Gofuku Island - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Gofuku Island - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Gofuku Island

Pi twierdzi, że tu właśnie znajduje się wejście do Jaskini kosmicznego Oświecenia.
 
Rozglądamy się zatem. Zabieramy święcące grzyby oraz kamienną płytę. Przechodzimy w lewo.
 
Larry_87.jpg 
 
Tu podnosimy kolejną kamienną płytę. Zerkamy na przejście do starożytnych ruin. Na razie nie mamy jak go otworzyć. Zerkamy także na kolumnę z płytkami z symbolami. Przyglądamy się krzakowi. Zerkamy jeszcze na dziurę  w przejściu do starożytnych ruin. Spoglądamy przez dziurę do środka (ikona dłoni), zobaczymy trzy rysunki. Zapamiętujemy układ.
 
Larry_88.jpg 
 
Wracamy w tył i przechodzimy za wodospad.
 
Larry_89.jpg 
 
W tym miejscu zebrali się uczestnicy Festiwali Galaktycznego, którzy chcą wziąć udział w zabawie w stylu RPG, nie mogą jednak wejść do ruin i nie mają mistrza. Larry spotka tu znajome postaci z części pierwszej gry. Ponieważ festiwal był niewypałem, postanowili zrobić LARP. Nie mają jednak na ten monet mistrza gry.
  
Larry_90.jpg 
 
Zgłaszamy się na mistrza gry.
 
Dowiadujemy się jednocześnie, że potrzebne jest w tym celu odpowiednie miejsce. Kyle i Finley chcą miejsca, w którym będą mogli unikać śmiertelnych pułapek. Im bardziej niebezpiecznie, tym lepiej. Wiemy, że książkę z kiepskimi żarami znaleźli, ale wyrzucili ją przy jaskini, gdy zorientowali się się, że nie będzie przydatna.
 
Zabieramy świeczki i kolejną kamienną płytę oraz marker pernamentny oraz owocowe pierścienie. Rozmawiamy z Williamem. 
 
Larry_91.jpg 
 
Chce by miejsce LARA zapewniło mu wiele możliwości sprzątania i czyszczenia. Rozmawiamy ze Smokye i jego towarzyszem, Red Shirtem, proponujemy im, że zostaniemy ich mistrzami gry. Jeden z nich chce walczyć z wielkimi jaszczurami.
 
Zerkamy na urządzenie na środku, na którym umieszczamy trzy dyski. Wszystkie będą na miejscu. Na dole, na gnieździe umieszczamy stare lusterko ręczne. W ten sposób trzy symbole zostaną podświetlone.
 
Larry_92.jpg 
 
Przyglądamy się urządzeniu. Ustawiamy dyski tak, jak widzieliśmy to przez dziurkę w jaskini.
 
Larry_93.jpg 
 
Teraz trzy inne symbole będą podświetlone. Zapamiętujemy je. 
 
Larry_94.jpg 
 
Opuszczamy to miejsce i wracamy do lokacji z jaskinią. Zaglądamy w krzaki. Znajdziemy księgę dowcipów.
 
Larry_95.jpg
 
Przekręcamy kamienne pierścienie tak, by ustawić symbole które aktualnie świecą się na ścianie, za wodospadem, a następnie ciągniemy za dźwignię w kształcie kości. Usłyszymy dźwięk, a pierwszy kamień na górze zapali się na czerwono.
 
Larry_96.jpg 
 
Udajemy się w prawo i dalej w prawo, do ścieżki, którą wspominał markiz - gęsta dżungla.
 
Larry_97.jpg 
 
Tu trafimy na Dorę, siostrę Nory. Rozmawiamy z nią.
 
Oczekuje aż zakwitnie orchidea Vagina Dentata.
 
Proponujemy, że pomożemy zakwitnąć tej orchidei.
 
Dora się zgodzi, ale najpierw musimy przynieść jedyna nie trującą orchideę na tym terenie. Reszta zabija nawet gdy tylko je dotkniemy.
 
Larry_98.jpg 
 
Tego kwiatu tu nie znajdziemy, więc udajemy się ponownie na Gofuku Island.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners