autor:agusia16
Piselowa rzeczywistość (symulacja) dzień drugi
Zabieramy ponownie świnkę skarbonkę. Schodzimy do salonu.
Piper po raz kolejny zagaduje Larry'ego, znów szykuje to samo śniadanie. Możemy wybrać w rozmowie z nią inną odpowiedź, zapytać do robimy lub zażyczyć sobie coś innego do jedzenia. Larry zauważa kłódkę na drzwiach od piwnicy.
Znów wychodzimy do ogrodu. Zabieramy młotek, patyk i kość psa. Wracamy do salonu. Zauważymy, że na drzwiach piwnicy wisi kłódka.
Otwieramy lodówkę. Zabieramy z niej karmę dla psa jak poprzednio. Wsypujemy karmę do miski, dorzucamy kość. Ponownie rozwalamy świnkę skarbonkę za pomocą młotka. Kolejny raz w ekwipunku pojawi się kupon na pizzę. Zabieramy ulotkę reklamową wisząca na ścianie (to już też robiliśmy) i tak jak poprzednio używamy ja na telefonie, by zgłosić czyszczenie basenu. Udajemy się do ogrodu, a gdy wrócimy nastanie czas na masaż, bo jest południe.
Larry odprężony znów zaśnie i obudzi się po południu. Piper przygotowuje kolację.
Sugerujemy by dziś zamówić pizzę. Mówimy, że mamy darmowy kupon, więc się zgodzi.
Gdy nie będzie widzieć, na przykład ruszy otworzyć drzwi (musimy wyczuć moment), zabieramy żółty klucz leżący przy kuchni - klucz do piwnicy.
Skoro pizza już dotarła, to Piper zaproponuje by usiąść do kolacji.
Po kolacji, gdy Piper będzie odwrócona tyłem w stronę kuchni, otwieramy drzwi piwnicy za pomocą klucza do piwnicy i wchodzimy do środka.
Tu ponownie odezwie się Faith, która przypomni co mamy zrobić, odszukać Magic Marker. Gdy Faith odejdzie, klikamy na drewniany panel, który można odsunąć. Znajdujemy Magic Marker TM. Zabieramy go.
Larry nie ma pojęcie skąd wie, że to własnie ten przedmiot. Ale wie, że powiedziała mu o tym kobieta, na której mu zależy. Pojawia się Piper. O czymkolwiek z nią nie porozmawiamy, po raz kolejny cofnie czas zrestartuje go.