autor:agusia16
Pikselowa rzeczywistość (symulacja) dzień czwarty
Tym razem od razu schodzimy na dół, do salonu. Rozmawiamy z Piper. Klikamy na telewizor, wybierając VD1, zostawiamy włączony telewizor. Będzie grał na tyle głośno, na ile nam potrzeba.
Zabieramy ulotkę reklamową i używamy jej na telefonie, by zgłosić czyszczenie basenu. Powtarzamy czynności, czyli z lodówki zabieramy karmę dla psa, a z ogrodu patyk, kość dla psa i młotek. Wracamy do salonu i karmimy psa, czyli wsypujemy mu karmę i dorzucamy kość do miski. Udajemy się do ogrodu, wracamy i jest południe. A skoro teraz telewizja będzie głośno, to Piper bedzie z Brutusem, psem na spacerze.
Wracamy do grodu, klikamy na pompę, wracamy do salonu i znów do ogrodu. Teraz wody w basenie nie będzie. Schodzimy do basenu. Blokujemy wentylator za pomocą patyka, by spalić kartę graficzną (wentylator się zatrzyma). Wracamy na górę. Wchodzimy do salonu, a potem do piwnicy (drzwi już będą). Zabieramy nożyce leżące na oponie oraz zapalniczkę.
Klikamy na drewniany panel. Otwieramy go. Zabieramy Magic Marker TM i dajemy go Faith, czyli klikamy na górę, na okno. Niestety Faith nie może go użyć, więc rzucamy go przez okno.
Wracamy do salonu.
Piper jest już, właśnie wróciła z Brutusem.
Wychodzimy do ogrodu. Zabieramy Magc Marker TM. Rzucamy go na balkon.
Wchodzimy do salonu i do sypialni. Za pomocą nożyczek przecinamy huśtawkę erotyczną. Otwieramy szafę i za pomocą zapaliczki podpalamy strój niewolnika, który rozsypie się w proch.
Schodzimy do salonu, po czym go ogrodu, wracamy do salonu.
Będzie noc, więc Piper zawoła Larry'ego do sypialni. Ale tym razem do seksu nie dochodzi. Piper zaśnie, więc musimy działać cicho.
Wychodzimy na balkon, zabieramy Magic Marker i wracamy do sypialni.
Schodzimy do salonu.
Larry odezwie się do Faith, symulacja zostanie przerwana. Pojawi się Pi, która już nie może resetować systemu.
Rozmawiamy z nią.
Niestety SI czyli ona muszą być zniszczone, z czum Larry pogodzić się nie może. Larry, gdy Pi zniknie, przeniesie się do rzeczywistości.