówimy, ze znamy idealne miejsce. Przybędą na miejsce.
Ponownie opowiadamy zatem historię:
- Leela, najpiękniejsza kobieta we wszechświecie.....
- Sexmania;
- Bikini ze złota;
Ta historia się im spodoba, ale będą chcieli działać w ciemności.
Gasimy więc światło naciskając na symbol księżyca.
I teraz ponownie wybieramy opcje, ich sposób działania:
- skoczcie do przodu;
- kucnijcie tak nisko, jak potraficie;
- przeturlajcie się do przodu!
- biegnijcie przed siebie tak szybko jak potraficie
Udajemy się w głąb ruin, do kolejnego pomieszczenia, w którym jest bardzo brudno. Są jakieś symbole, ale nie bardzo je widać. Trzeba zatem posprzątać.
Udajemy się w tym celu do Williama. Mówimy mu to samo co poprzednim.
Gdy przyjdzie znów opowiadamy historię wybierając opcje:
- kapitana sanitarnego Rogera;
- unoszącą się głowę;
- wyczyścić
Otrzymujemy osiągnięcie: Space Quest. Podłoga zostanie przez niego umyta, a my zobaczymy symbole.
Ciągniemy za dźwignię, a odpowiednie trzy symbole zostaną podświetlone. Ustawiamy je na kolumnie. Następnie ponownie ciągniemy za dźwignię, a odblokujemy drzwi.
Przechodzimy dalej, a Larry znajdzie Jaskinię Kosmicznego Oświecenia. Odblokowane zostanie kolejne osiągnięcie: The Cavern of Cosmic Cognition.
Spoglądamy na otwory. Po zbliżeniu umieszczamy fragmenty. Brakuje nam jednego elementu.
Opuszczamy to miejsce i udajemy się do mapy i zgodnie z podpowiedzią Shauni, udajemy się na wyspę, gdzie rozbijają się statki, po ostatni fragment klucza -20 i 3.