Muffington Island - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja Muffington Island - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

Muffington Island

Larry zostanie schwytany przez kobiety, których przywódczynią jest Faith, która, jak wynika z rozmowy, niczego nie pamięta. Mało tego, jest królową tego żeńskiego plemienia kobiet kanibali, które muszą zjadać mężczyzn, bo ich Święta Księga tak nakazuje. Larry trafi do więzienia, gdzie ma być utuczony, a potem zjedzony. Ponownie pojawia się agentka Yanmai.
 
W więzieniu Larry poznaje Swingle'a. Ten opowie mu o Jaskini Kosmicznego Oświecenia, ale wejść do niej nie będzie łatwo, bo potrzebny jest klucz, którego cztery kawałki gdzieś zostały porozrzucane. Larry stracił także prawie wszystkie swoje rzeczy oprócz telefonu. 
 
Rozmawiamy z nim. Zaglądamy do przedziału bagażowego, z którego zabieramy stetoskop.
 
Larry_55.jpg 
 
Pociągamy pas, a pojawi się szkielet. Zabieramy wiszący na jego palcu kluczyk. Bierzemy także kość ramienia.
 
Larry_56.jpg 
 
Używamy steskopu na drzwiach samolotu, a usłyszymy rozmową dwóch kanibalek.
 
Jedna z nich jest bardzo ciekawa mężczyznom, nigdy żadnego nie widziała nago.
 
Larry_57.jpg
 
Za pomocą kluczyka otwieramy skrzynkę bezpieczników. Niestety gdy wciśniemy czerwony przycisk w niej się znajdujący, przerwany obwód w kablach, niestety przeszkodzi nam w otwarciu drzwi samolotu, czyli naszego więzienia. Używamy zatem kości ramienia na przełączniku (dźwigni poza klatką). W ten sposób podniesiemy do góry klatkę, w której siedzi Swingle.
 
Larry_58.jpg 
 
Wołamy do jednej z kanibalek, czyli klikamy na zasłonę z prawej (za zamrażarką), a natychmiast się pojawi. Rozmawiamy z nią, wspominając o zobaczeniu prawdziwego mężczyzny.
 
Zaciekawiona, chętnie zobaczy co Larry ma w spodniach, a ten chętnie jej pokaże.
 
Rezultatem tej pogawędki będzie pomarszczona kiełbasa, którą Larry dostanie. 
 
 Larry_59.jpg
 
Umieszczamy ją w przerwie w kablach z lewej strony. Przyglądamy się przerwie w kablu przy klatce Swingle'a, zagadujemy gro, prosząc go o pomoc, prosimy, by przytrzymał kabel.
 
Larry_60.jpg
 
Teraz ponownie naciskamy czerwony przycisk w skrzynce bezpiecznikowej. W ten sposób uda się otworzyć drzwi, o czym Larry poinformuje Pi. Ta jednak zapyta, czy chcemy tu zostawić tego małego gościa, czyli Swingle'a? Wybieramy jedną z odpowiedzi. Jaką, nie ma znaczenia dla rozgrywki.
 
Swingle widzi w ucieczce Larry'ego szansę na dotarcie do Jaskini Kosmicznego Oświecenia. Powie Larry'emu, że w jego pokoju w hotelu znajduje się tajny plik i ważne informacje.
 
Opuszczamy zatem nasze więzienie.
 
Pi zada nam pytania i jednocześnie naprowadzi, że znalezienie Jaskini Kosmicznego Oświecenie może pomóc Larry'emu w przywróceniu pamięci Faith, więc Larry musi odwiedzić pokój Swingle'a w Kalau'a. Larry zatem wróci do hotelu, a my w między czasie zobaczymy kolejną scenę z udziałem agentki Yanmei, która zdaje relację swojemu szefowi, który tworzy Pibota. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners