Gofuku Island po raz trzeci - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Gofuku Island po raz trzeci - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Gofuku Island po raz trzeci

Wędrujemy w prawo, do dziury w przejściu do ruin. Klikamy na nią i ponownie zobaczymy symbole, trzy symbole, które zapamiętujemy.
 
Larry_133.jpg 
 
Wędrujemy do jaskini i klikamy na urządzenie, na którym ustawiamy wcześniej widziane symbole.
 
Larry_134.jpg
 
Teraz na ścianie podświetlone zostaną nowe symbole. Zapamiętujemy je.
 
Larry_135.jpg 
 
Wracamy do przejście do ruin i na kamiennym słupie z tarczami, ustawiamy właśnie poznane symbole, które zostały podświetlone na ścianie. Ciągniemy za dźwignie, usłyszymy dźwięk, po czym drugi czerwony kamień nad wejściem do ruin zaświecie się na czerwono.
 
Larry_136.jpg 
 
Ponownie spoglądamy przez dziurę, by znów zobaczyć trzy symbole, zapamiętujemy je.
 
 Larry_137.jpg
 
Wędrujemy za wodospad, klikamy na urządzenie i ustawiamy je tak, by wskazywały właśnie poznane rysunki.
 
Larry_138.jpg 
 
Kolejne trzy nowe symbole zostaną podświetlone na ścianie, zapamiętujemy je i wracamy do wejścia do ruin.
 
Larry_139.jpg 
 
Ustawiamy poznane symbole, ciągniemy za dźwignię, a trzeci kamień na górze zaświeci się na czerwono i przejście się otworzy.
 
Larry_140.jpg 
 
Wchodzimy zatem do wnętrza ruin.
 
Larry rozejrzy się.
 
Przyglądamy się posągowi jaszczurki, który może się komuś spodobać. Zerkamy także na klapę i kamienne drzwi bez klamki, jedyne przejście.
 
Larry_141.jpg 
 
Wychodzimy z ruin i podchodzimy do Reda Shirta.
 
Mówimy mu, że możemy być mistrzem gry i że znamy miejsce z jaszczurką. Natychmiast się tam udadzą.
 
Larry_142.jpg 
 
Pozostaje opowiedzieć historię. Wybieramy zatem po kolei:
 
Larry_143.jpg 
 
- bezcielesna inteligencja;
- posąg jaszczurki;
- moduluj częstotliwość impulsu swojego trikordera na alfa - siedem;
- skonsultujcie następne posunięcie z dowództwem Gwiednej Floty
 
Pozbędziemy się jednego z zawodników, który zrobi sobie krzywdę, niestety.
 
Larry_144.jpg 
 
Przechodzimy do kolejnego pomieszczenia, w głąb ruin. Znajdziemy się w pomieszczeniu, w którym jest całkowicie ciemno. Używamy klawisza "spacji", albo nie (dowolność), by znaleźć symbol słońca (jest tuż obok symbolu księżyca).
 
Larry_145.jpg 
 
W pomieszczeniu zrobi się widno.
 
Larry znów będzie przekonany, że wie komu się to spodoba.
 
Wracamy zatem do pierwszego pomieszczenie.
 
Po drodze usłyszymy dramatyczna opowieść rozgrywającą się w norze, do której wpadł pierwszy z uczestników zabawy.
 
Wychodzimy  z ruin i wędrujemy za wodospad. Podchodzimy do Kyle'a i mówimy, że możemy zostać mistrzem gry.
 
Mówimy, ze znamy idealne miejsce. Przybędą na miejsce.
 
Larry_146.jpg 
 
Ponownie opowiadamy zatem historię:
 
Larry_147.jpg 
 
- Leela, najpiękniejsza kobieta we wszechświecie.....
- Sexmania;
- Bikini ze złota;
 
Ta historia się im spodoba, ale będą chcieli działać w ciemności.
 
Gasimy więc światło naciskając na symbol księżyca.
 
Larry_148.jpg 
 
I teraz ponownie wybieramy opcje, ich sposób działania:
 
- skoczcie do przodu;
- kucnijcie tak nisko, jak potraficie;
- przeturlajcie się do przodu!
- biegnijcie przed siebie tak szybko jak potraficie
 
Larry_149.jpg 
 
Udajemy się w głąb ruin, do kolejnego pomieszczenia, w którym jest bardzo brudno. Są jakieś symbole, ale nie bardzo je widać. Trzeba zatem posprzątać.
 
Larry_150.jpg 
 
Udajemy się w tym celu do  Williama. Mówimy mu to samo co poprzednim.
 
Larry_151.jpg 
 
Gdy przyjdzie znów opowiadamy historię wybierając opcje:
 
- kapitana sanitarnego Rogera;
-  unoszącą się głowę;
- wyczyścić
 
Otrzymujemy osiągnięcie: Space Quest. Podłoga zostanie przez niego umyta, a my zobaczymy symbole.
 
Larry_152.jpg 
 
Ciągniemy za dźwignię, a odpowiednie trzy symbole zostaną podświetlone. Ustawiamy je na kolumnie. Następnie ponownie ciągniemy za dźwignię, a odblokujemy drzwi.
 
 Larry_153.jpg
 
Przechodzimy dalej, a Larry znajdzie Jaskinię Kosmicznego Oświecenia. Odblokowane zostanie kolejne osiągnięcie: The Cavern of Cosmic Cognition.
 
Larry_154.jpg 
 
Spoglądamy na otwory. Po zbliżeniu umieszczamy fragmenty. Brakuje nam jednego elementu.
 
Larry_155.jpg 
 
Opuszczamy to miejsce i udajemy się do mapy i zgodnie z podpowiedzią Shauni, udajemy się na wyspę, gdzie rozbijają się statki, po ostatni fragment klucza -20 i 3.
 
Larry_156.jpg 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners