Wyspa Kalaua, ocean i ponownie Kalaua - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Wyspa Kalaua, ocean i ponownie Kalaua - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Wyspa Kalau'a jeszcze raz 

Udajemy się w stronę toalet, a następnie do podnóża wulkanu, do Nory. Oddajemy Norze sprzęt do wspinaczki.
 
Larry_118.jpg
 
Wkrótce go użyje, a my zobaczymy przed sobą drabinę prowadzącą na górę, do wulkanu.
 
Larry_119.jpg 
 
Okaże się, że na wulkanie mieszka jakiś mężczyzna o imieniu Nono.
 
Rozmawiamy z nim.
 
Niestety Nono blokuje nam dostępu do groty wulkanu. Dowiemy się, że planuje podbić świat, ale wyraźnie przeraża go pianino. Trzeba to wykorzystać.
 
Schodzimy zatem do podnóża wulkanu, stawiamy zabawkowy magnetofon (z muzyką na pianinie) na generatorze, a Larry włączy go i muzyka z pianina przegoni Nono.
 
 Larry_120.jpg
 
Wchodzimy zatem na górę, do wulkanu. Wchodzimy do jaskini, zaglądamy (klikamy) do szczeliny, a Larry znajdzie fragment klucza - jądro. Otrzymamy osiągnięcie: Marquis'Keystone.
 
Larry_121.jpg 
 
W między czasie obejrzymy scenkę, w której Wang razem z Nari testują BiBota. Gra ponownie przeniesie się do Larry'ego.
 
Udajemy się teraz w stronę hotelu. Przechodzimy do dżungli. Klikamy na litere "G" na kolumnie, a Larry, zgodnie ze wskazówkami markiza wkrótce znajdzie grób Lady Gobbledick.
 
Larry_122.jpg 
 
Używamy na grobie łopaty, ale stanie się nieszczęście i cześć ziemi, wraz grobem i rzecz jasna trumna, spadnie, po czym odpłynie.
 
Larry stwierdzi, że widzi stąd trumnę, ale trzeba ją jakoś namierzyć.
 
Larry_123.jpg 
 
Wracamy do hotelu i udajemy się na taras obserwacyjny. Tu podchodzimy do teleskopu i używamy go.  Rozglądamy się.
 
Trumna znajduje się między Muffington Island a Gofuku Island. Niestety Pi nie będzie mogą im ich wprowadzić na mapę, Larry musi sam określić to miejsce.
 
Spoglądamy zatem na mapę. Robimy to. Właściwie miejsce na mapie, właściwe współrzędne to -3.1.
 
Larry_124.jpg 
 
Udajemy się tam zatem. 
 
Larry_124a.jpg

Ocean - trumna

Zaglądamy do trumny. Możemy się rozejrzeć spoglądając na portmonetkę, pomarszczoną dłoń, wachlarz, kolczyk, czy grzebień we włosach. Istotna jednak jest notatka leżąca pod wachlarzem.
 
Larry_125.jpg
 
Dowiemy się z niej, że Lady miała problemy z oddychaniem.
 
Zaglądamy do jej żuchwy, a właściwie na nią klikamy, by otworzyć jej usta. Następnie zaglądamy do gardła. Larry znajdzie kolejną część klucza - fragment klucza - trzon. Przy okazji do ekwipunku trafi także notatka cockburna - strona 3, mamy też stronę 2 i pierwszą notatkę oraz zwój. Otrzymamy osiągnięcie Marquis' Keystone.
 
Larry_126.jpg 
 
Gra przeniesie się na chwilę do Wanga i Nari, która odkryła nagranie Faith dotyczące jej algorytmu, którego położenie zna jedynie ona. Następnie wrócimy do Larry'ego, na Kalau'a. 

Wyspa Kalau'a

Tu Pi znów wypytuje Larry'ego jakby wyglądało tym razem kolejna część dnia z ukochaną kobietą. Odpowiadamy na jej pytanie, bardzo dowolnie.
 
Ponownie wchodzimy w mapę w telefonie i tym razem udajemy się na niewielką wyspę o współrzędnych -13 -9
 
Larry_127.jpg 

Ocean - deska

Tu znajdziemy deskę, zabieramy ją.
 
Larry_128.jpg 
 
Wracamy na wyspę Kalau'a. 

Wyspa Kalau'a

Wędrujemy do dżungli. Kładziemy na otchłani deskę.
 
Larry_129.jpg 
 
Zbudujemy most, po którym przechodzimy na plażę. W tle słyszymy dźwięki świni. Zabieramy procę.
 
Larry_130.jpg 
 
Wracamy z powrotem, w stronę deski. W ekwipunku łączymy bułkę z wódką. Otrzymamy bułką nasączoną alkoholem. Kładziemy ją na kamieniu.
 
Larry_131.jpg 
 
Odchodzimy w stronę hotelu, słysząc, że świnka już skosztowała naszej bułki. Wracamy zatem do kamienia, gdzie znajdziemy pijaną świnię, którą Larry nazwie Pigbert, zabieramy ją.
 
Larry_132.jpg 
 
W ekwipunku łączymy czarny strój fetyszowy z czerwoną farbą, który teraz będzie wyglądał jak strój Swingle'a. W ekwipunku będziemy mieć czerwony strój fetyszowy. Zakładamy go na Pigberta, po czym używamy na Pigbercie markera permanentnego. Na razie zrobiliśmy tu wszystko, więc wracamy na Gofuku Island, do graczy W LAPR (-3 -2).

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners