New Lost Wages - labirynt - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja

lubiegrac poradniki Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja New Lost Wages - labirynt - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice - poradnik, solucja



autor:agusia16

New Lost Wages

Sytuacja wymknie się nieco z pod kontroli. Wang zorientuje się, że Pi Larry'ego zjednoczyła się z algorytmem, zabierze telefon i umieści z PiBocie. Faith i Larry trafią do klatek, ale Nari stara się im jakoś pomóc. Wyłączy monitoring i wspomina coś o ruchu oporu. 
 
Zaglądamy do ekwipunku, w którym teraz znajdują się jedynie klucze - jeden i drugi klucz. Otwieramy nim klatkę Larry'ego. W jego kieszeni zostanie tylko jeden klucz. Wychodzimy z klatki i otwieramy kluczem klatkę Faith.
 
Larry_185.jpg 
 
Ta twierdzi, że lochy pod Prune są ogromne. Trzeba jakoś znaleźć Nari, która może zostawiła jakieś wskazówki.
 
Zabieramy notatkę. Oglądamy ją, by zobaczyć jakiś labirynt wielu korytarzy z oznaczeniami strzałkami. Pokazujemy notatkę, która jest mapą Faith.
 
Kobieta postanowi udowodnić Larry'emu, że z jej orientacją wcale nie jest tak źle. Lary zostanie sam.
 
Larry_186.jpg 
 
Teraz czeka nas wędrówka przez labirynt korytarzy, więc warto go sobie zapisywać. Ważne jest stosowanie się do mapy, słuchanie dźwięków jakie dochodzą do naszych uszu w danym pomieszczeniu. Na mapie zaznaczone są ważne elementy w danym pomieszczeniu, strzałka wskazuje, żeby nie iść w tym kierunku. Na owej mapie są także zaznaczone zarówno rysunki oznaczające dźwięki, które słyszymy po wejściu do jakiegoś pomieszczenia, ale i rysunki istotnych przedmiotów w danym pokoju. Należy również pamiętać, że pierwsze pomieszczenie, od którego zaczynamy, wchodzimy do labiryntu, także się liczy. Wychodząc a następnie wchodząc z powrotem, zmieniamy układ.
 
Nie da się dokładnie opisać jak przejść ten etap gry, pokój po pokoju, bo układ jest nieco losowy, zmienia się, ale opisałam Wam w jakim kierunku nie należy iść, gdy w pokoju znajdują się jakieś charakterystyczne przedmioty lub pojawia się dźwięk. Oto ta lista. Mam nadzieję, że będzie trochę pomocna. 
 
Nie wchodzimy w drzwi określane jako północ, gdy:
 
- słyszymy dźwięk jadącego pociągu, albo dźwięk iskrzących się przewodów elektrycznych, luźnego kabla;
- widzimy w pokoju dziurę myszy, chiński znak, iskrzący kabel pod napięciem i czerwone światło;
 
Nie wchodzimy w drzwi prowadzące na południe gdy:
 
- słyszymy dźwięk jadącego samochodu oraz jęki ludzi;
- widzimy w pokoju trzy strzałki skierowane w prawo, pułapkę na myszy oraz niebieskie światło;
 
Nie wchodzimy w drzwi prowadzące na zachód, gry:
 
- słyszymy szczekanie psa lub muzykę w oddali'
- widzimy trzy strzałki w lewo, czerwoną lampkę oraz żarówkę;
 
Nie wchodzimy w drzwi kierujące na wschód, gdy:
 
- słyszymy odgłos spłukiwania wody w toalecie lub syrenę wozu policyjnego;
- widzimy żarówkę, zieloną lampkę, znak ostrzegawczy z dinozaurem, rura, która ma dziurę
 
Radą jest zapisywanie sobie wszystkich poprawnych przejść, choć mam wrażenie, że czasami układ przedmiotów i innych potrzebnych elementów, zmienia się. Radzę zatem wsłuchiwać się w dźwięki i zwracać uwagę na przedmioty. 
 
Naszym celem są drzwi z okienkiem na górze. Pukamy w nie.
 
Larry_187.jpg 
 
Ktoś za nimi będzie chciał hasło, ale i tak bez niego, prowadząc rozmowę, mówiąc, że wcale nam jest ono nie potrzebne, w końcu znajdziemy się w ruchu oporu. Lefty jako ElComendante, Fait i Nari mają plan. Na początek należy znaleźć BJ-a i wyciągnąć od niego plan.
 
Zabieramy kartę dostępu Prune oraz znak toalety. Rozmawiamy z każdą postacią tu się znajdującą.
 
Larry_188.jpg
 
Od Nari dowiemy się, że przemytniczka czeka na nas w łazience damskiej. Dowiemy się także, że wejście do ciemnej sieci znajduje się w tunelach biegnących pod New Lost Wages. Pomóc może nam ktoś w siedzibie.
 
Larry dostanie także od Nari "portfel", który musi napełnić kryptowalutą z kryptowalitomatu. Wchodzimy do tunelu, by znowu znaleźć się w miejscu z klatkami. Używamy karty dostępu na drzwiach z prawej, by je otworzyć. Znajdziemy się w nowej części tunelu. Zabieramy kable leżące na podłodze.
 
Larry_189.jpg 
 
Wracamy do tunelu (pomieszczenie z klatkami) i ponownie wchodzimy do labiryntu. 
 
Tym razem naszym celem jest odnalezienie toalety, drzwi, w których brakuje tabliczki z oznaczeniem.
 
Postępujemy podobnie jak w poprzednim przypadku. W tym wypadku, przynajmniej w moim, wystarczyło się nieco pokręcić.
 
Odnajdujemy drzwi z hakiem, na którym wieszamy tabliczkę z oznaczeniem damskiej toalety. Larry zapuka. Rozmawiamy z przemytniczką, którą okaże się znajomy tranwestyta. Po ponownej rewizji osobistej Larry zdobędzie łańcuch blokowy. 
 
Larry_190.jpg 
 
Wracamy do pomieszczenia z klatkami i wchodzimy w drzwi z prawej, które otwieraliśmy za pomocą karty dostępu. Wędrujemy cały czas do przodu, przechodząc przez kolejne drzwi, aż dotrzemy do pomieszczenia z maszyną zwaną kryptowalutomatem. Używamy na niej łańcucha blokowego. Wkładamy go do otworu na dole. Używamy portfela na krtptowalutomacie, napełniając go.
 
Larry_191.jpg
 
Wracamy do pokoju z klatkami i ponownie wchodzimy labiryntu. 
 
Tym razem musimy znaleźć pokój BJ-a. Tu formą podpowiedzi jest to co mówiła nam Nari.
 
Wiemy bowiem, że szła najpierw na północ i wyszła przez drzwi północne, ani razu się nie obróciła i wróciła z powrotem przez te same drzwi, szła w każdym kierunku dwa razy, ale poszła drugi raz w tym samym kierunku dopiero wtedy, gdy już szła raz w tym samym kierunku, i najważniejsze, nigdy nie szła w kierunku niezgodnym z ruchem wskazówek zegara.
 
Poprawna kombinacja powinna wyglądać tak, choć w waszym przypadku może być inaczej:
 
północ , wschód , południe , zachód , zachód , północ , wschód i południe
 
Trafimy do pokoju z zamkniętym w klatce BJ-em.
 
Larry_192.jpg 
 
Rozmawiamy z nim.
 
Gdy zakończy rozmowę, zagadujemy go ponownie i zaczynamy chwalić, mówimy, że jest najlepszym aktorem, że powinien zająć rolę szefa w organizacji ruchu oporu. Zgadzamy się z mim przyjaźnić.
 
Pyta o dzień urodzin. Mówimy, że 23. Oczywiście to prawda.
 
BJ pójdzie z Larrym, chcąc zostać szefem organizacji. Poznajemy hasło, które brzmi "Olewam". BJ staje z boku, a my działamy dalej.
 
Dajemy notatkę - mapę Lefty'emu, a ten ją teraz nieco zmodyfikuje.
 
Larry_193.jpg 
 
Teraz układ jest nieco trudniejszy. Tym razem w pomieszczeniach musimy zwracać uwagę zarówno na przedmioty i na dźwięki. Układ na mapie wygląda następująco:
 
Nie możemy iść na południe gdy:
 
- słyszymy dźwięk jadącego samochodu i widzimy niebieską beczkę;
- widzimy czerwoną lampę i trzy strzałki w lewo;
 
Nie możemy iść na północ gdy:
 
- słyszymy dźwięk jadącego pociągu i dźwięk muzyki w oddali;
- słyszymy dźwięk spuszczanej wody w toalecie i widzimy żarówkę;
- widzimy czerwoną lampę i przeciekającą rurę;
 
Nie możemy iść za zachód, gdy:
 
- słyszymy dźwięk policyjnej syreny i widzimy znak ostrzegawczy z rysunkiem dinozaura;
- widzimy trzy strzałki skierowane w prawo oraz zieloną lampę;
 
Nie możemy iść na wschód, gdy:
 
- słyszymy szczekanie psa, słyszymy dźwięk iskrzenia kabla od napięciem, albo go widzimy;
- słyszymy jęki i widzimy chiński znak;
- widzimy dziurę myszy i pułapkę na myszy.
 
Te znaki powinny występować zarówno w formie dźwięku, jak i obrazu, więc jeśli w pomieszczeniu znajduje się tylko jedno z nich to pójście w danym, zakazanym kierunku jest możliwe. 
 
Wchodzimy w drzwi Tor, klikamy na nie, aby wejść do bramy ciemnej sieci.
 
Larry_194.jpg 
 
Klikamy na terminal, po czym wybieramy produkt. Wybieramy łącznik żeńsko - żeński. Wybieramy formę płatności - "mój gruby portfel". Kończymy transakcję.
 
Larry_195.jpg
 
Zabieramy łącznik żeńsko - żeński.
 
Larry_196.jpg 
 
Wracamy do tunelu, wybierając powrót do siedziby. Teraz nie musimy już wędrować po labiryncie. Klikamy tylko na dół ekranu - do siedziby rewolucjonistów. Rozmawiamy z Nari.
 
Przybliża dalszy plan dotyczący PiBotki. Larry jest gotowy na zabranie PiBotki do siedziby Wanga, ale Faith nie chce z nim iść.
 
Rozmawiamy z nią. Wybieramy jakąś opcję. Ja wybrałam ratowanie Pi.
 
Faith odchodzi, a Larry i Nari ruszają do siedziby Wanga, gdzie prototyp Pi Botka i SI Pi już działają.
 
Rozmawiamy z Wang'em.
 
Wkrótce PiBotka wykończy Wang'a, a Narii zemdleje. Napalona Pibotka pragnie jedynie Larry'ego. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners